Auteur Topic: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is niet de Mol  (gelezen 62240 keer)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #120 Gepost op: 3-02-2019, 09:44:15 »
Rick Paul.is lekker bezig in zijn bondjes .....

Zet gewoon de anderen voor hem aan het werk  ::rofl::
Jamie en Merel uit elkaar drijven en verwarring zaaien.
Voegde Sarah de daad bij het woord op de steiger door dyslexie voor te wenden? Merel leek nogal verbaasd over de fouten van Sarah.

Probeert Rick Paul de verdenkingen op hem  te verleggen naar de anderen?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #121 Gepost op: 3-02-2019, 09:55:17 »
Thanx guys, ik blijf toch maar lekker in deze tunnel ::love::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #122 Gepost op: 3-02-2019, 09:58:09 »
Probeert Rick Paul de verdenkingen op hem  te verleggen naar de anderen?

Dat heeft hij nu al een paar keer gedaan. Ik blijf dus lekker in deze tunnel.
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #123 Gepost op: 3-02-2019, 12:50:01 »
Hij is voor mij de enige die de mol nog kan zijn. Hij was gisteren de enige die nog echt probeerde om stiekem te mollen.

Offline JvanEe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #124 Gepost op: 3-02-2019, 13:17:20 »
Mijn twijfels zijn over, RP is de mol ::jaja::

Offline Harko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #125 Gepost op: 3-02-2019, 13:33:25 »
Vanaf het begin van het seizoen is Rick Paul voor mij al een vreesmol. Als je er op gaat letten, lijkt alles wat Rick Paul doet verdacht en kun je in de tunnel gezogen worden. Hij doet veel fout maar hij is voor mij niet de mol. Waarom zou je als mol die 300 euro bij die fietsopdracht binnenhalen? Waarom zou je als mol in een auto gaan zitten? Waarom zou je als mol bovenop de steiger staan tijdens de ver tellen opdracht?

Hij wordt door de montage ook enorm verdacht in beeld gebracht, het ligt er voor mij te dik bovenop. Merel verdenkt Rick Paul, Sarah zit op Rick Paul, echt onder de radar zou hij niet blijven mocht hij de mol zijn. Dat afvaller Robèrt hem verdacht vind ik ook niet voor hem pleiten.

« Laatst bewerkt op: 3-02-2019, 14:43:31 door Harko »

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #126 Gepost op: 3-02-2019, 13:51:31 »
Ik snap niet waarom er zoveel aandacht wordt gericht op die 300 euro van de fietsopdracht  ::rofl::

Ten eerste reden ze in een groepje waardoor je als Mol onmogelijk iets anders kon oproepen. Ten tweede is dit uiteindelijk 100 euro per persoon geweest dus niet echt veel.. Ten derde tot nu toe heeft elke kandidaat wel 'individueel' geld binnen gebracht en valt voor iedereen wel hetzelfde te zeggen, maar op basis van die 300 euro die samen met Nikkie en Niels is gepakt, kun je Rick Paul echt niet afstrepen.

Nu moet ik toegeven dat de auto niet de beste plek is geweest om te mollen, dat klopt. Maar volgens mij was die verdeling vrij snel gemaakt. Als Sarah wordt verkozen over Niels (de singer-songwriter) dan is de kans nog kleiner dat Rick Paul daar amag staan  ::regenboog::

Hetzelfde geldt voor de steiger in aflevering 2. Ik kan mij eerlijk gezegd niet meer herinneren dat we een groepsindeling hebben gezien. Misschien heeft de groep wel gezegd dat de twee langsten op de steiger moeten staan. Dan kan je verder niks doen.. Daarnaast heb je nog wel invloed op het spel welliswaar minder, maar als jij een verkeerd antwoord geeft, klopt het uiteindelijke antwoord ook niet.

