Poll

Wie is de afvaller de komende aflevering?

Carolien
37 (51.4%)
Kees
3 (4.2%)
Paulien
10 (13.9%)
NIEMAND
22 (30.6%)

Totaal aantal stemmen: 71

Auteur Topic: Wie is de afvaller de komende aflevering?  (gelezen 75542 keer)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #140 Gepost op: 25-01-2013, 20:18:34 »
Tim.  ::jaja::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #141 Gepost op: 25-01-2013, 20:37:08 »
Tim.  ::jaja::

Ditmaal wel ja. En dan liegt ie ook niet bij de Roodshow van vorige week over zijn rode scherm. :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #142 Gepost op: 25-01-2013, 20:40:11 »
Hij loog toch niet? Hij zei dat hij een rood scherm kreeg. En dat kan best zo geweest zijn.
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #143 Gepost op: 25-01-2013, 20:44:53 »
Hij loog toch niet? Hij zei dat hij een rood scherm kreeg. En dat kan best zo geweest zijn.

Nee, dat heeft ie naar alle waarschijnlijkheid ook niet gedaan. Maar juist omdat hij dat tussen neus en lippen zei vorige week, we deze week niemand hebben zien weggaan, moet zijn rode scherm ooit nog eens komen. Wil maar zeggen, juist door zijn Roodshow aanwezigheid en huidige Roodshow aanwijzing is het na volgende week definitief gedaan met Tim. :) Wel jammer, want leuke kandidaat. Maar zo is het spel hé, rood scherm indien je het minste weet over de identiteit v/d mol.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Brinkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #144 Gepost op: 25-01-2013, 22:07:27 »
Dus weer bij de Roodshow;

Sheena Easton - For Your Eyes Only

Dus weer Tim eruit?

Ligt wel in de lijn van vorige terugkomers die er altijd weer snel uitliggen.

En met de executie vooruitblik waar het ook duidelijk om Tim lijkt te gaan.
for your eyes only is een film uit
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
geboortejaar van
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #145 Gepost op: 30-01-2013, 21:24:38 »
Dit moet wel Zarayda, Tim of Daniel worden.

Caroline, Paulin en Kees moeten nog iets met een trein doen.

Zarayda word wel steeds verdachter en die pijl in de opening (waarvan ik nu pas besef dat dit ook bij een trein station lijkt te zijn) zou ook nog steeds na haar kunnen wijzen en De Zebra's die lijken te schrikken van iets. Een soort Schrik niet Zarayda is de mol. Een zebra heeft immers ook 2 kleuren = 2 kanten. Toch zou dat ook voor Tim kunnen gelden en ik zie hem eerder op die Kwat rijden waar de Zebra's van schrikken. Dit bevestigt weer mijn gevoel dat Daniel misschien weg zou kunnen gaan (Tania dan de Mol,koos voor Kees en dat is Daniel zijn lot voor aflevering 5 mogelijk) en het kees zijn hand is die we zien met de foto, maar ik ben eigenwijs en laat hem deze week nog op Mol staan en Zarayda weg. Al eerder vond ik hem zenuwachtig (Aflevering 1) en dat is in de preview van aflevering 5 weer te zien wanneer Art het heeft over dat iedereen even de mol gaat zijn. Twijvel over Tania is ook steeds gezaait, maar haar keuze voor Kees kan ook zijn dat extra bevestiging zoekt in haar keuze voor Kees of Kees en de anderen wil laten weten dat hij goed zit. Tania en Kees dus mogelijk alle bij in de finalen met Caroline en bv Tim, Daniel en Zarayda. Paulin gaat weg na de Trein opdracht denk ik nu, die trap die je zit daar kan ze ook weer van af, de verliezer van vorig jaar had ik lange tijd als Mol of winnaar omdat ze boven aan de trap als 1ste kwam. ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 30-01-2013, 21:41:33 door Pierce_Brosnan »

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #146 Gepost op: 30-01-2013, 23:37:13 »
Zarayda of Tim doordat Art hen aankijkt (als de beelden niet gemanipuleerd zijn tenminste).
Stopten ze maar niet zulke beelden in de vooruitblik.  :(
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #147 Gepost op: 31-01-2013, 10:27:08 »
Zarayda of Tim doordat Art hen aankijkt (als de beelden niet gemanipuleerd zijn tenminste).
Stopten ze maar niet zulke beelden in de vooruitblik.  :(

Ik snap ook niet waarom ze het rode scherm laten zien. Misschien omdat een gewone executie tegenwoordig een bijzonderheid is. :P

Samen met de Roodshowhint wijst het wel érg vet op Tim als volgende afvaller. Ik ben geneigd nu eens een keer "niets is wat het lijkt" te volgen (wat ik niet vaak doe omdat je het jezelf er alleen maar moeilijk mee maakt) en Daniël als afvaller te kiezen in de pool.

