Auteur Topic: Wie verdenkt wie?  (gelezen 51941 keer)

Offline widm1992

• Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #300 Gepost op: 21-02-2022, 16:26:18 »
Net even het momentje teruggekeken waar besproken wordt dat Everon niet de pot én de moltelefoon mag houden en daar zie ik een soort onderonsje tussen Kim en Fresia alsof ze beide kandidaten zijn die Everon door hebben.

Offline Delightz

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #301 Gepost op: 21-02-2022, 16:36:33 »
Net even het momentje teruggekeken waar besproken wordt dat Everon niet de pot én de moltelefoon mag houden en daar zie ik een soort onderonsje tussen Kim en Fresia alsof ze beide kandidaten zijn die Everon door hebben.
Daar past ook de opmerking bij van Kim tegen Everon in de bus, in het bijzijn van Fresia en Thomas, na het trekken van zijn tarotkaart, dat hij zeker zo moe is van al het mollen.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #302 Gepost op: 21-02-2022, 16:47:41 »
Zou een kandidaat in deze fase van het spel, vlak voor de finale met nog maar één executie te gaan, daadwerkelijk openlijk aan de andere kandidaten laten blijken op wie zij zit, daarmee het risico lopend dat zij zelf de laatste wordt die het Afvallershotel van binnen mag gaan bekijken?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline rubes

• Forumlid
« Reactie #303 Gepost op: 21-02-2022, 16:52:46 »
Zou een kandidaat in deze fase van het spel, vlak voor de finale met nog maar één executie te gaan, daadwerkelijk openlijk aan de andere kandidaten laten blijken op wie zij zit, daarmee het risico lopend dat zij zelf de laatste wordt die het Afvallershotel van binnen mag gaan bekijken?

Vind ik ook apart net zoals vrijstellingen bewaren.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #304 Gepost op: 21-02-2022, 16:54:33 »
Het is niet uitgesloten dat ze uitsluitend op Fresia heeft gelet, maar dat ligt niet voor de hand ligt, omdat ze de week ervoor, en feitelijk vanaf het begin, op Everon zat.
Dit bewijst ook alweer dat Kim-Lian de mol is. De keer ervoor zat ze opeens te tunnelen op Sahil ??? Die ging er patsboem uit, dus maar weer de oude script lijn van Everon gepakt. Het is altijd zo met de mol dat die schots en scheef verdenkt, wat maar te pas komt, want je weet immers nog niet wie de finale halen. De productie zag wel snel dat Everon de finale zou halen want die zat al snel op Kim-Lian. Helaas bekende Sahil achteraf dat hij had willen spreiden maar in de test liep het niet lekker en tunnelde hij uiteindelijk op Thomas, jammer, want nu ging de productie troef eruit.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #305 Gepost op: 21-02-2022, 16:55:21 »

Daar past ook de opmerking bij van Kim tegen Everon in de bus, in het bijzijn van Fresia en Thomas, na het trekken van zijn tarotkaart, dat hij zeker zo moe is van al het mollen.

Precies dat vind ik dus niet bij de opmerking passen dat Kim hoopt dat ze als enige op de Mol zit.

Kim zorgt ervoor dat Thomas op Everon of op haarzelf inzet ...of op allebei. Ze maakt Thomas helemaal gek. De Mol, Fresia, speelt het spelletje natuurlijk mee.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2022, 17:46:00 door Amethyst »

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #306 Gepost op: 21-02-2022, 17:01:51 »
Dit bewijst ook alweer dat Kim-Lian de mol is. De keer ervoor zat ze opeens te tunnelen op Sahil ??? Die ging er patsboem uit, dus maar weer de oude script lijn van Everon gepakt. Het is altijd zo met de mol dat die schots en scheef verdenkt, wat maar te pas komt, want je weet immers nog niet wie de finale halen. De productie zag wel snel dat Everon de finale zou halen want die zat al snel op Kim-Lian. Helaas bekende Sahil achteraf dat hij had willen spreiden maar in de test liep het niet lekker en tunnelde hij uiteindelijk op Thomas, jammer, want nu ging de productie troef eruit.
Alles bewijst geloof ik dat KL de mol is ::rofl::

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #307 Gepost op: 21-02-2022, 17:03:17 »
Bij Lo wel :P
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #308 Gepost op: 21-02-2022, 17:05:01 »
Kim zorgt ervoor dat Thomas op Everon of op haarzelf inzet ...of op allebei. Ze maakt Thomas helemaal gek. De Mol, Fresia, speelt het spelletje natuurlijk mee.

Ja, zo zie ik dat ook. De Trol-Mol heeft gewoon een ontzettend slimme tactiek bedacht waarmee ze het spel gaat winnen. Hoe slim ze feitelijk is, blijkt wel uit het feit dat ze hier op dit forum nog altijd heel veel mensen om de tuin weet te leiden. Een ontzettend slimme winnaar, in combinatie met een Mol die heel goed en lang onder de radar wist te blijven, maakt dit inderdaad een van de beste seizoenen in tijden. Rik heeft dus niks teveel gezegd.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #309 Gepost op: 21-02-2022, 17:06:51 »
Ja, zo zie ik dat ook. De Trol-Mol heeft gewoon een ontzettend slimme tactiek bedacht waarmee ze het spel gaat winnen. Hoe slim ze feitelijk is, blijkt wel uit het feit dat ze hier op dit forum nog altijd heel veel mensen om de tuin weet te leiden. Een ontzettend slimme winnaar, in combinatie met een Mol die heel goed en lang onder de radar wist te blijven, maakt dit inderdaad een van de beste seizoenen in tijden. Rik heeft dus niks teveel gezegd.
En Glen ook niet ("you don't know shit", na alles wat hij aan hints en theorieën voorbij zag komen na de eerste paar afleveringen)