Dat RP enorm verdacht in beeld wordt gebracht, vind ik wel meevallen. De meest verdachte acties worden uitvergroot omdat dat interessante televisie maakt, bijvoorbeeld Sarah die cijfertjes verwisseld, de buis die weg wordt gegooid, de kist die Merel en Evi lieten vallen, etc
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #127 Gepost op: 3-02-2019, 13:54:43 »
Ik snap niet waarom er zoveel aandacht wordt gericht op die 300 euro van de fietsopdracht  ::rofl::


Dan moet ie daar perongeluk geld hebben binnengebracht terwijl hij er zo makkelijk voor had kunnen zorgen dat hij niet om exact die tijd op die plek was.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #128 Gepost op: 3-02-2019, 13:56:34 »
Dan moet ie daar perongeluk geld hebben binnengebracht terwijl hij er zo makkelijk voor had kunnen zorgen dat hij niet om exact die tijd op die plek was.

Zie stuk tekst eronder  ::bravo::
Maar goed in WIDM kun je alles vanuit twee kanten bekijken.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline JvanEe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #129 Gepost op: 3-02-2019, 13:57:35 »
Het is maar €300, bijna elke mol haalt de 1e aflevering geld binnen.Beetje vertrouwen winnen.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #130 Gepost op: 3-02-2019, 14:04:17 »
Ik denk dat RP wel een heerlijke mol zou zijn om straks de molacties van terug te kijken. Hij kan nu al zo lekker bitchen naar de anderen. In de auto naar Jamie  ::rofl::

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #131 Gepost op: 3-02-2019, 14:06:24 »

Zie stuk tekst eronder  ::bravo::
Maar goed in WIDM kun je alles vanuit twee kanten bekijken.

Ja die had ik gelezen. Maar het gaat mij ook niet om het geld binnen brengen want ik geloof best dat een mol dat in sommige gevallen wel moet doen. Maar in deze opdracht was het perongeluk en was het heel makkelijk geweest om net iets later aan te komen naar mijn idee. Vandaar dat ik hem daarom in eerste instantie heb afgeschreven. (Ik had hem als mol voor de eerste afl) Al ben ik daarna wel weer gaan twijfelen hoor. Hij zit bij mij in de middenmoot wel of niet meenemen in de test. Net als Sarah. 😜
Hij doet zeker hele verdachte dingen. Maar het wordt wel telkens ook heel verdacht in beeld gebracht.
Op dit moment zijn Merel en Jamie bij mij nog steeds hoofdverdachten.

Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #132 Gepost op: 3-02-2019, 17:38:49 »
Rick Paul start de aflevering met een biecht over het vertrek van Evelien.
Niels en Sarah hebben het gedaan, Niels voelt zich afschuwelijk maar het is niet bewezen dat Evelien door de jokerruil weg moest. ze had gewoon de meeste vragen fout zegt Rick Paul.

En dan vervolgt hij met: "Ik voelde me ook schuldig maar had er ook niet veel aan kunnen doen". ( onschuldige blik)
Dat kan  zo maar een mollenbiecht zijn, de mol voelt zich schuldig omdat er alweer iemand naar huis moet ;D

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #133 Gepost op: 3-02-2019, 17:43:54 »
-Niemand vond een verkeerde locatie behalve RP.....Volgens mij heeft Rick-Paul expres die verkeerde foto gevonden.Je hoort Sarah verontwaardigd roepen hoe zijn wij nou bij het verkeerde hotel gekomen? Het is Rick-Paul die de locatie binnenloopt en bijna meteen ziet dat het niet de foto van hun is. Hij zegt ook hier is iets, wat onzeker, niet alsof hij de goede foto zou treffen maar misschien allang wist dat dit niet hun foto was. Sarah rent hier maar wat achter RP aan.

-Even later wordt de foto keurig afgeleverd bij de juiste groep en hebben ze (buiten beeld) een foto van RP en Sarah ervoor teruggekregen. Vervolgens hoor je Jaimie in de biecht zeggen die foto dat was een hoofdpijndossier. Ik denk dat hier sprake is van een molactie van Rick-Paul die helaas niet lukte want groep Jamie vond de foto wel, maar de locatie was wel verder weg. Helaas zien we niet in beeld hoe die ruil precies gaat en wie de foto precies geeft RP of Sarah. (ook verdacht Jaimie >:D die eigenlijk meteen door wil lopen nadat RP en Sarah duidelijk zeggen deze is van jullie).

Blijkbaar was de 45 minuten te lang om de boel te saboteren of moest er gewoon weer eens geld in de pot komen. ::) Maar RP vertrouw ik voor geen meter ::ohno::.

