Auteur Topic: [Kandidaat] Jamie Trenité is niet de Mol!  (gelezen 45772 keer)

Offline scho0130

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #100 Gepost op: 26-01-2019, 23:41:06 »
En vergeet niet dat er elk jaar een tweede mol is, naast de mol in het spel zelf. Weet je wie die tweede mol is? De regie! Die knippen en plakken de beelden zodanig dat ze je doen geloven dat het iemand anders is.
Jamie it is.... 😊
----
En heeft iemand al iets kunnen ontdekken in de cijferreeks 8482 9241 en 2903? Dat waren de cijfers om de sloten open te maken.... 😊
« Laatst bewerkt op: 28-01-2019, 19:01:31 door Lukie4, Reden: twee berichten samengevoegd »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #101 Gepost op: 26-01-2019, 23:47:49 »

Kijk aflevering 4 eens terug vanuit het perspectief dat Jamie de mol is. Hoeveel geld heeft hij ingebracht?
Dan kan ik de aflevering 7 keer terugkijken, want niemand heeft bakken geld binnen gebracht.


Kijk naar de botenopdracht: lang wachten was dé sleutel voor het binnenslepen van veel geld. Maar wie riep er: hé Merel, zullen we een wedstrijdje doen?
De andere kandidaten waren niet verplicht om naar Jamie te luisteren. Ze werden niet gedwongen om meteen uit die kooi te varen.


Zie ook zijn 'uhm' - reactie toen de anderen hem onder vuur namen over de vraag waarom hij op het betreffende balkon stond.
Zo zou ik ook reageren als ik valselijk beschuldigd word. Niels stond daar te roepen dat Jamie naast hem stond, maar ik vrees dat Niels toe is aan een bril, want het was uiteraard Rick Paul die de fout maakte.


 Tip: doe gewoon oogkleppen op en kijk met tunnelvisie afl. 4 terug.....
Dat is net het tegenovergestelde van wat je moet doen. Dat is het ideale recept om opnieuw een Simone verhaal te hebben.


En let daarbij op het regie-trucje dat eerst Jamie in beeld wordt gebracht en in het volgende shot het kaartje in beeld waarop staat vermeld dat het balkon van Merel eindigt op 13. De plaats van Jamie (gebruik ruimtelijk inzicht!) en het kaartje lijken niet overeen te stemmen. 😊

Jamie leest dat kaartje hoorbaar voor, dus ook hier snap ik niet wat verdacht zou moeten zijn.

Offline scho0130

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #102 Gepost op: 26-01-2019, 23:50:47 »
Prima analyse. Precies zoals de regie wil dat je denkt.... 😊

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #103 Gepost op: 26-01-2019, 23:57:12 »
Prima analyse. Precies zoals de regie wil dat je denkt.... 😊

Nou, ik kan feitelijk aantonen dat Jamie valselijk beschuldigd werd en dat hij dat kaartje heeft opgelezen. Voor de rest zeg ik alleen dat Jamie qua geld verdienen hier niet slechter presteert dan de anderen.

Offline scho0130

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #104 Gepost op: 27-01-2019, 00:13:15 »
Feitelijk aantonen? Nogmaals een bevestiging dat je precies denkt zoals de regie dat graag wil. Overigens hoeven wij elkaar natuurlijk niet te overtuigen....dat maakt het zijn leuk programma... 😊

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #105 Gepost op: 27-01-2019, 00:16:47 »
Jamie op zn molshoop  8)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #106 Gepost op: 27-01-2019, 00:20:31 »
Feitelijk aantonen? Nogmaals een bevestiging dat je precies denkt zoals de regie dat graag wil. Overigens hoeven wij elkaar natuurlijk niet te overtuigen....dat maakt het zijn leuk programma... 😊

Ik hoef helemaal niemand te overtuigen, maar ik kan de 2 zaken die ik aanhaal inderdaad aantonen:

Opdrachtfilmpje van "Serenade" op 1:26 "Merel, het balkon van jou eindigt op 13"

En dit screenshotje om aan te tonen dat Rick Paul en niet Jamie naast Niels stond:


Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #107 Gepost op: 27-01-2019, 00:21:18 »
Wat moet hij met dat papiertje?