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #310 Gepost op: 21-02-2022, 17:10:46 »
Ben ik met je eens, Theo. We gaan nog twee zeer boeiende uitzendingen tegemoet.   ;)

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #311 Gepost op: 21-02-2022, 17:12:17 »
Ben ik met je eens, Theo. We gaan nog twee zeer boeiende uitzendingen tegemoet.   ;)
Straks is het toch Everon, haha. Zou ik logischer vinden dan KL, maar ik blijf bij Fresia. Worden inderdaad mooie afleveringen ::ok::

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #312 Gepost op: 21-02-2022, 17:18:28 »
Ja dit bewijst het ook weer  ::cheerleader:: ::confettie::

dat vind ik dus niet bij de opmerking passen dat Kim hoopt dat ze als enige op de Mol zit
Klopt, dus dat was een onzin opmerking. Ze zoekt WEL aansluiting bij Fresia als ze een aanval doet op die moltelefoon. M.a.w. ze wil een teampje met Fresia vormen om Everon verdacht te maken, maar ze wordt ZO kalt gestellt dat je ziet dat Fresia vol op Kim-Lian tunnelt. Actie mislukt volslagen daar aan het ontbijt.

Bewijst ook weer dat Kim-Lian de mol is  ::vlaglinks::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #313 Gepost op: 21-02-2022, 17:25:09 »
Straks is het toch Everon, haha. Zou ik logischer vinden dan KL, maar ik blijf bij Fresia. Worden inderdaad mooie afleveringen ::ok::

Everon zou voor mij een aangename verrassing zijn. Ook in dat geval hebben we een Mol gehad die goed onder de radar wist te blijven. En dan is het echt wel een heel erg goede acteur (ik denk even aan de teleurstelling toen Thomas drie jokers won bij Vakbondje). Maar ik blijf nu toch ook maar bij Fresia.

Offline rubes

• Forumlid
« Reactie #314 Gepost op: 21-02-2022, 17:47:00 »
Everon zou voor mij een aangename verrassing zijn. Ook in dat geval hebben we een Mol gehad die goed onder de radar wist te blijven. En dan is het echt wel een heel erg goede acteur (ik denk even aan de teleurstelling toen Thomas drie jokers won bij Vakbondje). Maar ik blijf nu toch ook maar bij Fresia.

Hij was volgende dag nog boos. Als hij mol is had hij makkelijk naast  zich neer kunnen leggen met de wetenschap dat er geen geld in de pot kwam.

Offline Delightz

• Forumlid
« Reactie #315 Gepost op: 21-02-2022, 17:54:48 »
Dit bewijst ook alweer dat Kim-Lian de mol is. De keer ervoor zat ze opeens te tunnelen op Sahil ??? Die ging er patsboem uit, dus maar weer de oude script lijn van Everon gepakt.
Kim zat in aflevering 1 op Everon (en een beetje Sahil, Thomas en Fresia), 2 krijgen we niet te zien), in 3 op Everon, in 4 en 5 op Everon en Sahil, in 6 zegt ze dat het een dilemma is of ze 100% op Sahil zal inzetten. In 7 kiest ze all the way voor Everon, dus ze is dan niet ineens aan het tunnelen op Sahil.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2022, 18:07:19 door Delightz »

Offline Delightz

• Forumlid
« Reactie #316 Gepost op: 21-02-2022, 18:03:37 »
Mwah, het is bepaald niet uniek dat de kandidaten elkaar over en weer beschuldigen dat ze aan het mollen zijn. Vaak gebeurt dat op een plagerige manier, zoals nu ook het geval is. Het is maar de vraag hoe serieus de anderen dat nemen, helemaal van Kim met haar rare acties. Het is wat mij betreft vergelijkbaar met hoe ze in het bijzijn van de anderen meegaat met Thomas' opmerking dat Everon de moltelefoon niet mag hebben.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #317 Gepost op: 21-02-2022, 18:13:30 »
Kim zat in aflevering 1 en 3 voornamelijk op Everon (2 krijgen we niet te zien), in 4 en 5 op Sahil en Everon, in 6 zegt ze dat het een dilemma is of ze 100% op Sahil zal inzetten. In 7 kiest ze all the way voor Everon, dus ze is dan niet ineens aan het tunnelen op Sahil.

Hierop aanhakend: in aflevering 6 zit het moment dat penningmeester Everon Kim met de missende 250 euro confronteert. Ik vind het heel interessant en verdacht dat Kim dit zo'n eng moment vindt. (Dit kan je wel zien, ze zit er ongemakkelijk bij en gaat ook snel weer weg en dit biecht ze ook.) Waarom zou ze dit eng vinden als Everon haar Mol is? Wat geeft het als Everon haar door heeft dat ze zit te liegen als Kim kandidaat is en Everon haar Mol?

Daarnaast biecht ze het volgende: "Ik denk ja als jij de Mol bent wat interesseert het jou of die 250 euro nou wel of niet in de pot zit. Hoe minder erin zit hoe beter toch? Dus misschien moet ik Everon ook wel van mijn lijstje af gaan halen. En mijn pijlen richten op iemand anders." Dat vind ik wel een hele rigoureuze conclusie voor iemand die al zo lang Everon verdenkt.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #318 Gepost op: 21-02-2022, 18:17:09 »
Onbedoeld stuurt Everon daardoor Kim-Lian de goede kant op.   ::jaja::

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #319 Gepost op: 21-02-2022, 18:20:56 »
Misschien handig als iedereen zijn visie/molwaarheid kort samengevat onder zijn avatar zet. Want als ik niet had geweten dat jij denkt dat Kim stiekem Fresia verdenkt had ik niks van je bericht begrepen. :P