Lekkere mindfucker aflevering weer. Wel lekker dat Tania weg is, scheelt weer een mol verdacht. Ben benieuwd of we in de laatste aflevering nog is dat Molletje na doen van haar te zien krijgen dat ze deed in aflevering 3 bij Tim 1ste vertrek.
Toch ook weer veel te leren denk ik. Afgelopen weken dacht ik/werd gesugeerd wel eens dat veel mensen op Caroline zaten, maar na deze aflevering gezien te hebben zou het wel is heel anders kunnen zijn. Veel misschien op Daniel of Tania hebben gezeten en daarom juist Caroline is, indien het Daniel niet is. Het zou ook mijn gevoel bevestigen dat Kees bij de laatste 4 zit, misschien de winnaar is (Asl hij op Daniel of Caroline als mol zit.) en het gevoel dat Zarayda misschien ook werd nog is bevestigd door het woordje Exit Exit is (Of te wel van Exis is geen spraken.) toen hun twee in beeld kwamen.
Ik denk dat er ook met Daniel of Caroline is gemold bij het orgel. Al weken lijkt het of Kees alles doet net als dat het mij niet verbaasde dat hij het geld had. Het is niet de 1se keer ook dat Daniel en enveloppen een connectie hebben.
Kees en Zarayda in de finalen met Daniel en Caroline. Met mogelijk dus ook Zarayda als winnaar als het Daniel is en Kees op Caroline is blijven zitten of op tijd. Ik zie het ook nog wel gebeuren als Zarayda de mol is, Daniel wint. Zarayda maakte een opmerking over de 6de aflevering. Pauline volgende week weg. Als Daniel weg gaat lijkt het me duidelijk dat in aflevering 8 als nog by by Pauline is. Net als na aflevering 1 bij aflevering 2 deed gooi ik nu weer Kees van de mol af en ga terug na Daniel. Nee ik durf niet voor Caroline te kiezen en ik dat ik die ik even buiten beschouwing ga laten (bij de laatste 4) en Zarayda als winnaar ga neer zetten en Kees verliezer. Daniel volgende week winnaar van de vrijstelling die dan als hij in Aflevering 8 een groen scherm krijgt in aflevering 9 niet na huis hoeft, er van uit gaande dat aflevering 10 de finalen is en dus wederom 11 afleveringen krijgen.