Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 83604 keer)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #220 Gepost op: 15-02-2013, 13:07:34 »
Klopt, en Zarayda moet ook al een paar afleveringen erg verdacht overkomen.
Kees daarintegen komt juist niet verdacht in beeld.
Zijn goede acties komen redelijk opvallend in beeld en zijn molacties worden zo snel mogelijk vergeten.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline NieBou

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #221 Gepost op: 15-02-2013, 13:10:56 »
Volgens mij is Carolien kleurenblind. Daarom zegt Art telkens de kleuren en geeft zij de verkeerde kleur door aan Kees.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #222 Gepost op: 15-02-2013, 13:13:49 »
Ik denk dat geen kandidaat (of mol) kleurenblind is.
Dus daar kunnen we over ophouden  :D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #223 Gepost op: 15-02-2013, 13:16:41 »
Geweldige laatste opdracht! Dit keer geen anonieme jagers, maar één van de kandidaten zelf. Erg goed bedacht! En mooi voor Daniël dat hij het mocht doen. Hij stond weer eens helemaal 'aan'. :)

Verder een verwarrende aflevering. Mijn hoofdverdachte Kees die iets doet waar ik andere kandidaten al op afgeschreven heb, namelijk geld in de pot brengen terwijl dat helemaal niet hoeft (ik heb de verklaringen hier gelezen en voorlopig voor kennisgeving aangenomen). Daarna ook nog eens fanatiek bezig in het veld, waar hij er, samen met Carolien, bijna in slaagt 2000 euro binnen te halen. Maar zijn acties in eerdere afleveringen, de hints en het stemgedrag van de overgebleven kandidaten lijken toch wel echt zijn richting uit te wijzen.

Aan de andere kant Zarayda, die behalve dat ze geen geld in pot brengt, er nu ook nog eens - hoe naïef - effectief voor zorgt dat er geld úit de pot blijft door de laatste twee kokers te openen. Maar zou dat dan haar enige actieve molactie zijn? In het weerwolvenspel gedraagt ze zich als een kandidaat, en zo zie ik haar nog steeds.

Carolien lijkt toch echt de fanatieke kandidaat. Het laserspel, nu weer goed bezig in het veld, maar ook de manier waarop ze bezig is met de vrijstelling van Daniël (en de kans voor de anderen om dan nog de finale te halen) komen op mij niet mols over.

Van Paulien kan ik nog steeds geen hoogte krijgen. Ze springt weliswaar voor 500 euro, maar het kan net zo goed zijn dat ze degene die haar vakken indeelde niet vertrouwde. Het weerwolvenspel speelt ze dan weer niet tactisch door direct Carolien uit te schakelen. Dat had met voorkennis toch beter gekund.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2013, 13:54:22 door Duncton »
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #224 Gepost op: 15-02-2013, 13:35:36 »
Op 31:03 zie je een overzichtsshot van het veld met de naaldbomen. Rechtsonder zie je grote wazige vlek. Ik weet niet of dit iets is, maar vond het zelf nogal opvallend. Iemand anders een suggestie?


Offline Hildewereld

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #225 Gepost op: 15-02-2013, 13:47:32 »
Had ik ook gezien ja! Weet zo snel de tijd niet maar er is er nog één vlak voordat carolien afgaat.

Offline J0RNN17

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TIME Person of the year 2006
Re: Aflevering 7
« Reactie #226 Gepost op: 15-02-2013, 13:54:42 »
Zag trouwens gisteren iets opvallends bij de test.. Er heeft volgens mij wel eens een hint ingezeten dus misschien nu ook wel.

Toen je bij Daniël de vraag 'Wie is de Mol?' zag, ging de muis van Kees naar Carolien en vervolgens naar Zarayda.
Misschien wordt hier wel de samenstelling van de finale duidelijk gemaakt?
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #227 Gepost op: 15-02-2013, 14:06:12 »
Je bent echt de enige die in een Carolientunnel zit  ::rofl::

Nee hoor, ik ook nog. Is best gezellig hier met zijn tweetjes  ::jaja::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #228 Gepost op: 15-02-2013, 14:15:16 »
Je bent echt de enige die in een Carolientunnel zit  ::rofl::
Ja En?  Dan is dat maar zo toch? Dan is het maar een Tunnelvisie.
En als ik fout zit,dan maakt me dat niet uit,maar wat nou als ze de mol blijkt te zijn?
Ben ik dan nog zo gek.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #229 Gepost op: 15-02-2013, 14:18:50 »
Ze is niet de mol  ::ohno::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #230 Gepost op: 15-02-2013, 14:28:19 »
Nog even over aflevering 7..  ;)

Mooie aflevering wederom...
Ik heb echter met verbazing naar die doka-opdracht gekeken, had ook niet gedacht dat het zou lukken, met al die ramen, en deuren.

Als ik de beelden goed bekijk (moet het met een oud computerscherm doen, kan WIDM hier in Belgie alleen via Uitzending Gemist kijken) hangen er overal kabels op.

Zo hangen de rode lampjes ook aan een kabel. Wat ik dan niet snap is dat ze die hele, enorme hal proberen te verduisteren, in plaats van het zeil over een van die kabels te hangen, een soort lichtdichte tent te maken, zeg maar.

Heb zelf wel eens een doka gemaakt, een kleine ruimte gaat vrij makkelijk, maar zo'n grote ruimte....

