Als je het eenmaal door hebt en je gaat erop letten, zie je dat Everon een erg vermakelijke mol is. Kan niet wachten om al zijn molstreken te zien en zijn molbiechten te horen
Haha, ja die molbiechten doen het hem. Big smile iedere keer, ik geloof niet dat het kandidaats is.
Soms twijfel ik nog wel, vooral omdat iedereen hem nu verdenkt en dat ook geen geheim is. Zeker bij 8.1 hield o.a. Thomas hem precies in de gaten. Vaak is dat wat minder openlijk. Maar misschien heeft de montage daar bewust voor gekozen, omdat de meerderheid van de kijkers nog steeds Kim-Lian als hoofdverdachte heeft?
Ik ben benieuwd, Everon geeft bij de graafopdracht aan dat hij heel hard heeft gewerkt (waar tijdens de opdracht dan weer niks van te zien was
) maar als hij dan ook die attributen zelf heeft begraven (Rik zei dat de mol dat had gedaan?
edit: zou kunnen dat ik dat stukje verkeerd heb verstaan
), dan snap ik dat wel. En dan ook keurig Kim-Lian er telkens precies naast laten graven.
Lijkt mij een heerlijke mollenactie!
Als hij de mol is, dan vind ik hem veel te passief. En vooral als dan uiteindelijk alleen nog maar de nadruk op die 5000 gelegd wordt, en helemaal niet meer op de rest.
Het praatje van Rik is daar in ieder geval 2x over gegaan, dat vind ik ook wat royaal. Everon heeft volgens mij wel meer gedaan dan alleen die 5000 eruit te halen, als hij de mol is. Wel denk ik dat de groep heel sterk is en dat hij daar niet altijd tegenop kon. Ik weet niet of hem dat een passieve mol maakt; je moet natuurlijk ook ervoor zorgen dat je onverdacht blijft. Ik denk dat het wel meevalt: afl. 10 heeft vast wel wat verrassingen in petto.