Bedankt Daisy voor de organisatie!! Ik vind het elk jaar weer heel leuk om hieraan mee te doen.
Korte toelichting nog bij mijn antwoorden:
1. Wat was jouw hoogtepunt van 2019?
Reizen en chillen met vrienden: niet heel specifiek, maar dat zijn toch wel steeds de hoogtepuntjes. Daar geniet ik altijd zo van, lachen met leuke mensen, mooie gesprekken hebben, lekker drankje erbij, op een mooie zomeravond of in een sfeervol cafeetje. Zalig.
2. Wat was jouw dieptepunt van 2019?
Ik kan niks verzinnen! Ik heb een tof jaar achter de rug. Soms nog wel twijfel over m’n studiekeuze en wat te doen na deze master, maar vorig jaar waren die twijfels veel groter, veel meer aanwezig.
3. Wat is jouw forummoment van 2019?
WIDM-fandag, de eerste keer dat ik daar was, en het was op zich aardig, maar vooral het op de foto gaan met de kandidaten maakte het een heel toffe dag.
En nu kon ik eindelijk befaamde molloten als Heinz en Pac eens in real life spotten!
4. Als je verplicht met een medeforummer zou moeten meedoen aan Lingo, wie zou dat zijn en waarom? *
Starlight, wij zouden dat samen rocken. Dat was geen bewuste valstrik, die bewoording, het zijn puur mijn eigen woorden.
Cool dat we elkaar juist hebben geplaatst daar. En nog steeds leuk om te lezen dat mensen met mij aan Lingo willen meedoen. Ik zou dat serieus graag doen! Al is het maar om Jan Versteegh nog eens in het echt te zien.
5. Wat is jouw TV moment van 2019?
De finale van De Mol. Prachtmoment, ik keek met iemand anders en we zaten allebei op de foute Mol. Ook toen de winnaar bekend was, redeneerden we: oh nou dan moet het Bas wel zijn. Nee hoor, we zaten er helemaal naast. Zo’n gevoel had ik nog nooit gehad in een Molfinale. Ik hoop heel erg dat ik dat gevoel snel nog eens ga hebben.
6. Welke ochtendshow op de radio luister jij het vaakst? **
Geen. Buiten de top 2000 kom ik niet aan radio luisteren toe. Enkel voor de Staat van Stasse zet ik ‘m echt aan, maar dan moet ik wel ’s avonds doordeweeks in Nederland zijn.
7. Wat is jouw favoriete karaoke liedje? ***
Guus Meeuwis – Brabant. Ik ga bijna nooit karaoke zingen, alhoewel ik het wel tof vind, maar het komt er niet van. Dit nummer vind ik melodieus heel mooi en ik kan de noten halen, ook wel fijn.
Veel mensen hadden ‘m bij Nieky of Mitchkox geplaatst, heel logisch natuurlijk, maar deze was toch echt m’n favoriet. Er is ook vaak Roxette aan mij gekoppeld, wellicht vanwege m’n post over het overlijden van de zangeres?
8. Wat jouw blonde moment van 2019?
We gingen als verrassing kerstkaartjes sturen naar een vriendin in Peru en ik post in een whatsappgroep waar zij ook in zit: “vanmiddag kaartjes schrijven voor *naam vriendin* op die en die plaats!” Oeps, weg verrassing.
Ja, dat dus. Ik heb nog snel m’n berichtjes in die app verwijderd. Even later maakten anderen dezelfde fout. Maar alsnog was de vriendin heel blij met de kaartjes.
9. Wat is het meest bijzondere voorwerp dat je dit jaar hebt gekocht?
Limonade met dropsmaak. Gekocht op vakantie in Zweden, D*N was daarbij. Spacy ook goed ingevuld!
10. Wat is de meest bijzondere droom die jij ooit gehad hebt?
Ik heb geen flauw idee, ik vergeet al mijn dromen vrij snel.
11. Je mag 3 dagen lang maar 1 ding eten, wat zal dat dan zijn?
Broodje kaas. Deze was blijkbaar heel obvious, waarschijnlijk door de +/- met broodbeleg? Of wisten mensen dit nog op een andere manier. “Kaas” was bijna nooit bij mij gezet, enkel met het broodje erbij. Meloen is m’n favoriete fruit, dus die had ook nog gekund Luus! En Swifty: oeps ik lees direct na je uitleg van chocola je handtekening. Da’s alvast een blond momentje van me van het nieuwe jaar
12. Wat zou je graag volgend jaar om deze tijd bereikt willen hebben?
Een leuke stageplek in het buitenland. Alleen MV wist deze! Het is nog niet heel concreet, maar het is zeker een optie voor me, als overstap van de unief naar de grote-mensen-werkwereld. En dan kan ik weer een paar maanden in het buitenland (liefst Frankrijk en/of Spanje) zijn om m’n Erasmus in Spanje nog eens lichtjes over te doen en om de vreemde taal nog beter onder de knie te krijgen.