Auteur Topic: Roodshow  (gelezen 123665 keer)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Roodshow
« Reactie #180 Gepost op: 1-02-2013, 17:19:23 »
Hier zijn de gesprekken en aanwijzingen terug te luisteren: http://avro.nl/roodshow/extra/widm2013.aspx?r=1

In het gesprek met Tim wordt de hint niet uitgelegd. Of is de uitleg hetzelfde als bij hint 2? ???
« Laatst bewerkt op: 1-02-2013, 17:26:00 door Heinz »

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #181 Gepost op: 1-02-2013, 17:23:32 »
Of Tania die de pot verliest

Zou ik nog sterker vinden ja :) Want wat Tania heeft is de pot en in de voortuitblik bleek dat het briefje van 10.000 kwijt was. 'What you had' de pot met 10.000 van afgelopen aflevering, 'and what you lost' is precies dat briefje van 10.000 wat ze kwijtgeraakt is komende donderdag.

En toch blijf ik voor als nog mooi het houden bij de afvallerstheorie. Carolien jammer genoeg  :-\\
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Clauzwa

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #182 Gepost op: 1-02-2013, 17:28:45 »
@Zwanee: MolMolMol plaatste dat op een fanforum, is dus niet van de AVRO zelf.

Veel mensen vergissen zich daarin.

Je hebt gelijk. Ik ben daarna doorgegaan naar de officiële site en vervolgens weer hier naartoe. Heb die twee door elkaar gehaald.

Maar evengoed vind ik het van hem/haar mooi gevonden. Evenals de mogelijkheid van Peter Green/Zarayda.
Ik ben nu alleen nog aan het zoeken of het ook in verband gebracht kan worden met Daniël. Ik roep namelijk overal dat ik overtuigd ben dat hij de volgende afvaller is  ::schaam::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #183 Gepost op: 1-02-2013, 18:21:52 »
Die MolMolMol heeft over het algemeen best goede analyses. Misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar post hij ook op RN?

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #184 Gepost op: 1-02-2013, 18:38:44 »
Die MolMolMol heeft over het algemeen best goede analyses. Misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar post hij ook op RN?

Ik zou het niet weten. Wellicht niet, anders had hij die hint ook wel hier geplaatst, denk ik.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #185 Gepost op: 1-02-2013, 19:06:01 »
Er wordt hier trouwens de mogelijkheid geopperd dat de hint op Zarayda slaat.

Je hebt iets, je verliest iets.

Maar als Zarayda dat iets, wat volgens velen slaat op dat stukje metaal, weer terugvindt, dan maakt dit de verwijzing naar haar weer een stuk zwakker. Daarom ben ik toch geneigd om richting Carolien te denken.

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #186 Gepost op: 1-02-2013, 19:16:37 »
Tania verliest ook haar Tim. Zo had ze 'm nog in aflevering 4, en zo was ze 'm weer kwijt in afl. 5. Misschien kan ze zich niet herpakken en is het exit Tania afl. 6?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 1-02-2013, 19:17:34 »
drives you mad
In the stillness of remembering what you had
And what you lost ...

Carolien werd gek toen Tim 'eruit' ging. Dit in combinatie met alle verbonden die ze al verloren heeft.

Zou het op Tania kunnen slaan?
"Ik was zo boos, zó boos!" (Tim kon haar helemaal gek maken), ze was overtuigd dat ze de juiste mol had (Tim) en die overtuiging raakte ze kwijt met zijn exit.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #188 Gepost op: 1-02-2013, 19:34:49 »
Tja, en ze moet een nieuwe mol zoeken, dus dat kan ook nog...
The British are not impressed.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #189 Gepost op: 1-02-2013, 20:28:16 »
Als Tania de volgende afvaller is, dan kan ook de Ogenhint naar de prullenmand verwezen worden.

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 1-02-2013, 22:32:15 »

Ik heb "Thunder" (dikke bliksem en donder) gezien in aflevering 5 (kort fragment).
Maar ja...daar hebben we nu weinig aan... ;)
Tenzij...maar daar heb ik nu ff geen tijd voor.
Mocht ik dit nog in verband kunnen brengen of linken met dees of gene kom ik er zeker op terug.

