Goed, eindelijk kan ik m'n random bedenkingen ergens op baseren, want het blijkt, ik ben forumlid (en blijkbaar eentje die naar complimentjes vist
), maar dat laat wel zien waarom het zo moeilijk is om iets te zeggen. Ik wilde tot nu toe niet standaard met de meute meelopen op basis van kleine dingen, maar zoals ik al eerder zei, ik ben blind voor dat soort dingen. Het is in ieder geval dat ik brtdm van mijn gedachtenlijstje kan strepen (en vice versa).
Ik vind het lastig te zeggen wie hackers zijn op dit moment. Eerder sprak ik me uit naar Frank, maar die zegt wel elke keer hele rake dingen. de_witte heb ik ook verdacht, dat blijft ook, maar wellicht is hij dan toch gewoon een forumlid.
De eerder gevonden hackers waren alledrie niet super actief. Af en toe zeiden ze wat, net genoeg om niet als inactief te zien (daarom had ik zelf gutfeeling bij Daisy toen), maar te weinig om er bovenop te zitten. Nu hoeft dit niets te zeggen over de andere drie hackers, maar als we nu eens kijken naar mensen die nét af en toe wat zeggen wat een gesprek de andere kant op stuurt, maar verder niet veel plaatsen, zou dat natuurlijk interessante informatie kunnen opleveren. Molduck is een persoon die daarin past, maar ook mitchkox, mrchipie, larikoek, ester, drenziboy en swifty.