Poll

Wie is de afvaller de komende aflevering?

Carolien
37 (51.4%)
Kees
3 (4.2%)
Paulien
10 (13.9%)
NIEMAND
22 (30.6%)

Totaal aantal stemmen: 71

Auteur Topic: Wie is de afvaller de komende aflevering?  (gelezen 75503 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #280 Gepost op: 27-02-2013, 17:40:52 »
Ik heb Paulien nu voor de zesde keer als winnaar ingevuld in de pool, en Carolien voor de vierde keer als verliezer. (Kees sinds aflevering 2 als Mol.) Die uitslag komt mij dus het beste uit, maar voor wat Duncton hierboven zegt ben ik wel een beetje bang. (Al lijkt de Roodshowhint erg op Carolien als verliezer te wijzen.) Gunnen doe ik het ze alle twee, al zou ik Paulien wel een leukere winnaar vinden. :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #281 Gepost op: 27-02-2013, 17:45:07 »
Gunnen doe ik het ze alle twee, al zou ik Paulien wel een leukere winnaar vinden. :)

Persoonlijk zou ik Kees de leukste winnaar vinden.  ::tandpastasmiley::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #282 Gepost op: 27-02-2013, 17:50:54 »
Persoonlijk zou ik Kees de leukste winnaar vinden.  ::tandpastasmiley::

Zou wel bijzonder zijn want het lijkt er op dat hij er in de finale nog steeds niet uit is of Carolien of Paulien de Mol is.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #283 Gepost op: 27-02-2013, 18:25:25 »
Ik hou het in de pool ook stug op Paulien, maar ik denk dat ik de verliezer/winnaar omgedraaid heb ingevuld vanaf aflevering 3  ::) Al zou ik het nog veel mooier vinden mocht blijken dat Paulien de mol is, Kees de winnaar en Carolien verliezend finalist. :P Want alleen in dat geval kan Kees winnen, nu Carolien Paulien altijd vertrouwde en nooit op haar stemde. Tegelijkertijd zoals al zo vaak is aangegeven in het Paulien topic: waarom zou Carolien dan nu pas verliezend finalist zijn en had zij er dan al niet weken uit moeten liggen naast Tim/Zarayda?

Hoop dus op: Paulien als verliezend finalist
Denk: Carolien als verliezend finalist
Totale verrassing: Kees als verliezend finalist  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #284 Gepost op: 27-02-2013, 19:26:33 »
Ik heb vanaf aflevering 0 Paulien als winnares in de pool dus ik hoop dat Carolien volgende aflevering de verliezer wordt. (Niet persoonlijk hoor, Carolien.  ::tandpastasmiley:: ).

Als er al iets bekend wordt gemaakt, dan moet het inderdaad wel Carolien als verliezer zijn.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #285 Gepost op: 27-02-2013, 19:32:08 »
Ik denk (lees: hoop) dat er niks bekend wordt gemaakt morgen.


Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #286 Gepost op: 28-02-2013, 15:26:09 »
Ik denk (lees: hoop) dat er niks bekend wordt gemaakt morgen.



Die optie stond ook bij de screencap van de test die Jelsir had gemaakt geloof ik. Ik hoop het toch niet, zeker niet als het voornamelijk een terugblik aflevering wordt  :-\\
No Milk today???

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #287 Gepost op: 28-02-2013, 15:40:30 »
Enkele scenario's. Hierbij ga ik van de volgende verdenkingen uit:
- Kees verdenkt Carolien
- Paulien verdenkt Kees
- Carolien verdenkt Kees

Carolien wordt bekend gemaakt als winnares:
- Kees is de Mol en zowel Carolien als Paulien hadden dat juist, Carolien had meer goed en wint.
- Paulien is de Mol, niemand wist dat. Carolien had bij toeval meer juist dan Kees.
Niet heel erg waarschijnlijk dat ze dit kiezen om bekend te maken. Dat maakt Kees als Mol erg waarschijnlijk.

Carolien wordt bekend gemaakt als verliezer:
- Kees is de Mol en zowel Carolien als Paulien hadden dat juist, Paulien had meer goed en wint.
- Paulien is de Mol, niemand wist dat. Kees heeft meer juist, omdat Carolien en Paulien veel gemeen hadden.
Ook niet heel erg waarschijnlijk.

Paulien wordt bekend gemaakt als winnares:
- Kees is de Mol en zowel Carolien als Paulien hadden dat juist, maar Carolien had meer goed en wint.
- Carolien is de Mol. Kees verdacht haar, maar heeft de test gewoon super slecht gemaakt. Paulien wint alsnog.
Door de tweede uitleg vind ik dit totaal niet waarschijnlijk.

Paulien wordt bekend gemaakt als verliezer:
- Kees is de Mol en zowel Carolien als Paulien hadden dat juist, Carolien had meer goed en wint.
- Carolien is de Mol. Kees had dit juist en wint, Paulien zat helemaal fout.
Beide verklaringen zijn hier logisch. Kees en Carolien tunnelaars kunnen dit allebei kloppend uitleggen.

Kees wordt bekend gemaakt als winnaar:
- Carolien is de Mol. Paulien wist dit niet en verliest.
- Paulien is de Mol. Carolien en Paulien zaten allebei fout, Kees heeft per toeval meer goed beantwoord.
De tweede verklaring is niet logisch.

Kees wordt bekend gemaakt als verliezer:
- Carolien is de Mol. Kees heeft de test gewoon fout gemaakt. Paulien wint per toeval, ook al zat ze fout.
- Paulien is de Mol. Niemand zat goed. Kees had toevallig meer juist.
De tweede verklaring is niet logisch.

Paulien, Kees of Carolien wordt bekend gemaakt als Mol.
- Geen cliffhanger.
Verliezen ze veel kijkers mee. Veel mensen kijken alleen naar de laatste aflevering om de Mol te weten te komen.

Hier kan ik uithalen dat Paulien als verliezer bekend maken de veiligste optie is. Beide verklaringen zijn dan nog logisch uit te leggen. Als Kees de winnaar blijkt te zijn, dan is de Mol vrijwel zeker Carolien. Als Carolien of Paulien de winnaar blijkt te zijn, dan is de Mol vrijwel zeker Kees.

Offline Toupeira

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #288 Gepost op: 28-02-2013, 15:47:27 »
Mooie redenatie, alleen geeft Kees in de laatste test aan op Paulien te zitten. Als je Paulien en Carolien omdraait klopt het wel. Temeer omdat Paulien en Kees het meest verdacht worden, en Carolien dus het beste als verliezer bekend kan worden gemaakt. Of als ze de winnaar is: geen onthulling.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #289 Gepost op: 28-02-2013, 16:20:36 »
Juist, dus het zit zo, Carolien wordt bekend gemaakt als verliezend finalist. Kees zat op Paulien, Paulien zat op Kees. Dus kunnen ze het allebei nog zijn.

Hoewel het natuurlijk Paulien is.
The British are not impressed.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #290 Gepost op: 28-02-2013, 16:21:02 »
Mooie redenatie, alleen geeft Kees in de laatste test aan op Paulien te zitten. Als je Paulien en Carolien omdraait klopt het wel. Temeer omdat Paulien en Kees het meest verdacht worden, en Carolien dus het beste als verliezer bekend kan worden gemaakt. Of als ze de winnaar is: geen onthulling.

Er wordt inderdaad in het midden gehouden of Kees nou Carolien of Paulien verdenkt. Of allebei. Het zou kunnen dat dit gedaan wordt omdat Carolien de verliezer is en Kees de Mol.

Carolien kan zo veilig als verliezer bekend worden gemaakt.

Want is Kees de winnaar die door zijn verdenking op Paulien de Mol ontmaskerde en won?
Of is Paulien de winnaar die beter scoorde in de test dan Carolien op Mol Kees?

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #291 Gepost op: 28-02-2013, 17:00:24 »
Ik denk dat we vanavond zien/horen dat Kees volledig op Paulien gaat, en Paulien volledig op Kees. Carolien gaat ook volledig voor Kees en verliest, wat vanavond bekend wordt gemaakt:

1: De Paulien verdenkers zeggen dat Carolien verloor omdat ze op de verkeerde Mol zat (Kees).
2: De Kees verdenkers zeggen dat Carolien verloor omdat Paulien meer vragen goed had in de test.