@28.30 u.
Omnia vincit amor

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #108 Gepost op: 27-01-2019, 00:28:00 »
Lijkt op een roomkey?
Wellicht een loper die iedereen had om alle deuren te kunnen openen.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #109 Gepost op: 27-01-2019, 00:41:39 »
En heeft iemand al iets kunnen ontdekken in de cijferreeks 8482 9241 en 2903? Dat waren de cijfers om de sloten open te maken.... 😊

Habibi? Liefje, of schatje als je de cijfers in letters omzet. Dat heb ik mij laten influisteren door iemand uit Tunesië.                                                                                 

Offline scho0130

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #110 Gepost op: 27-01-2019, 00:46:56 »
Ik hoef helemaal niemand te overtuigen, maar ik kan de 2 zaken die ik aanhaal inderdaad aantonen:

Opdrachtfilmpje van "Serenade" op 1:26 "Merel, het balkon van jou eindigt op 13"

En dit screenshotje om aan te tonen dat Rick Paul en niet Jamie naast Niels stond:


Dan hebben we het over twee verschillende dingen... 😊

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #111 Gepost op: 27-01-2019, 01:15:47 »
Bij Jamie heb ik continu het idee dat hij namens Avro Tros de boel opjaagt nepmolt en ons zo afleid. Nooit het idee dat hij ook de mol is. Jamie heb ik als assistent-mol.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #112 Gepost op: 27-01-2019, 15:27:08 »
Bij Jamie heb ik continu het idee dat hij namens Avro Tros de boel opjaagt nepmolt en ons zo afleid. Nooit het idee dat hij ook de mol is. Jamie heb ik als assistent-mol.
Inderdaad eerder een mollende kandidaat. Die wel zomaar eens het spel zou kunnen gaan winnen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline snolmol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #113 Gepost op: 27-01-2019, 23:39:48 »
Ik verdenk Jamie heel erg, door zijn lichaamstaal en misplaatste fanatieke momenten.

Wat mij opviel was dat Rik bij de executie zei “gefeliciteerd” over het groene scherm. Toen zei Jamie “dank je wel, nu echt” en daarna nog een keer zichzelf als het ware verbeterde met “nu pas echt”.
Het kwam als een ingestudeerde lijn op mij over. De herhaling, alsof hij dit van te voren al wist dat hij het ging zeggen. In combinatie met zijn relaxedheid; armpjes over elkaar, geen zucht van opluchting of gejuich, lacht gewoon leuk!

Ik blijf op Jamie letten

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #114 Gepost op: 28-01-2019, 00:03:12 »
Ik verdenk Jamie heel erg, door zijn lichaamstaal en misplaatste fanatieke momenten.

Wat mij opviel was dat Rik bij de executie zei “gefeliciteerd” over het groene scherm. Toen zei Jamie “dank je wel, nu echt” en daarna nog een keer zichzelf als het ware verbeterde met “nu pas echt”.
Het kwam als een ingestudeerde lijn op mij over. De herhaling, alsof hij dit van te voren al wist dat hij het ging zeggen. In combinatie met zijn relaxedheid; armpjes over elkaar, geen zucht van opluchting of gejuich, lacht gewoon leuk!

Ik blijf op Jamie letten
Prima dat je op Jamie blijft letten, maar dat Rik Jamie (dubbel) zou feliciteren kon je toch wel een klein beetje zien aankomen?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #115 Gepost op: 28-01-2019, 19:02:47 »
Wat moet hij met dat papiertje?

@28.30 u.
volgens mij ook de "sleutel' om de deuren te openen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #116 Gepost op: 28-01-2019, 21:03:41 »
Habibi? Liefje, of schatje als je de cijfers in letters omzet. Dat heb ik mij laten influisteren door iemand uit Tunesië.                                                                               
Van het duo lieverd en schat is er 1 uit.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #117 Gepost op: 29-01-2019, 11:21:45 »
Robèrt komt met een taart binnen, alle kandidaten denken: "Jammie!".
Hint naar Jamie? :)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #118 Gepost op: 29-01-2019, 15:58:50 »
Robèrt komt met een taart binnen, alle kandidaten denken: "Jammie!".
Hint naar Jamie? :)

De persoon achter de FB-pagina 'Totaal onbruikbare WIDM-hints' zal trots op je zijn ;)
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #119 Gepost op: 29-01-2019, 18:51:29 »
En vergeet niet dat er elk jaar een tweede mol is, naast de mol in het spel zelf. Weet je wie die tweede mol is? De regie! Die knippen en plakken de beelden zodanig dat ze je doen geloven dat het iemand anders is.
Jamie it is.... 😊
----
En heeft iemand al iets kunnen ontdekken in de cijferreeks 8482 9241 en 2903? Dat waren de cijfers om de sloten open te maken.... 😊

De naam Jamie betekend ook bedrieger en hielenlikker. 😜
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy