Die opdracht met de cijfers vond ik RP juist perfect als mol. Komt over als fanatieke kandidaat die goed zijn best doet, zowel richting de deelnemers als de kijker, maar kan makkelijk ongezien mollen door verkeerde antwoorden te geven.
Ik zit het meest op RP als mol, maar wat ik niet helemaal vindt passen is:
- de 300 euro die hij pakt bij de fietsopdracht, terwijl dat vrij per ongeluk ging en de groep wat uit elkaar geslagen was, dus daar had hij toch zonder al te veel op te vallen kunnen dwarsbomen door net wat achter te blijven.
- de fotoopdracht waar Sarah denkt dat ze nog heel veel moeten lopen en hij hen naar het juiste hotel wijst, iets wat Sarah anders niet gezien had. Kans misgelopen om tijd te rekken.
- wordt door de regie erg verdacht gemaakt in de promo voor aflevering 2, Nikkie die dan tegen hem zegt "Wat ben je aan het doen!" terwijl daar feitelijk niks gebeurt.
- Haalt een buis los bij de blokkenpuzzle (kan op zich nog wel als mol zijnde)
- In de auto met de lingo-opdracht kon hij niet mollen (Maar er waren sowieso weinig mol-posities).
Maar verder heeft hij meer goede molacties (dus niet nepmolacties) dan anderen en hebben alle anderen vooral meer punten waarop ze waarschijnlijk niet de mol zijn, dus daarom verdenk ik hem het meest. Maar het lijstje hierboven geeft dus aan dat ook RP tegenargumenten heeft als mol, lastig seizoen.