Poll

Wie is de Mol?

Bernard
16 (9.9%)
Michaël
72 (44.4%)
Senne
74 (45.7%)

Totaal aantal stemmen: 162

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 34664 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #200 Gepost op: 14-04-2024, 21:30:31 »
Michael
Senne op 2

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #201 Gepost op: 14-04-2024, 21:30:46 »
Michaël
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #202 Gepost op: 14-04-2024, 21:32:10 »
De mol zit aan de pitmuur, vergist zich in het fijnproeven of de pizzadozen. Ik blijf bij Michael met Stephanie dichtbij.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #203 Gepost op: 14-04-2024, 21:38:11 »
Ik blijf ook bij Michaël. De anderen zijn me te kandidaats of te obvious.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #204 Gepost op: 14-04-2024, 21:40:39 »
Ik blijf ook bij Michaël.

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #205 Gepost op: 14-04-2024, 21:49:15 »
Ik neig nu ook naat Michael. Brengt in opdracht 2 weliswaar als enige geld binnen, maar dat is maar 500 euro. Kan ook zijn om een beetje goodwill te kweken.

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #206 Gepost op: 14-04-2024, 21:56:04 »
Alles wijst voor mij zo duidelijk naar Michaël, maar het klopt allemaal wel goed. De held van de groep zijn in opdracht 2, maar verder alles verpesten wat hij aanraakt. Toch heb ik nu het gevoel dat hij een flinke nep-mol is. Ik hou het voor nu op Stéphanie.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #207 Gepost op: 14-04-2024, 22:02:32 »
Blijf bij Michaël

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #208 Gepost op: 14-04-2024, 22:17:17 »
Senne of Michaël.

Senne zou gewaagd een rondje minder doen, maar hij had wel bijna 1000 euro verdiend daar. Ook het deegwerpen gaat hem net iets te goed af naar mijn smaak.

Michaël opvallend zenuwachtig weer bij de test. Deze hele aflevering past hij perfect in het molprofiel.

Stéphanie is mijn enige backupmol nog behalve die twee. Charlotte valt door de mand door Coco te ontmaskeren als afvaller, Lynn en Bernard heb ik al eerder afgestreept.
...óf niet!

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #209 Gepost op: 14-04-2024, 22:18:16 »
Ik denk nu ook Michael, met Stéphanie op twee.

Offline Femke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Waarom duurt een week altijd zo lang?
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #210 Gepost op: 14-04-2024, 22:24:06 »
Verbaast me dat zoveel mensen hier Michaël verdenken. Ik vind hem veel te veel onmolse momenten hebben. In aflevering 1 zorgt hij ervoor dat Stéphanie ontmasker wordt als kanshebber op de verdubbelaar, waardoor er meer geld in de pot komt. In aflevering 2 benoemt hij als enige dat de kandidaten via de portofoon met Senne kunnen praten in de gevangenis. In aflevering 3 zit hij bij de detectives, waar ik als Mol nooit zou willen zitten. En in deze aflevering ging het pizzatoppings raden vooral mis dankzij Coco (hij benoemde zelf meestal het juiste ingrediënt) en weet hij als enige met zijn pizza - zonder ananas - het eindpunt te bereiken. Nee, ik vond Michaël eigenlijk alleen nogal verdacht in de allerlaatste opdracht.

Senne daarentegen heeft veel minder onmolse momenten. Het enige wat me dwars zit, is dat hij zichzelf als Mol dan geen zwijgplicht zou hebben opgelegd. Verder vind ik hem eigenlijk in elke opdracht wel verdacht doen. Ik blijf zeker bij Senne.

Charlotte en Stéphanie met ruime afstand op 2 en 3. Bernard en Lynn geloof ik niet in.
Niets is wat het lijkt...

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #211 Gepost op: 14-04-2024, 22:43:22 »
Verbaast me dat zoveel mensen hier Michaël verdenken. Ik vind hem veel te veel onmolse momenten hebben. In aflevering 1 zorgt hij ervoor dat Stéphanie ontmasker wordt als kanshebber op de verdubbelaar, waardoor er meer geld in de pot komt. In aflevering 2 benoemt hij als enige dat de kandidaten via de portofoon met Senne kunnen praten in de gevangenis. In aflevering 3 zit hij bij de detectives, waar ik als Mol nooit zou willen zitten. En in deze aflevering ging het pizzatoppings raden vooral mis dankzij Coco (hij benoemde zelf meestal het juiste ingrediënt) en weet hij als enige met zijn pizza - zonder ananas - het eindpunt te bereiken. Nee, ik vond Michaël eigenlijk alleen nogal verdacht in de allerlaatste opdracht.

