Freek tweet net een foto: Wie o Wie?
Art zei in zijn praatje: "Wie wordt de winnaar, en wie is de mol." Wie is in deze dus 1 persoon -> de mol en winnaar is 1 persoon -> Freek is de enige die dat zou kunnen zijn -> Freek is de mol.
Laat je nog 1 keer horen voor Freek als mol! Ik blijf met de die harde kern zitten in de o zo grote Freek tunnel. Wordt wel een beetje leeg hier hier ier ier...
Haha dat was ook precies wat ik dacht toen ik hem voorbij zag komen. Eindelijk een foto waar hij ook bij staat
.
De mol houdt er ook niet zo van om de schijnwerpers te staan, dus houden ze hem de laatste week maar buiten de schijnwerpers en zetten ze de spots vol op de dames...
De schijnwerpers had ik ook al bedacht en ik heb het ook hier neergezet een paar pagina's terug, maar toen was de naschok van Art's opmerking misschien nog iets te groot om het op te merken
. Ik dacht al dat ik voor mezelf al overgestapt was naar Sofie (
maar eigenlijk is het Susan). Maar het is gewoon niet mogelijk om los te komen van Freek. Ik zou het nog steeds wel een briljante actie vinden het is voor iedereen verrassend. Art z'n praatje zou waar moeten zijn, maar toch vind ik dat het in dit geval voor interpretatie vatbaar is. Mocht dit echt zo zijn dan had ik het wel fijn gevonden dat er in ieder geval op facebook de foto van Freek te zien was geweest op de avro wie is de mol pagina. Dat dan weer wel. Want dat is dan toch inderdaad wel een beetje teveel van het goede, om iemand zo erg uit de schijnwerpers te houden. Maar weet je, kan mij het ook schelen ik kom gewoon weer terug in deze tunnel. Als ik dan toch in een ingestorte tunnel ga zitten, dan ook maar meteen goed!