Ik zie niet waarom Hila er niet op Fresia uitgegaan zou kunnen zijn. Het enige wat Hila zegt is, dat ze door had moeten zoals ze bezig was, waarna ze volgt dat ze getunneld heeft. Het meest waarschijnlijk is dat ze één van haar verdachten heeft laten vallen en volop de ander is gaan tunnelen. Maar wie ze heeft laten varen weten we dus niet. Dat ze een compleet nieuwe verdachte had, lijkt me sterk.
Beweerde ik ook niet hoor. Hila kan er prima op Fresia zijn uitgegaan. Ik doe dezelfde aannames als jou ...alleen doe ik er nog een paar en hou ik alleen Fresia & Kim-Lian over als mol-opties.
Hila is er op een van Fresia, Thomas, Kim-Lian of Sahil uitgegaan.
De Mol zit er volgens mijn theorietje wel tussen. Tussen die 4. Anders kan ik de opmerkingen van Hila in Niet de Mol niet plaatsen. Heeft ze inderdaad de verkeerde uitgekozen om op te tunnelen.
Everon en Laetitia vallen dan voor mij af als verdachten omdat Hila die had gestreept (5e testbiecht) en ze m.i. dus eerder spreidde op de Mol.
Ik doe de aanname dat ze Everon en Laeetitia een aflevering eerder ook al niet meenam.
Ik ging nog verder omdat Thomas en Sahil worden genoemd door zowel de 2e als de 3e afvaller. Ik geloof (weer heel naïef van me) die testbiechten. Ik hoor er geen manipulatie in.
Hou je alleen Fresia & Kim-Lian over als molopties, volgens mijn waterdichte theorietje
Kim-Lian wordt door afvaller Welmoed als haar 3e verdachte genoemd. Maar dat is niet streepwaardig voor mij.
Ik had Everon als hoofdverdachte dus was hier niet naar op zoek of zo. Ik kan het alleen niet negeren. Vind dat ze zo veel weggeven in Niet de Mol ...maar hopelijk zit ik er helemaal naast 🤞