Maar goed, het is toch gelukt, en er was geen tijd aan  verbonden, en het had voor het resultaat niets uitgemaakt. Dus waar maak ik me druk over  :-\\

Offline muziekfrieq

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Music! Can't and will never live without it!
Re: Aflevering 7
« Reactie #231 Gepost op: 15-02-2013, 14:45:38 »
Hallo andere molfans!!  :D

Ik ben nieuw hier en las tot nu toe eigenlijk alleen een beetje mee.
Ik ben mol fan vanaf de BN'er tijd en vind dat er géén beter programma is op de Nederlandse TV ;D
Elk jaar weer kijk ik na de laatste aflevering weer erg uit naar januari en we weer met een nieuw seizoen kunnen beginnen.
Vaak zit ik op de verkeerde mol en wissel ik regelmatig van mol omdat ik iedereen wel overal een keer verdacht vind doen in de seizoenen. En heb dus nog nooit op de juiste gezeten geloof ik :P
Nu sinds een paar afleveringen is mij Zarayda héél erg opgevallen.
Wat Paulien en Carolien al concludeerde ze heeft nog niets binnen gebracht in de pot en ik vind haar wel heel overdreven bang zijn voor alles. Zij is nu mijn mol ;D

Ik weet niet of ik er over heen heb gelezen en er wel op gereageerd is door jullie, maar ik vind dit ook wel erg verdacht:
Tot nu toe heb ik amper een moment op Zarayda gezeten, maar één typische WIDM-hint doet mij twijfelen. Deze hint heb ik nog niemand zien noemen.

Luister naar wat Art tijdens het eerste rondje bij het draaispel met de potjes zegt tegen haar: "Heb jij er al een voor ogen, Zarayda? Dat is hem, die heeft jouw naam erop staan."

Wat staat er op die partjes? De Mol. Onschuldig natuurlijk, dat kan, maar kijk naar de manier waarop: het klinkt heel, maar dan ook heel erg geforceerd en gepland. Dat zie je aan zijn gezicht. Bovendien komt de opmerking volledig uit het niets en wijdt hij aan de anderen amper een woord.

Something to think about.



::ok::
Ik heb ff terug gekeken en ind, hij zegt op 20:55 (ong) echt dat haar naam erop staat.
Dus het kan bijna niet anders dan dat Zarayda de mol is, maargoed dat is mijn theorie  :P
Ik heb de Zarayda tunnel gevonden.

Offline amblingalp

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #232 Gepost op: 15-02-2013, 14:48:15 »
Tot nu toe heb ik amper een moment op Zarayda gezeten, maar één typische WIDM-hint doet mij twijfelen. Deze hint heb ik nog niemand zien noemen.

Luister naar wat Art tijdens het eerste rondje bij het draaispel met de potjes zegt tegen haar: "Heb jij er al een voor ogen, Zarayda? Dat is hem, die heeft jouw naam erop staan."

Wat staat er op die partjes? De Mol. Onschuldig natuurlijk, dat kan, maar kijk naar de manier waarop: het klinkt heel, maar dan ook heel erg geforceerd en gepland. Dat zie je aan zijn gezicht. Bovendien komt de opmerking volledig uit het niets en wijdt hij aan de anderen amper een woord.

Something to think about.



Nee? Niemand?

Offline muziekfrieq

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Music! Can't and will never live without it!
Re: Aflevering 7
« Reactie #233 Gepost op: 15-02-2013, 14:50:24 »
Ik heb de Zarayda tunnel gevonden.

Offline amblingalp

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #234 Gepost op: 15-02-2013, 14:53:44 »
Jawel, ikke dus :P

Oh haha, wat stom.

Ik zeg niet dat het een nieuwe meesterhint is trouwens, bekijk eigenlijk redelijk neutraal de afleveringen, vind ik het leukst. Maar ik vind dit wel een echt typische WIDM-hint, die past in de geest van eerdere seizoenen met Art bovendien.

Offline muziekfrieq

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Music! Can't and will never live without it!
Re: Aflevering 7
« Reactie #235 Gepost op: 15-02-2013, 14:58:28 »
Oh haha, wat stom.

Ik zeg niet dat het een nieuwe meesterhint is trouwens, bekijk eigenlijk redelijk neutraal de afleveringen, vind ik het leukst. Maar ik vind dit wel een echt typische WIDM-hint, die past in de geest van eerdere seizoenen met Art bovendien.

:P

Ik denk eigenlijk wel dat het een van dé hints kan zijn :D.
Hij is duidelijk genoeg om op te vallen, maar toch ook weer niet als je Zarayda niet als mol hebt en in een andere tunnel zit ;D.
Ik ben nu wel overtuigd dat Zarayda de mol is 8)
Ik heb de Zarayda tunnel gevonden.

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #236 Gepost op: 15-02-2013, 15:09:27 »
En hoezo vliegt Daniel er uit dan?
Die zat toch een beetje op Z?

Offline muziekfrieq

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Music! Can't and will never live without it!
Re: Aflevering 7
« Reactie #237 Gepost op: 15-02-2013, 15:13:34 »
Ja ind, een beetje toch ;) :D
Hij spreidde zijn antwoorden toch in de test, tenminste dat is wat hij zei :P ;D
Ik heb de Zarayda tunnel gevonden.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 7
« Reactie #238 Gepost op: 15-02-2013, 15:15:02 »
En hoezo vliegt Daniel er uit dan?
Die zat toch een beetje op Z?

Hij spreidde zijn antwoorden en had moeite te onthouden op wie hij al vragen had ingevuld. Niet echt een gouden tactiek...
No Milk today???

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 7
« Reactie #239 Gepost op: 15-02-2013, 15:24:52 »
Spreiden word in aflevering 4/5 al gevaarlijk, maar in aflevering 7 is spreiden over 3 v/d 4 overgebleven kandidaten je dood. We kunnen denk ik niemand afschrijven omdat Daniël daar een beetje op zat.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48