P.s. Of het is totaal onschuldig en toevallig en RP had bijvoorbeeld ook dan meer tijd kunnen verspelen met het het vinden van die lastige foto door die zelf te houden en te zorgen dat ze die foto niet op tijd vonden..Al met al valt zijn actie op en komt ie op mij verdacht over.  ???
« Laatst bewerkt op: 3-02-2019, 18:58:41 door Lonneke*L »

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #134 Gepost op: 3-02-2019, 19:38:26 »
<knip>
Hij wordt door de montage ook enorm verdacht in beeld gebracht, het ligt er voor mij te dik bovenop.
Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens. Integendeel. Bijvoorbeeld bij de laseropdracht worden Sarah en Jamie verdacht neergezet en hierna komt een biecht van Rick Paul die dit onderstreept! Rick Paul zegt daar ook dat hij bij deze opdracht geld heeft binnengebracht.

Je ziet voortdurend biechten van Rick Paul waarin hij afgeeft op andere kandidaten die mollen. Vaak lijkt hij ook de spreekbuis van de groep. Dat hij bijvoorbeeld vertelt over de naaistreek van Niels wil niet zeggen dat hij hier iets mee te maken had. Dit was puur tussen Niels en Sarah.
Rick Paul vond ik vanaf het begin al verdacht en dat is er bepaald niet minder op geworden. Hij is de enige die ik betrap op sneaky mollen, zoals bij de abseilen opdracht. Anderen, vooral Merel, vallen op door nep-molacties.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #135 Gepost op: 3-02-2019, 19:47:42 »
Als Rick Paul het is ben ik volledig op het verkeerde been gezet door Jamie die hem in aflevering 1 zo duidelijk niet te vertrouwen noemde. Zou dus een goede zet van de makers kunnen zijn geweest om die verdenking erin te laten. Ook zou RP het prachtig spelen en vind ik dat het mooiste lijstje mogelijke molacties op zijn naam staat. Maar ik denk dus toch niet dat hij het is. Het klopt allemaal te mooi om waar te zijn.

Offline MolstopperNL

  • Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #136 Gepost op: 3-02-2019, 19:51:39 »
Als Rick Paul het is ben ik volledig op het verkeerde been gezet door Jamie die hem in aflevering 1 zo duidelijk niet te vertrouwen noemde. Zou dus een goede zet van de makers kunnen zijn geweest om die verdenking erin te laten. Ook zou RP het prachtig spelen en vind ik dat het mooiste lijstje mogelijke molacties op zijn naam staat. Maar ik denk dus toch niet dat hij het is. Het klopt allemaal te mooi om waar te zijn.

Eigenlijk is dit voor mij de reden dat ik niet op Merel zit. Voor mij is Merel te duidelijk en ik vind Rick Paul wat meer op de achtergrond terwijl hij stiekem toch een hoop verdachte dingen doet.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #137 Gepost op: 3-02-2019, 19:58:45 »
Laat ik het zo zeggen: ik geloof eerder in Mol Merel die het lastig heeft met haar rol dan in Mol Rick Paul die zijn rol heel makkelijk af lijkt te gaan.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #138 Gepost op: 3-02-2019, 20:28:20 »
Afvaller Robert heeft duidelijk Rick Paul en Jamie als verdachten genoemd. Als hij inderdaad over die twee heeft gespreid is het minder waarschijnlijk dat Rick Paul de mol is. Maar ik hou ook rekening dat iedereen op Rick Paul heeft gestemd en dat hij de mol ook is (zelfde situatie als de 12e reeks).

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #139 Gepost op: 3-02-2019, 20:31:19 »
Afvaller Robert heeft duidelijk Rick Paul en Jamie als verdachten genoemd. Als hij inderdaad over die twee heeft gespreid is het minder waarschijnlijk dat Rick Paul de mol is. Maar ik hou ook rekening dat iedereen op Rick Paul heeft gestemd en dat hij de mol ook is (zelfde situatie als de 12e reeks).

Robert vertelde in de podcast dat hij over 4 kandidaten heeft gespreid en dat dat in dit stadium mogelijk al teveel was. Bovendien had hij moeite met gedetailleerde vragen als: zat de mol met de armen over elkaar etc...