Nou maar dit is juist waarom ik je verdacht vind, niet omdat je stil of inactief bent, maar omdat je voor mijn gevoel net voldoende hier probeert te posten om actief te lijken en toch onder de radar door te kunnen vliegen. Dus het heeft niks te maken met dat je stil bent, maar meer met hoe je je op dit moment in de topics naar de groep lijkt te willen representeren.
Ik begin het hoe langer hoe meer verdacht te vinden
Die bevindingen qua hoeveelheid activiteit kan je ook aan andere spelers koppelen die ook niet inactief maar tegelijkertijd niet superactief zijn. Dat geldt voor zelfs voor verschillende anderen. Waarom je het dan net bij mij verdacht vind en niet bij anderen, is me een raadsel.
Je geeft zelf aan dat het een gevoel is, oké, dat kan, maar ik wil toch oproepen - niet jou alleen, iedereen - te stemmen vanuit meer gegronde redenen. Deze nominatie is, net als de vorige keer (toen niet door jou), een beetje vaag. Voor mij lijkt het zo alsof de wolven en/of de volgeling spartelend proberen mensen in een andere richting te sturen.
Dus ofwel laat je gevoel je nu echt serieus in de steek ofwel zit je in een ander kamp dan ik en aangezien ik in het kamp van de goede personages zit, betekent dat dat jij in het kamp van de slechte personages zit.