En natuurlijk is scenario 2 het goede.  ::tandpastasmiley::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline molloot max

  • Forumlid
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #292 Gepost op: 28-02-2013, 17:23:57 »
net zag op facebook een aankondiging van nederland 1 waar het volgende in stond.
Vanavond zie je de finale van WIDM en zie je wie de winnaar is. Dus de winnaar word bekend gemaakt
Dat moment dat Art zegt: Wie is de mol?.... U ziet het volgende week

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #293 Gepost op: 28-02-2013, 17:28:20 »
net zag op facebook een aankondiging van nederland 1 waar het volgende in stond.
Vanavond zie je de finale van WIDM en zie je wie de winnaar is. Dus de winnaar word bekend gemaakt

Ik zie het staan ja op de FB-pagina van Nederland 1. Maar het staat alleen daar in een tekstje, niet in de promo zelf en ook nergens op de FB-pagina van WIDM. Ik hecht er dus niet al te veel waarde aan. Het zou zomaar kunnen dat degene die dit geschreven heeft het mis heeft.

Grappig: "Wie ... is ... de Mol" is in de promo anders (Carolien, Paulien, Kees) dan in de vooruitblik die in aflevering 8 zat (Carolien, Kees, Paulien).

« Laatst bewerkt op: 28-02-2013, 17:31:25 door Heinz »

Offline Toupeira

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #294 Gepost op: 28-02-2013, 17:31:29 »
Of hier klopt helemaal niets van (de tv-gids zat er immers ook naast met 4 kandidaten) of ze doen op het laatste moment het zo lijken dat Carolien twijfelt over de Mol, en vervolgens wint. Zoals bij Frits in 2010, alsof wij niet weten op wie ze gestemd heeft. ::)
Maar ik houd het op het eerste.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #295 Gepost op: 28-02-2013, 17:31:47 »
Ik wil sowieso niet weten of ze nu de winnaar of de verliezer bekend maken: diegene aan wie Art dan het verhaaltje begint te vertellen, die is dan de verliezer/winnaar, en dat wil ik juist pas weten als Art het zelf echt uitspreekt. :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline molloot max

  • Forumlid
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #296 Gepost op: 28-02-2013, 18:37:03 »
Ik zie het staan ja op de FB-pagina van Nederland 1. Maar het staat alleen daar in een tekstje, niet in de promo zelf en ook nergens op de FB-pagina van WIDM. Ik hecht er dus niet al te veel waarde aan. Het zou zomaar kunnen dat degene die dit geschreven heeft het mis heeft.

Grappig: "Wie ... is ... de Mol" is in de promo anders (Carolien, Paulien, Kees) dan in de vooruitblik die in aflevering 8 zat (Carolien, Kees, Paulien).


ja ik hecht me erzelf ook niet teveel aan misschien is het om meer kijkers te trekken. En ja heel gek in de promo is de volgorde heel anders dus miscchien kan je daar iets uit opmaken het word in iedergeval zoals joerie van breukelen het altijd zegt een aniti climax
Dat moment dat Art zegt: Wie is de mol?.... U ziet het volgende week

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #297 Gepost op: 28-02-2013, 18:42:00 »
Als je deze promo zit


Deze week: Carolien, Paulien, Kees
              Wie     is      De Mol

Vorige week: Carolien, Kees, Paulien
              Wie      Is    De Mol

De Trein: Kees, Carolien, Paulien
           Wie     is      De Mol


Paulien is dus de mol als we dat zo zouden doen/elke naam maar 1x mag voor komen. Het gaat mij om wat ik vet geletterd heb, maar het rode komt toevalliger wijs ook uit op Wie is de mol bij Kees.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2013, 18:53:18 door Pierce_Brosnan »

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #298 Gepost op: 28-02-2013, 18:45:51 »

Pauline is dus de mol als we dat zo zouden doen/elke naam maar 1x mag voor komen.


Zou je dit uit willen leggen, begrijp niet helemaal wat je bedoelt.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #299 Gepost op: 28-02-2013, 18:52:50 »
@Gerard, 1 ding weten we echter wel zeker:


Benedictus krijgt een rood scherm.



Of zou ie op het laatst nog een vrijstelling hebben weten te bemachtigen?