Wie is Indonesië, spannend
Zeg, dit is hooguit spannend voor wie m'n schrijfstijl niet kent se.
Dat is normaal a dead give away
Van Indonesië hoef ik geen punten.
Awel, als ge echt zulke principiële bewaren tegen een geintje hebt, dan kun je Spelleider vragen om m'n punten voor je te deleten eh? Succes
Ja, ik was dus helemaal niet van plan om mee te doen.
Mensen die nummertjes maanden op een plankje hebben liggen wachten tot een songfestival - en daardoor minder snel nieuwe ontdekkingen in muziektopics posten.. tis nie mijn ding.
Maarrrrrr toen kwam ik ineens 2 dagen voordien ofzo Hotto Dogu tegen.
Was het niet fantastisch?
I know. You're welcome.
Dus dat wilde ik eigenlijk posten in het topic van welk nummer zit er in je hoofd. Want tot mijn spijt zat het de rest van de dag constant consequent consistent in m'n hoofd. En de volgende dag ook.
En toen had ik een lumineus idee!
Want als ik het in dat topic zou posten, dan luisteren misschien, wat, 5 mensen?
Dat is toch zonde voor zo'n juweeltje!
Terwijl als ik 'm zou inzenden bij het songfestival, dan moesten er 35 mensen naar luisteren
Wederom, you're welcome.
Ik hoop dat Hotto Dogu meerderen van jullie tot in de lengte der dagen zal achtervolgen
Dat je net rustig op een Spaans strand van je pensioen geniet, en dat je dan een hotdog-kar ziet, en dan denkt.. I like hot dog. Because it is not a dog
OHJA!
Maar vanwege dat ik deelnemend inzender ben, behoor ik natuurlijk ook eempjes punten te doneren. Met hier en daar een comment.
12p Frankrijk Veruit
veruit het beste nummer
10p Oekraïne Veruit
veruit de beste clip (helaas geef ik daar geen extra punten voor)
8p Hongarije Die wil je hebben weggestreept, toch brtdm?
7p Finland Interessante keuze qua genre en band. Had nog meer gekregen met bv 'Don't say a word'
6p Brazilië
5p Italië Ondanks die jurk..
4p Saudi-Arabië
3p Zweden
2p Burkina-Faso
1p Ierland