Ja Jezus sorry hoor maar alles wat ik zeg wordt toch weer neergezet als verdacht. Vinden jullie het dan gek dat ik niet meer echt reageer?
Toen ik te fel reageerde was het verdacht en nu ik niet meer zo fel reageer ben ik ook verdacht?
Ik weet dat je geen overvaller bent Mollenmania, maar jij en Frank zijn allebei wel echt ontzettend stom bezig. Ik zou in ieder geval heel goed kijken naar de mensen die zo makkelijk meegaan in op mij stemmen. Moeten we niet eens kijken naar stemgedrag in plaats van deze vage beschuldigingen?
Het is voor mij op m’n mobiel ontzettend lastig om inhoudelijk overal op te reageren. Ik doe mijn best maar citeren en citaten uit elkaar halen om erop te reageren is heel veel werk op de mobiele site. Ik heb mijn laptop afgelopen dagen niet gezien, dus dat gaat ook moeilijk.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie de overvallers zijn. Ik wilde dus niet teveel daarover praten, omdat ik 1 geen idee heb en 2 mezelf daar alleen maar nog verdachter mee leek te maken.
Maar okee dan.
Ik heb zoals ik al zei vrij veel privé contact met Molduck en zij doet daar vrij anders dan normaal. Hier post ze nauwelijks iets, wat inderdaad niet out of character is, maar de dingen die ze wel zegt zijn vrij nietszeggend en meelopend met anderen.
Jacco is verdacht omdat hij een van de eersten was die Swifty noemde maar het niet doorduwde. Hij waait met alle winden mee maar we weten inmiddels dat Swifty iig goed was, dus dat vind ik verdacht.
Sander heeft nog helemaal niets inhoudelijks toegevoegd, wat ook verdacht zou kunnen zijn.
Mollenvanger vind ik ook nog steeds verdacht om dezelfde redenen als eerder. Hij is vandaag ook verdacht stil vergeleken met andere dagen.
Mollenmania, ik snap echt wel waar je mening vandaan komt, maar het is echt niet verstandig om mij te gaan lynchen. Er is al eerder gezegd dat ik een erg ervaren speler ben. Zou ik dan jou echt willen vermoorden na je overduidelijke post over mij? En als ik dat dan had gedaan, zou ik dan graag willen dat de dokter zich bekend maakt zodat je nog eens uitgebreid aan iedereen kan gaan uitleggen waarom ik een wolf moet zijn? Als ik een wolf was, zou ik de lijn doorzetten om mensen neer te schieten die nauwelijks iets gezegd hebben, zodat de burgers er geen informatie uit kunnen halen. Maar goed dat kunnen jullie natuurlijk niet weten, dus dit schiet ook niet echt op. Ik weet verder niet wat ik kan zeggen.
Als er iemand is die me gelooft, zou ik graag met die mensen op Sander, Jacco, Molduck of MV willen stemmen. Ik hoor het wel