En ik stel voor om het gespam te stoppen. Dit is heel irritant bij het teruglezen.Ik ben blij dat het meteen achternalopen heet als je het met iemand eens bent
Dus dan loopt Frank achter Mollenmania aan toch? En Focus achter Frank? Goed punt hoor!
Frank en ik posten afzonderlijk onze mening en vragen niet telkens aan een ander wat hij denkt om het daar vervolgens mee eens te zijn. Jouw hele speculatie plus stemgedrag is gebaseerd op het meelopen met anderen.
Nou ehm ik ga met haar naar het theater eind deze maand? 🙊
Veel plezier! Heeft verder natuurlijk niks met een online forumspel te maken of met haar ene post dat ze op ldh ging stemmen. Want jij zegt dat je haar verdenkt omdat je haar kent maar hoe dan precies komt er niet uit. Zoals ook je verdenking naar Jacco.
Goed, dan mijn huidige verdachten:
L. Lawliet - Post wel maar niks inhoudelijks. Zo lijk je actief maar voeg je niks toe. Dag 1 zei hij wel te willen analyseren maar geen tijd te hebben. Inmiddels is het dag 4 echter nog niks van hem.
Miek1999 - Kan me nog herinneren hoe fanatiek ze was in het weerwolvenspel met widmonline. Ze was de aanstichter dat D*N dag 1 gelyncht werd, hij was een ghost. Nu heeft ze al 3 keer met een groep meegestemd en doet niet mee aan discussie.
Linus - vanwege dat hameren op Ldh toen hij al onder vuur lag. In het begin ook vrij aanwezig maar is nu een stuk minder geworden.
Lucy - Tja waarom vond ik haar ook alweer verdacht...
Edit: Hautoa hoort hier ook bij. Door eerder genoemde redenen en heeft daarna alleen nog gepost dat alle Ldhstemmers verdacht zijn. Ze stemt echter nu op MV, die al als verdacht werd genoemd, zonder aan te kondigen en MV was zelf geen Ldhstemmer. Dus pure meeloopstem.
Trouwens wel grappig dat molduck nu ineens 2 posts maakt, alsof haar wolvenmaatjes haar hebben aangespoord om wat actiever te worden.