Heb nog steeds het gevoel dat er nog een twist in deze twist aankomt..
Ik kan amper geloven dat de makers een mol kiezen die uiteindelijk opgeeft, je de mol bent en terwijl het goed gaat je toch naar huis gaat.. Waarom kies je voor een mol die praat in z'n slaap?
Ik zou het zo veel logischer vinden als dit allemaal een toneelstukje was, het is het 10e seizoen nota bene en in de vooruitblik zie je iemand met de bankroet spelen?
En mocht het echt zo gelopen zijn zoals we vandaag hadden gezien? Erg jammer, maar niemand zijn schuld denk ik. Alles is wel gebeurd waar je altijd voor vreest: Het seizoen zoals het bedoeld was is mislukt.
Sorry dat ik het zo hard zeg, maar ik vind het toch ergens teleurstellend. De mol is zo sterk omdat het concept waar altijd aan vastgehouden werd hetzelfde bleef, en nu is dat niet meer.
Hadden de makers dan ervoor moeten kiezen om het seizoen gewoon te stoppen? Nee dat denk ik ook niet. Het loopt zoals het loopt en ik denk dat iedereen op dat moment de beste keuze gemaakt heeft. En kiezen voor je mentale gezondheid is altijd de beste keuze.