Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 83562 keer)

Offline muziekfrieq

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Music! Can't and will never live without it!
Re: Aflevering 7
« Reactie #240 Gepost op: 15-02-2013, 15:30:41 »
Nee, ik denk ook niet dat we erg veel wijzer zijn geworden door het vertrek van Daan :P
Ik heb de Zarayda tunnel gevonden.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #241 Gepost op: 15-02-2013, 16:09:30 »
Tijdens de schiet opdracht,zegt Kees dat ie een blauwe topito zag en die bleek ineens weg te zijn,daarna zie je Carolien ook zeggen waar is die topito.Ik denk dat zij die topito heeft verstopt of in haar zak gestopt ofzo.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #242 Gepost op: 15-02-2013, 16:57:28 »
Daniel zat op iedereen behalve op kees...
Daniel, Daniel toch... hoe kon je hem over het hoofd zien...
#teamamaimiljaarde

Offline khind

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #243 Gepost op: 15-02-2013, 17:00:42 »
Daniel zat op iedereen behalve op kees...
Daniel, Daniel toch... hoe kon je hem over het hoofd zien...
als je zoveel spreid ben je in deze fase van het spel er helaas altijd uit
al was hij mijn mol was hij ook gewoon een leuke kandidaat, al bracht hij volgens mij veel minder geld binnen dan zijn enthousiasme voor deed komen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 7
« Reactie #244 Gepost op: 15-02-2013, 17:00:52 »
Daniel zat op iedereen behalve op kees...
Daniel, Daniel toch... hoe kon je hem over het hoofd zien...
Wij zien het natuurlijk anders als de deelnemers. Hier werd hij al eigenlijk vanaf aflevering 1, 2 als hoofdverdachte gezien... Bij de executies werd hij echter niet of nauwelijks verdacht, terwijl die aanwijzingen voor ons duidelijk waren...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Kennner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #245 Gepost op: 15-02-2013, 17:26:58 »
Kan, maar dan blijf ik ermee zitten dat juist hij (als hij de mol zou zijn) de koker vond. Zo kon je er toch vanuit gaan dat men verder zou gaan zoeken? Zolang hij niks over een koker had gezegd, hadden de anderen er zeker nooit aan gedacht, dus zou er ook geen 500 Euro verdiend zijn.

Als Kees er 10 vindt, 1 houdt en de rest ergens weggooit of legt waar de rest ze nooit vind, komt hij over als de held voor het vinden van de koker, maar vernaggelt ie wel kans op het verdienen van veel geld.
Prince is de mol!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 7
« Reactie #246 Gepost op: 15-02-2013, 17:52:31 »
Op 31:03 zie je een overzichtsshot van het veld met de naaldbomen. Rechtsonder zie je grote wazige vlek. Ik weet niet of dit iets is, maar vond het zelf nogal opvallend. Iemand anders een suggestie?


Zoiets hebben we vaker gehad. Hebben ze een cameraman weggepoetst.
The British are not impressed.

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #247 Gepost op: 15-02-2013, 18:57:30 »
Wederom een fantastische aflevering met een fantastische Mol!
Kan gewoon echt niet missen dat Kees de Mol is, ok ik zit in een tunnel maar toch zijn gedrag spreekt boekdelen. Nu weer de koker die hij vind, is hij weer de held omdat hij er uiteindelijk toch 500,- heeft verdient. Hij wist natuurlijk allang dat de andere kokers opengemaakt waren en dat daar geen geld meer mee verdient kon worden. Zou me zelfs niets verbazen dat hij wist van Zarayda's kokers dat ze die heeft opengemaakt, zeker aangezien Zarayda en Kees zo dik zijn samen. Ben wel benieuwd of dit daadwerkelijk de enige verstopte koker was...
Dus net als de vorige aflevering (en bijna iedere aflevering trouwens), waar Kees Tania aansprak op het verliezen van de pot, vervolgens wordt verkozen tot nieuwe penningmeester en daardoor in de helikopter een enveloppe mag pakken met een geldbedrag profileert hij zichzelf als een fanatieke kandidaat. Maar ondertussen,... denk dat Kees echt veel gemold heeft ben ook zo benieuwd naar de laatste aflevering.
Denk dat de finale Kees - Paulien - Carolien gaat worden. P-Lien & C-Lien zitten samen vol op Kees dat zie ik aan ze af. Zarayda twijfelt denk ik teveel en heb het idee dat ze Kees niet echt verdenkt. Denk dus dat Zarayda af gaat vallen.
Maar ik blijf erbij, Kees is de Mol en hij doet het geweldig!

