Auteur Topic: Wie verdenkt wie?  (gelezen 51808 keer)

Offline Lo

• Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #180 Gepost op: 11-02-2022, 17:47:44 »
Na even nadenken is er maar een logische reden waarom ze niets meer van Laetitia haar verdenkingen tonen.
Ik vind mijn logische reden toch beter ;D ::tandpastasmiley::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #181 Gepost op: 11-02-2022, 19:11:09 »
Ik vind mijn logische reden toch beter ;D ::tandpastasmiley::

Jouw LOgica is na grondige analyse ook plausibel. Maar niet beter.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 12-02-2022, 17:40:03 »
Ik denk het wel. Lotitia denkt het ook  ::jaja::

Offline Rinusoide

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 12-02-2022, 22:05:53 »
Test aflevering 7:

Everon: Kim-Lian

Fresia: zet groene vrijstelling in, maakt geen test

Kim-Lian: Everon

Laetitia: Kim-Lian

Thomas: Kim-Lian*

--------------------------------
* Thomas noemde bij het vertrek van Laetitia dat hij Kim-Lian en Everon verdenkt. Uit zijn testbiecht bleek ook niet echt dat hij all-in ging. Als we ervan uitgaan dat hij gespreid heeft en de andere 3 wel all-in zijn gegaan, hebben we de volgende scenario's:

Als Everon de mol is, had Laetitia af moeten vallen.
Als Fresia of Thomas de mol is, zitten ze allemaal fout en had Laetitia de slechtste papieren vanwege de +2 minuten straftijd.
Als Kim-Lian de mol is, had Thomas af moeten vallen en was Laetitia waarschijnlijk de runner-up geweest, weer vanwege de extra straftijd.

Hier hebben we eigenlijk heel weinig aan. Ondanks dat Laetitia al met al wel echt de grootste kans had om af te vallen, heeft dat vraagteken roet in het eten gegooid. Als dat vraagteken er niet was geweest, had Laetitia wellicht niet naar huis gehoeven.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2022, 23:35:21 door Rinusoide »

Offline Joey94

• Forumlid
« Reactie #184 Gepost op: 12-02-2022, 22:10:45 »
* Thomas noemde bij het vertrek van Laetitia dat hij Kim-Lian en Everon verdenkt. Uit zijn testbiecht bleek ook niet echt dat hij all-in ging. Als we ervan uitgaan dat hij gespreid heeft en de andere 3 wel all-in zijn gegaan, hebben we de volgende scenario's:

Als Everon de mol is, had Laetitia af moeten vallen.
Als Fresia of Thomas de mol is, zitten ze allemaal fout en had Laetitia de slechtste papieren vanwege de +2 minuten straftijd.
Als Kim-Lian de mol is, had Thomas af moeten vallen en was Laetitia waarschijnlijk de runner-up geweest, weer vanwege de extra straftijd.

Hier hebben we eigenlijk heel weinig aan. Ondanks dat Laetitia al met al wel echt de grootste kans had om af te vallen, heeft dat vraagteken roet in het eten gegooid. Als dat vraagteken er niet was geweest, had Laetitia wellicht niet naar huis gehoeven.

Maar het kan natuurlijk zijn dat Thomas ook daadwerkelijk de test het slechtst gemaakt heeft, maar omdat die test niet meetelde, dat het Laetitia is geworden als één na slechtste. Maar dat is ook wat je bedoelt denk ik met je laatste alinea?

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #185 Gepost op: 12-02-2022, 22:11:36 »
Goede analyse.

Vraag is op wie Fresia zit. Ik vermoed ook op Kim-Lian.

Offline rubes

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 12-02-2022, 22:12:19 »
Goede analyse.

Vraag is op wie Fresia zit. Ik vermoed ook op Kim-Lian.

Fresia verdenkt Everon.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #187 Gepost op: 12-02-2022, 22:13:37 »
Hebben we de verdenkingen in de laatste jaren in deze fase zo op een presenteerblaadje gehad? Ze zijn wel erg open deze aflevering.

Offline Rinusoide

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 12-02-2022, 22:13:45 »
Maar het kan natuurlijk zijn dat Thomas ook daadwerkelijk de test het slechtst gemaakt heeft, maar omdat die test niet meetelde, dat het Laetitia is geworden als één na slechtste. Maar dat is ook wat je bedoelt denk ik met je laatste alinea?

Ja. Als Kim de mol is, had Thomas zelf rood moeten hebben, als het inderdaad klopt dat hij gespreid heeft. Maar dat kunnen we nu uiteraard niet weten, want er zijn verder geen schermen getoond.
Dus het blijft een mysterie. Was Laetitia echt de slechtste, of heeft Thomas heel veel geluk gehad

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #189 Gepost op: 12-02-2022, 22:15:45 »
Fresia verdenkt Everon.

Dan wordt volgende aflevering erg interessant!

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #190 Gepost op: 12-02-2022, 22:16:26 »
Het feit dat Fresia niet bij de test genoemd wordt is het enige dat me weerhoudt om volledig de tunnel in te stappen. In dat geval is het Everon voor mij, wordt nu al een tijdje genoemd door Fre en Kim, Tho noemt hem ook in zijn biecht en vliegt er volgende week uit omdat hij te weinig kennis heeft opgedaan over Eef tijdens de 2 afleveringen waarin hij zijn blik op Eef en Kim heeft versteld.

