Een mooi verhaal, foxhunter. En ik kan je manier van zoeken goed volgen. Ik zoek ook graag naar pinpunten. Niet alleen bij de Mol, maar ook bij kandidaten. Zo'n pinpunt bij Renée als kandidaat is voor mij de opdracht Steengoed. Daar is iets gebeurd, wat bijna niet te verklaren is als Renée de Mol is. Ik heb dat balletje 2x opgegooid, maar niemand heeft het beantwoord. Ik zie zelf wel een uitweg, maar die is nogal onwaarschijnlijk. Dus dat pinpunt blijft wat mij betreft staan.
Bij Rocky heb ik niet echt pinpunten, behalve dat ze dingen heeft gedaan die een Mol m.i. niet zou doen. Zoals de hele kwestie rondom de 2.000 euro vs. de vrijstellingen. Maar ook de Mol kan rare fratsen uithalen. En er ging later met gemak weer 5.000 euro uit de pot. Niet heel stijlvol, maar je kan het uitleggen. Bij degene wiens naam ik hier niet mag noemen tenslotte heb ik verschillende pinpunten als Mol. De escaperoom voorop. Dat mensen niet inzien dat Renée hier van alle kanten wordt bespeeld, snap ik niet. Maar de hele onwaarschijnlijkheid van alles geeft de doorslag. Pinpunt.