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #248 Gepost op: 15-02-2013, 19:29:44 »
Ik verwachtte nog wel dat ze de gemaakte foto's van Paulien met het spotten van de big five zouden moeten ontwikkelen maar dat is dus niet gebeurd. Dat hele fototoestel was maar show.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 7
« Reactie #249 Gepost op: 15-02-2013, 20:33:07 »
Was toch ook een digitaal toestel? Daar valt nike meer aan te ontwikkelen.
The British are not impressed.

Offline Mit

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #250 Gepost op: 15-02-2013, 20:48:28 »
Wel erg lieve mol die zomaar 500 euro schenkt aan de pot.

net Annemarie die besluit Liesbeth te vinden.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #251 Gepost op: 15-02-2013, 21:39:15 »
Naast de overige reacties nog dit: 2000 van de 11000 is procentueel een gigantisch aandeel.

Dat is ook precies wat Kees de laatste twee afleveringen heeft ingebracht... :o

Tsja ik verdenk óók Kees, maar soms is hij toch wel heel erg een kandidaat en vliegen mijn gedachten richting Carolien (priesterhint?) en Zarayda (follow the money)...
Tell me what your telescope says

Offline FrankieB

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #252 Gepost op: 15-02-2013, 22:23:28 »
Zat nog ff kijken en vond dat caroline weer raar petje op had John Deere een trekker fabrikant gevestigd in Moline Illinois.  ;)

Beetje vergezocht waarschijnlijks maar word beetje desperate samen met huisgenoot een pool. Ik heb carolien en kees als mogelijke mol en hij paulien en zarayda en begin steeds meer zorgen te maken dat ik m een kratje bier voor hem moet gaan kopen.  ;D

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #253 Gepost op: 15-02-2013, 22:29:10 »
Op het moment dat Paulin groen kreeg kon het niet anders dan Daniel zijn. Want Caroline moest nog iets met een Trein opdracht doen.
Wel leuk van die Trein spoor al pas in beeld te brengen.

Ik denk overigens dat we misschien al een hint hebben gekregen, maar dan zou Kees de mol zijn en Caroline volgende week vertrekken.

Caroline en paar hunpelende dames in Rood of Oranje gekleed = Afvaller aflevering 8 (Rood) of mee als 4de persoon na aflevering 9 (oranje) = 2de verliezer
Daniel een paar hupelende jongens in zwart gekleed = Blinde Vlek = Nu na huis
Zarayda met een meisje met iemand op haar run springend als of ze over een lijn springt = Winnaar
Pauline werd niks vertoond, is zij de persoon die Zarayda op haar rug mee neemt/de strijd aan gaat met Zarayda voor de winnaar = De verliezer. Of wel Pauline is de mol en Zaraya wint omdat zij het goed heeft/Pauline neemt Zaraya mee over de finish als mol zijnde.

Tot slot Kees werd een jongetje vertoond die zat te draaien aan een water pomp = De Draaier = De Mol of hij is de verliezer omdat hij op het laatste moment zijn keuze heeft veranderd. Dat zou kunnen als hij eerst op Caroline zat en gewoon massel heeft gehad. Dit zou dan ook meer in het straatje passen dat de andere op Caroline, Daniel of Tania zaten terwijl het al die tijd dan Pauline is geweest. Als het Pauline is kan ik me best voorstellen dat je na 14 dagen best moe bent zoals ze toegaf in deze aflevering en ben berijd dat te geloven.