Als het Fre blijkt te zijn dan heeft ze veel bijval gehad van Sahil en Kim, maar heeft wel haar streken uit kunnen halen.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #191 Gepost op: 12-02-2022, 22:18:41 »
Fresia verdenkt Everon.

Ik vraag me af in hoeverre ze Everon verdenkt en ook in hoeverre ze Kim-Lian verdenkt. Had ze niet weer zo'n biecht over Kim waaruit bleek dat zij een verdachte van haar is? Volgens mij die over Kims kleding bij de schaapjesopdracht.

Offline Joey94

• Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: 12-02-2022, 22:20:50 »
Hebben we de verdenkingen in de laatste jaren in deze fase zo op een presenteerblaadje gehad? Ze zijn wel erg open deze aflevering.

Als Fresia met de test had mee gedaan hadden ze dit niet zo open gedaan denk ik. Zij verdenkt Everon. Nu hadden ze in de montage niks te verliezen omdat iedereen op dezelfde persoon in de persoon van Kim-Lian zat (behalve zij zelf natuurlijk) en omdat Kim-Lian er niet uit zou gaan.

Laatste keer dat het zo open was, was denk ik seizoen 2018 toen iedereen in de laatste test voor de finale op Ruben zat? Toen viel ook één van de Ruben-verdenkers af, waardoor je geen extra informatie had.

Kort gezegd, als iedereen behalve 1 persoon op dezelfde zit en die ene persoon vliegt er niet uit, kan je volgens mij prima alles open laten zien zoals nu gedaan is.

Offline Rinusoide

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 12-02-2022, 22:22:06 »
Vorig jaar waren de verdenkingen ook vrij open. Soms werd het wel vaag gehouden, is dit jaar ook al wel gebeurd, maar er is daar nooit echt een moment geweest van een verdenking die gewoon echt niet kon kloppen.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #194 Gepost op: 12-02-2022, 23:28:12 »
Hier hebben we eigenlijk heel weinig aan.
Haha ja ik vond onze oplossing mooier.

Waarom deden ze nu zo vaag de laatste weken op wie Laetitia zat? Ze lieten het nu dan toch volledig horen.

Ja, het kan zijn dat ze een beetje verdonkeremanen dat al na Hila's vertrek iedereen wel op Kim-Lian zat. Dat verdonkeremanen had wel iets beter gekund denk ik.

Al met al zitten we inderdaad met een Anne Marie achtige mol qua verdenkingen. Want die had iedereen ook al na afl. 2/3 in de gaten. Maar qua molstijl is Kim-Lian echt Jan achtig ::ok:: :-*

Offline Delightz

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #195 Gepost op: 12-02-2022, 23:31:00 »
Test aflevering 8:
Dit was aflevering 7  ::zwaai::

Viel mij op dat Kim-Lian zei dat ze volledig op Everon ging.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2022, 23:37:18 door Delightz »

Offline Rinusoide

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 12-02-2022, 23:35:57 »
Dit was aflevering 7  ::zwaai::

::schaam::

Was even in de war met het feit dat er maar 4 mensen de test maakten. Normaal is dat pas in aflevering 8 het geval :P

Offline Delightz

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #197 Gepost op: 12-02-2022, 23:40:33 »
::schaam::

Was even in de war met het feit dat er maar 4 mensen de test maakten. Normaal is dat pas in aflevering 8 het geval :P

Het is je vergeven en veel dank voor de snelle resultaten.

Offline Proudtobeanurse

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 13-02-2022, 08:23:18 »
Ik zit toch met Thomas. Ik heb de verdenkingen op hem terug gekeken. Er waren in het begin mensen die hem verdachten maar die hadden nog flink gespreid ook op anderen. Ze hoeven niet per se op Thomas eruit zijn gegaan. Sahil is er niet op Thomas uit gegaan. Waarschijnlijk vol op een vrouw eruit. Hij zat wel eerst op Thomas en kwam daarmee steeds verder zonder zijn vrijstelling. Maar was op her laatste geswitch nadat hij Thomas getest had. Everon en Kim nemen nog steeds ook Thomas mee als back up mol. Thomas zit steeds als je de eerste paar afleveringen terug zoekt op de afvallers en is toch al die tijd door?
Dus Thomas uitsluiten als mol doe ik nog niet. Tijd zal het leren...( T v L?)

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 13-02-2022, 12:30:29 »
Ik zit toch met Thomas. Ik heb de verdenkingen op hem terug gekeken. Er waren in het begin mensen die hem verdachten maar die hadden nog flink gespreid ook op anderen. Ze hoeven niet per se op Thomas eruit zijn gegaan. Sahil is er niet op Thomas uit gegaan
Sahil is er wel op Thomas uitgegaan. Zie terug hoeveel hij op hem inzette, dat is bekende informatie. En dan hadden al die andere kandidaten dus NOG meer op Thomas in moeten zetten om aldoende Sahil de slechtste test te laten.

De kandidaten die vroeg in het spel exit gingen zijn er ook op Thomas uitgegaan. En dan bedoel ik niet dat ze net zoveel inzetten op Thomas als Sahil. Misschien maar een kwart van de test. Maar als je met 11 kandidaten bent dan is een kwart op de mol echt wel ruim genoeg, immers, een op 1 na slechtste test is al genoeg om door te gaan.

Dus zelfs maar een paar vraagjes op Mol Thomas is genoeg om in het spel te blijven, ze gingen toch exit, dus Thomas is de mol niet, en sterker nog, dit wordt zo duidelijk door de regie in beeld gebracht dat hij aanstaande zaterdag vast exit is.