Ik snap niet waarom er zoveel aandacht wordt gericht op die 300 euro van de fietsopdracht
Ten eerste reden ze in een groepje waardoor je als Mol onmogelijk iets anders kon oproepen. Ten tweede is dit uiteindelijk 100 euro per persoon geweest dus niet echt veel.. Ten derde tot nu toe heeft elke kandidaat wel 'individueel' geld binnen gebracht en valt voor iedereen wel hetzelfde te zeggen, maar op basis van die 300 euro die samen met Nikkie en Niels is gepakt, kun je Rick Paul echt niet afstrepen.
Nu moet ik toegeven dat de auto niet de beste plek is geweest om te mollen, dat klopt. Maar volgens mij was die verdeling vrij snel gemaakt. Als Sarah wordt verkozen over Niels (de singer-songwriter) dan is de kans nog kleiner dat Rick Paul daar amag staan
Hetzelfde geldt voor de steiger in aflevering 2. Ik kan mij eerlijk gezegd niet meer herinneren dat we een groepsindeling hebben gezien. Misschien heeft de groep wel gezegd dat de twee langsten op de steiger moeten staan. Dan kan je verder niks doen.. Daarnaast heb je nog wel invloed op het spel welliswaar minder, maar als jij een verkeerd antwoord geeft, klopt het uiteindelijke antwoord ook niet.
Dat RP enorm verdacht in beeld wordt gebracht, vind ik wel meevallen. De meest verdachte acties worden uitvergroot omdat dat interessante televisie maakt, bijvoorbeeld Sarah die cijfertjes verwisseld, de buis die weg wordt gegooid, de kist die Merel en Evi lieten vallen, etc