Na weken op Daniel of Kees te hebben gezeten, neig ik toch ondanks dit ook beetje na Caroline. Maar dat gevoel heb ik al 2-3 weken. Zarayda ga ik wederom als winnaar neer zetten (Aflevering 7), Kees weer terug als mol (Aflevering 1 en 6), Pauline dus maar weer als verliezer (Aflevering 3) en Niemand na huis volgende week.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2013, 22:49:56 door Pierce_Brosnan »

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 7
« Reactie #254 Gepost op: 16-02-2013, 08:57:37 »
Aan het einde van de vrijstellingsopdracht komt er duidelijk een topito in beeld met daarop de mol, hij is blauw. En wie had er in het veld een blauw laserpak? Juist, Paulien. Best opvallend! Niet dat ik Paulien nog verdenk na deze aflevering, want ze zat wat mij betreft te veel in haar molboekje te bladeren.


Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Aflevering 7
« Reactie #255 Gepost op: 16-02-2013, 09:02:46 »
Interessant stukje in de winkel

Zarayda zegt: "Penningmeester, we hebben hier voor ongeveer 77 euro aan doek. Ja?"
Waarop Kees zegt: "Dat lijkt mij tol."

Hij zegt volgens mij dus Tol in plaats van top (eventjes later zegt hij het nog een keer, maar dan klinkt het wel meer als top).
Ben ik de enige die dit gehoord heeft, of is dit meer van jullie opgevallen??

Geeft Kees antwoord op de vraag Wie is de Mol? Dat lijkt mij Tol  ;D

Zou wel geniaal zijn als hij meer van dat soort uitspraken heeft gedaan.
Ja dit is mij ook opgevallen!
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Aflevering 7
« Reactie #256 Gepost op: 16-02-2013, 10:08:02 »
 Voor mij is het nu wel zeker dat Zarayda de mol is, maar ik zit vanaf afl. 1 op Paulien, en wil nu niet meer van tunnel wisselen.:
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #257 Gepost op: 16-02-2013, 13:43:29 »
Voor mij is het nu wel zeker dat Zarayda de mol is, maar ik zit vanaf afl. 1 op Paulien, en wil nu niet meer van tunnel wisselen.:

Ze zijn toch allebei fout, wissel gerust.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #258 Gepost op: 16-02-2013, 14:03:14 »
Ze zijn toch allebei fout, wissel gerust.
::jaja::

Wat ik me nog steeds afvraag: zat er in de buisjes die ze hadden 6000 euro of was dit over meer (niet verdiende of gevonden) buisjes verdeeld.

ind het vreemd dat in het ontwikkelde buisje nog geen 10% van het totale bedrag zat.

Als het klopt dat ze Kees (als mol?) bewust dit ene buisje hebben laten vinden om de opdracht duidelijker te maken, vind ik het wel een beetje goedkoop van de AVRO.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #259 Gepost op: 16-02-2013, 14:14:45 »
::jaja::

Mogen we hieruit afleiden dat jij Carolien verdenkt..?  ::)

Citaat
Als het klopt dat ze Kees (als mol?) bewust dit ene buisje hebben laten vinden om de opdracht duidelijker te maken, vind ik het wel een beetje goedkoop van de AVRO.

Is al vaker gezegd maar de mol wordt vaker ingezet op een bepaalde manier of handelt naar eigen believen, op bepaalde momenten. Dus ik weet niet wat je precies bedoelt met 'goedkoop'..? Uiteindelijk moet er leuke tv komen, dat zal de Avro belangrijker vinden dan of er €500 wel of niet verdiend wordt, lijkt me.
« Laatst bewerkt op: 16-02-2013, 14:17:51 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)