Die kartboosters deed hij ook niet al te best. Maar er is inderdaad veel dat tegen hem pleit als mol, vooral de portofoon bij de gevangenis (des te meer omdat hier een verdubbelaar was ingezet). Zou je als montage ook zoveel nadruk leggen op zijn gespeelde spanning na deze test? Werd bij Alina toen toch ook niet gedaan? Hoe dan ook, genoeg reden om hem extra in de gaten te houden volgende week.

Senne vind ik ondertussen wat te agressief als mol. We weten dat Bernard en Michael hem verdenken, dus zo in your face mollen als een Lennart door een ronde te weinig te rijden zou ik vreemd vinden. Stephanie’s actie door te wijzen richting Coco bij de laatste opdracht is ook moeilijk uit te leggen. Toch blijven deze twee kandidaten er met kop en schouders bovenuit steken als potentiële mol.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #212 Gepost op: 14-04-2024, 22:46:40 »
Senne vind ik ondertussen wat te agressief als mol. We weten dat Bernard en Michael hem verdenken, dus zo in your face mollen als een Lennart door een ronde te weinig te rijden zou ik vreemd vinden. Stephanie’s actie door te wijzen richting Coco bij de laatste opdracht is ook moeilijk uit te leggen. Toch blijven deze twee kandidaten er met kop en schouders bovenuit steken als potentiële mol.
Plus, zal Charlotte hem niet ook verdenken? De verdubbelaars aan de mol geven is de enige manier om ze met zekerheid een ronde verder te brengen. Of ze zou moeten weten dat Senne op hetzelfde spoor zit als zij, maar het is de vraag of ze dat weet.
...óf niet!

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #213 Gepost op: 14-04-2024, 22:49:15 »
Plus, zal Charlotte hem niet ook verdenken? De verdubbelaars aan de mol geven is de enige manier om ze met zekerheid een ronde verder te brengen. Of ze zou moeten weten dat Senne op hetzelfde spoor zit als zij, maar het is de vraag of ze dat weet.

Bij zo’n afvalronde als deze zou ik zeker overwegen om ze te geven aan mijn mol

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #214 Gepost op: 15-04-2024, 00:39:08 »
Pfff, ga er nog even rustig over nadenken. Bij iedereen wel voors en tegens te bedenken  :o

Offline vloeistof

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #215 Gepost op: 15-04-2024, 00:55:32 »
Stéphanie

Offline tumtum22

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #216 Gepost op: 15-04-2024, 01:42:12 »
Charlotte was mijn mol, met Michaël als tweede en op afstand Senne. Deze aflevering wijst alles op Michaël. Maar iets te veel. Ik heb deze week Senne gestemd. Niet helemaal overtuigd maar juist omdat hij zo 'onopvallend' eigenlijk toch vrij consistent heel veel niet goed doet nu toch gestegen met stip.
« Laatst bewerkt op: 15-04-2024, 01:46:40 door tumtum22 »

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #217 Gepost op: 15-04-2024, 09:28:51 »
Coco valt af dus ik verhuis naar team Stéphanie.

Offline Barry21

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #218 Gepost op: 15-04-2024, 10:17:00 »
Ik twijfel voorlopig nog tussen Michaël en Stéphanie. Zal er nog eens een weekje over nadenken.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #219 Gepost op: 15-04-2024, 15:38:17 »
Tja alles leek zo mooi bij Charlotte, ook deze aflevering weer. Coco die biecht dat Charlotte ECHT de mol niet kan zijn en dan exit is. Ff de verdubbelaars vergeten haha. Maar dan volgt de executie en dan geeft ze eerst de verdubbelaars aan Senne af om daarna door te drukken dat Coco naar huis gaat zodat het geld in de pot blijft en de verdubbelaars nog steeds bestaan. Ik vond de edit Charlotte ook wel erg verdacht maken weer, dat past alleen bij een wensmol.

Michael zat erbij alsof hij het niet erg zou vinden als hij uitgekozen was, hij lokte zelfs aan, dan was er geld uit de pot gegaan. Maar de dames drukten door om voor Coco te gaan. Schoorvoetend koos ook Senne maar voor Coco. Stephanie riep juist hard als eerste voor Coco te gaan, ik begrijp dus niet dat de laatste sprekers hier nog voor haar als mol gaan.

Bij de molhack keek Senne oprecht verbaasd en Michael gaf geen krimp.... molpuntje voor Michael maar die staat 1e landelijk in Vlaanderen, beetje vroeg toch, dus ik ga maar even voor de meest voor de hand liggende molkandidaat: Senne. Qua molacties overstijgt hij iedereen. Eens kijken hoe Senne de verdubbelaar inzet.......
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)