Omnia vincit amor

Offline hagriddler

• Forumlid
  • carpe f*cking diem !
« Reactie #191 Gepost op: 1-02-2013, 22:39:57 »
Of verwijst Stevie Nicks naar "niks" -> vliegt er wéér niemand uit
en gaan ze (zoals in de moltalk al werd gezegd) echt met z'n allen naar de finale,
mwah denk 't niet he  ;)
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #192 Gepost op: 3-02-2013, 12:17:26 »
Ondanks dat het de vorige keer niet klopte ga ik weer inzetten op een b-kantjes theorie. De b-kant van de single "Dreams" is het nummer "Songbird". Tania is het zangvogeltje van de groep. Tania exit?

Offline tumtum

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 4-02-2013, 18:33:29 »
Ondanks dat het de vorige keer niet klopte ga ik weer inzetten op een b-kantjes theorie. De b-kant van de single "Dreams" is het nummer "Songbird". Tania is het zangvogeltje van de groep. Tania exit?

Ik zou deze in ieder geval een stuk sterker vinden dan heel veel anders dat hier geopperd is ...

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #194 Gepost op: 5-02-2013, 10:10:54 »
Fleetwood Mac heeft zelfs ook een nummer met als titel "Caroline".. Maar of het echt zo simpel is..

Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #195 Gepost op: 5-02-2013, 10:40:33 »
Fleetwood Mac heeft zelfs ook een nummer met als titel "Caroline".. Maar of het echt zo simpel is..

Dit nummer staat op het album "Tango in the Night" zie ik. Maar daar staat "Dreams" niet op, en ik zie ook geen hint dat we naar dit album moeten kijken. Daarom lijkt het me raar als het nummer "Caroline" de uiteindelijke hint is.

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 5-02-2013, 11:08:50 »
Ok..

Puur 'sec' naar de aflevering kijkend denk ik dat er een stukje meer in Zarayda geïnvesteerd wordt dan Carolien, qua verdachtmaking. Toegegeven, dat is subjectief en een impressie, ook een beetje geleid door de verdenkingen die ik lees bij de internationale acherban.
Op basis daarvan zou ik eerder zeggen dat Carolien eruit gaat, eerlijk gezegd.

De aanwijzing lijkt ook eerder naar haar te wijzen dan naar Zarayda eerlijk gezegd - even los van het stukje metaal dat ze kortstondig kwijtraakte.  :)

Tania denk ik niet eerlijk gezegd. Daarvoor is al best veel in haar geïnvesteerd in de edit tot dusverre (Tim die er handig uitgaat, velen die daardoor denken dat het Tania wel moet zijn etc).
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #197 Gepost op: 5-02-2013, 11:36:23 »
Op basis daarvan zou ik eerder zeggen dat Carolien eruit gaat, eerlijk gezegd.

De aanwijzing lijkt ook eerder naar haar te wijzen dan naar Zarayda eerlijk gezegd

Tania denk ik niet eerlijk gezegd.

En Daniël?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 5-02-2013, 11:54:00 »
En Daniël?

Ik ben ook nog op zoek naar een mogelijke verwijzing naar Daniël, maar kan niets vinden  ::ohno::

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 5-02-2013, 11:58:02 »
En Daniël?
Geen idee, zou ook kunnen natuurlijk.  :)
Het hangt er helemaal van af wat Zarayda en Tania gaan doen nu hun hoofdverdachte eruit is, en bij wie wie in de groep komt te zitten etc.

Carolien of Daniël dus wat mij betreft maar ik denk dat de hints mogelijk meer op Carolien slaan ook omdat ze duidelijk in een biecht verklaarde dat ze bijna al haar bondgenoten kwijt was geraakt. Daarnaast werd er nog wat suggestie richting Daniël gedaan deze aflevering (puzzelstuk-gebeuren en zijn gedrag bij het mollenspel). Maar goed wie weet.  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)