Mrchipie en Daisy hebben bezoek op hun hotelkamer. "Gewoon even voor de administratie na het feest", zegt Convans. Mrchipie knikt. "Begrijpelijk." Niuno stelt hem gelijk wat vragen, over de gasten van het feest, PutyourHANSup en Focus. "En dan de laatste vraag", zegt hij na een tijdje, "heeft u nog iets vernomen van de heer Hans Up?" Mrchipie schudt zijn hoofd en Daisy probeert ook zo onschuldig mogelijk te lijken. "Oké, bedankt", zegt Niuno. Als hij weg wil lopen, stelt Convans nog een laatste vraag. "Waarom eigenlijk een hotelkamer?" Daisy lacht. "Gewoon voor de administratie." De twee agenten lopen weg en sluiten de deur. "Rotsmerissen", zegt mrchipie. "En hoezo heeft onze handlanger Hans Up niet gevonden? Jij had hem toch zien lopen in het bos?" Daisy schudt ja. "Misschien maar beter zo. Ik wil het zelf afhandelen", concludeert mrchipie.
De avond valt en in de loods geniet iedereen van zijn patatje oorlog. "Zo fijn dat niemand ons hier kent en dat we gewoon naar buiten kunnen", zegt grasisgroen tegen Moni. "Ja, daar zou ik ook blij mee zijn", zegt Miek1999. Terwijl grasisgroen een patatje in haar mond stopt, kijkt ze Miek1999 indringend aan. "Hè, niet zo brutaal jij." Swifty neemt het op voor haar oude celgenote. "Zij is geen gevangene en mag zeggen wat ze wil." Er komt geen reactie vanuit grasisgroen. Als iedereen zijn patatje op heeft, zegt Mitchkox dat hij naar het toilet moet. Moni vraagt of er meer mensen moeten. "Ja, ik ook", zegt de_witte. "Hmpf. Oké dan. Volg mij maar naar de dixi's buiten." De_witte en Mitchkox volgen haar. Ze kijken elkaar kort aan en de_witte denkt terug aan een paar uur eerder, toen Mitchkox hem ineens met een plan benaderde. De_witte twijfelde, maar besloot mee te doen. Als ze buiten zijn en ze zich in de dixi's bevinden, wachten ze af. Na een tijdje vindt Moni dat het wel heel lang duurt. "Hallo? Zijn jullie bijna klaar?" Ze klopt op de dixi van Mitchkox en als er geen reactie volgt, opent ze de deur. Dat is het teken voor de_witte om zijn deur te openen en weg te rennen. Hij rent zo hard als hij kan en Moni gilt de hele boel bij elkaar. Ze rent achter hem aan, maar is niet snel genoeg. "GRAS, HIJ ONTSNAPT!" Grasisgroen rent naar buiten, maar de_witte is al weg. "Shit! Wegwezen hier!" Mitchkox kijkt lachend toe, en hoe graag grasisgroen hem zou straffen, ze weet zichzelf te kalmeren.
"Koffers gepakt?", vraagt Lucy. "Ja", reageert haar compagnon. "Maar de vlucht heeft wel vertraging. Morgenochtend gaan we", zegt D*N. Lödewijk vangt het gesprek op. "Spijtig dat jullie gaan vertrekken. En zonder Fabiann, hoorde ik." "Ja", zegt Lucy. "Het is beter zo." Lödewijk lijkt het met ze eens te zijn. "Ik denk het ook. Hij lijkt een heethoofd." Het drietal schrikt als Brtdm de eetzaal binnenloopt. "Het is een heethoofd, maar hij kan ook heel lief zijn. Ik denk dat jullie een verkeerd beeld van hem hebben." Maar de pupillen van Fabiann zijn het niet met hem eens. "Dat lijkt misschien zo, maar hij heeft geen empathisch vermogen. Bovendien, er is geen weg meer terug", zegt D*N. Hij kijkt neerbuigend naar Brtdm, die zijn schouders ophaalt en weer naar boven loopt. "Het ga jullie goed."