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #148 Gepost op: 31-01-2013, 10:48:33 »
Hahah
Heinz kan er niet tegen als het zo duidelijk is allemaal  ::ok::

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #149 Gepost op: 31-01-2013, 11:32:18 »
ja jongens vertel het eens, met de uitslag van deze poll kan ik voor mijn pool niets    ::hypocriet::

ik denk zelf Daniël vanwege de "no Milk today" hint uit de Roodshow

Heb zelf ook de pool op Daniël ingezet.

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #150 Gepost op: 31-01-2013, 13:48:00 »
Caroline, Paulin en Kees moeten nog iets met een trein doen.


Volgens mij heb ik iets gemist?  ???
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #151 Gepost op: 31-01-2013, 20:02:52 »
Ik snap ook niet waarom ze het rode scherm laten zien. Misschien omdat een gewone executie tegenwoordig een bijzonderheid is. :P

Samen met de Roodshowhint wijst het wel érg vet op Tim als volgende afvaller. Ik ben geneigd nu eens een keer "niets is wat het lijkt" te volgen (wat ik niet vaak doe omdat je het jezelf er alleen maar moeilijk mee maakt) en Daniël als afvaller te kiezen in de pool.


Ik vind Daniel juist het minst waarschijnlijk voor vandaag... in de preview zie je hem achterover zitten, dus die lijkt me redelijk ontspannen. Waarschijnlijk heeft hij zn scherm al gehad.

... of hij is de laatste die een scher ziet en hangt achterover omdat hij zich er bij heeft neergelegd dat rood de enige optie is, dat kan natuurlijk ook

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #152 Gepost op: 31-01-2013, 20:05:50 »

Ik vind Daniel juist het minst waarschijnlijk voor vandaag... in de preview zie je hem achterover zitten, dus die lijkt me redelijk ontspannen. Waarschijnlijk heeft hij zn scherm al gehad.

... of hij is de laatste die een scher ziet en hangt achterover omdat hij zich er bij heeft neergelegd dat rood de enige optie is, dat kan natuurlijk ook

Uiteindelijk heb ik in de pool toch maar voor Tim gekozen. Meest veilige optie. ;) :P

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #153 Gepost op: 31-01-2013, 20:06:52 »

Ik vind Daniel juist het minst waarschijnlijk voor vandaag... in de preview zie je hem achterover zitten, dus die lijkt me redelijk ontspannen. Waarschijnlijk heeft hij zn scherm al gehad.

... of hij is de laatste die een scher ziet en hangt achterover omdat hij zich er bij heeft neergelegd dat rood de enige optie is, dat kan natuurlijk ook

Of Daniël is een supercoole gozer die alles 'super wauw' en 'kicken' vindt, dus dit zal hij ook wel super vinden. :P Gewoon een grote climax in de film waarin hij speelt.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #154 Gepost op: 31-01-2013, 21:17:31 »
Zarayda, maar stiekem hoop ik op een tunnelmassagraf in de Keestunnel. Stel je voor, een rood scherm voor Keesje zou wel zeer hard aankomen. >:D :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #155 Gepost op: 31-01-2013, 21:40:17 »
Uiteindelijk heb ik in de pool toch maar voor Tim gekozen. Meest veilige optie. ;) :P

::zweet:: ::tandpastasmiley::

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #156 Gepost op: 31-01-2013, 21:40:59 »
"Meneer Maaskantje" ligt er nu 'weer' uit! Nu definitief? 
Amandla Awethu

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #157 Gepost op: 31-01-2013, 21:41:12 »
Op één na (had Kees voor aflevering 1 als afvaller, oeps) alle afvallers goed. Nice! :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #158 Gepost op: 1-02-2013, 13:50:56 »
Ja het gaat goed---liefst 58.9% had hem juist.

Wie is de afvaller de komende aflevering?
Tim    - 33 (58.9%)
Zarayda    - 7 (12.5%)
Daniel    - 8 (14.3%)
Carolien    - 2 (3.6%)
Kees    - 0 (0%)
Paulien    - 2 (3.6%)
Tania    - 4 (7.1%)
NIEMAND    - 0 (0%)
   
Totaal aantal stemmen: 56
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #159 Gepost op: 1-02-2013, 15:10:47 »
Heb tot nu toe echt geen idee wie gaat afvallen komende aflevering. Volgens de afvallerstheorie Carolien, maar kunnen we die wel vertrouwen? Mijn gevoel zegt eerder Daniel of Tania  :-\\ Ik ben er nog niet uit.