Mollenvanger vind ik ook nog steeds verdacht om dezelfde redenen als eerder. Hij is vandaag ook verdacht stil vergeleken met andere dagen.
Als je even had gekeken wanneer ik voor het laatst online was, had je gezien dat ik sinds vannacht 00.00 nog wat niet meer online ben geweest haha. Ik heb ook nog een leven naast dit spel
Ben vandaag de hele dag met andere dingen in de weer geweest dus logisch dat ik stiller dan normaal was. Maar uiteraard is dat ook verdacht zeker? Ik heb overigens gisteravond al op jou gestemd (omdat ik niet wist of ik op tijd thuis zou zijn vandaag). Maar ik kan hem nog wijzigen, want moet nog 2 pagina's bijlezen.
Edit 1:
Daarnaast blijft de opmerking van iemand, over de hint van He Mama ook in mijn gedachte zitten. Gelde die alleen voor Molduck of was er nog een ander persoon waar deze voor zou kunnen gelden? Ga ik even opzoeken.
Edit 2:
Dat was ik. Ik koppelde Hey Mama aan SanderFMC. Hij was als enige op het RN songfestival afgevaardigde van Moldavië en Hey Mama is een inzending van Moldavie op het Eurovisie songfestival. Maar niemand ging daar verder op in...
Edit: 3:
Ik vind persoonlijk mensen die vorige keer niet gestemd hebben verdacht omdat je je dan niet tegenover 1 iemand met argumenten hoeft te verantwoorden en je makkelijk wegkomt met een smoesje, daarnaast ook mensen die zeggen op iemand te stemmen zonder met argumenten te komen daarvoor (meelopers), dus ik ga vanavond nog even alles doorlezen en mijn stem daarop baseren
Edit 4:
Ik vind ze niet per se verdacht, maar ik vind het wel opmerkelijk ja. Want niet stemmen is geen argumentatie nodig, dus blijf je buiten de discussie. Ik vond daarin vooral Molduck heel raar. Ze gaf aan te stemmen, maar deed dat uiteindelijk niet. Misschien dat dit al gezegd is ergens, maar dat viel me op. Ik verdenk haar overigens niet op het moment.
Ja nouja ik denk dat het verstandig is om op één van de verdachten van MM te stemmen, maar hij moet even reageren met wat hij denkt dat slim is
Voor nu laat ik nog mijn stem op Lucy staan, want heb de gemiste berichten doorgespit en nu twijfel ik na wat ik heb gelezen weer. gek was mijn stem op Lawliet in ronde 2 ook weer niet als ik het nu het teruglees?
Edit 5:
Vind ik ook een sterke hint , volgens mij had ik hier overheen gelezen.
kan gebeuren, Quote hem hier voor wie het gemist heeft:
Even tussendoor een theorie m.b.t een mogelijke hint. Het nummer Hey Mama was de inzending van Moldavië op het Eurovisie Songfestival. De enige die ooit hier op het forum Moldavië heeft gepresenteerd tijdens een songfestival was SanderFMC
Waarschijnlijk is het niks, maar wilde het toch even delen
Edit 6:
denk dat we nu ook er van uit kunnen gaan dat dc niet een wolf is
Vooralsnog ga ik ervan uit van niet, maar dat hele overzicht maken kán een ideale dekmantel van vertrouwen zijn. Alleen DC werd in het begin verdacht / geopperd om weggestemd te worden kwam toen online, alleen ik geloof hem van toen hij zei dat hij het vergeten was. Dus op dit moment niet heel hoog op mijn verdachtenlijstje. Daar staan (of stonden) en Lawliet (stem dag 2) en Lucy (stem dag 3) waar het nu ook tussen lijkt te gaan zoals Sander aangeeft.
Edit 7:
Ja Mollenvanger ik deed je negeren want dat is extreem grappig . Ik vond Lawliet al vanaf z'n eerste post ontzettend verdacht maar wou hem nog niet zo snel targetten gezien hij grappig en nieuw is, en dat zo zonde is om zo iemand snel weg te stemmen voor mijn vermaak . Maar nu gooi ik hem er toch maar in:
haha, dacht al zoiets. Kan er ook wel om lachen hoor
Maar zoals ergens hierboven aangaf, mijn stem op Lawliet was op dag 2 dus toch niet zo random?
Edit 8
Dus dan hoop ik dat jullie nu een beetje weten hoe ik in het spel sta en dat inactiviteit geen reden mag zijn om mij weg te stemmen.
Dank voor toelichting
blijf nog even bij Lucy omdat ze aantal keer wel erg sturend was naar anderen waaronder mij (ook nu weer, ja MV is stiller dan normaal, ja logisch als ik weg ben de hele dag), maar ik hou je op mijn netvlies Lawliet