Auteur Topic: Molduel Sarah- Michèle  (gelezen 848 keer)

Re: Molduel Sarah- Michèle
« Reactie #20 Gepost op: Gisteren om 14:13:05 »
Maar wat is er zo cruciaal dat die koffer van Sarah bij Gilles geraakt is?
1. De geldsom verlagen.
2. Door de molkoffer in het laatste wagon (neven-effect noem ik het) , als de mol zelf niet in laatste wagon zit, de kandidaat op een verkeerd spoor kunnen zetten.

Is het niet ergens opvallend dat Hilde € 800 (dus 2de beste kandidaat op dat moment) heeft (en dus goed bezig) en 1 of 2 afleveringen later er uit ligt ? Die trein-opdracht heeft zeker invloed gehad.

3. Als de molkoffer gebruikt wordt, is het toch de bedoeling om de opdracht dus ook te laten slagen.

« Reactie #21 Gepost op: Gisteren om 14:19:32 »
Helemaal akkoord, Sarah zit bijna altijd op een cruciale plaats.
Voor mij is Michèle gewoon veel te mols overal en te weinig kandidaats, wanneer ik het wel zou verwachten van haar. Daarom kies ik haar. Ik heb ook mijn argumenten gegeven waarom Sarah voor mij een kandidate lijkt, neem het ook met een korreltje zout want je weet dat ik in mijn tunnel zit.

Ook helemaal akkoord dat die discussie heen en weer niet veel zin meer heeft, daarom ben ik er ook niet meer zo actief mee bezig. Mensen hebben hun eigen overtuigingen en ik ga nu niet meer switchen en ik verwacht ook niet dat een Sarah tunnelaar nu nog switcht.

We zullen het wel zien Zondag en dan in de laatste aflevering krijgen we de uitleg van alles. Enige wat mij van mijn stoel zou blazen is Alexy als mol.
Alexy heb ik als 2de mol. Al afleveringen  lang.

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #22 Gepost op: Gisteren om 15:53:41 »
De bus vind ik een hele moeilijke, omdat je het vanuit de Sarah-kant ook helemaal anders kan bekijken. Ik heb nog geen definitieve tunnel gekozen, dus probeer het gewoon van beide molopties te zien.

De finale is al over 3 dagen he?  :)

Mee eens dat dit hartstikke leuk is om te lezen, en goed werk van iedereen die hier geschreven heeft, maar met uitzondering van echt een énkeling gaan we hier niemand meer mee uit zijn of haar tunnel slepen. Er is teveel subjectiviteit in het aanduiden wat nu wel of niet kandidaats of mols is. Of er is teveel nadruk op potentiële molacties zonder uitgesproken kandidatenacties mee te laten tellen. Een van deze twee prachtige dames gaat de NepMol zijn. En daar zit er vrijwel altijd wel eentje van bij, die zelf de finale haalt door zand in de ogen van kandidaten te strooien. Hoe vaak ben ik er zelf wel niet ingetuimd bij De Mol?

(Maar Michèle is de mol dit jaar)

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #23 Gepost op: Gisteren om 16:03:57 »
Alexy heb ik als 2de mol. Al afleveringen  lang.

Ik durf Alexy wel op 1 te zetten.  ;D Maar ja, dat doe ik al vanaf aflevering 3, wisselen ga ik nu echt niet meer doen.

Maar hij wordt wel op de hielen gezeten door Michèle, denk ik.  ;)
En ik zou ook niet van mijn stoel vallen als het dan toch Sarah is. Maar als dat zo is, blijf ik die 'fake' actie bij het dansen + het feit dat ze met zichzelf een dessert heeft een beetje vreemd vinden.

Dus altijd goed om alle inzichten te lezen.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: Vandaag om 12:05:29 »
Mee eens dat dit hartstikke leuk is om te lezen, en goed werk van iedereen die hier geschreven heeft, maar met uitzondering van echt een énkeling gaan we hier niemand meer mee uit zijn of haar tunnel slepen.

Hoeft toch niet? Tenminste, dat is niet per se waarom ik me hier meng in de discussies.

Standaardregel bij online discussies is dat je niet schrijft om de ander te overtuigen, maar om twijfelende meelezers te overtuigen.

Niet dat het echt mijn motivatie is, ik vind het gewoon leuk om wat te analyseren en filosoferen over De Mol. En ik heb graag gelijk ::tandpastasmiley::

Er is teveel subjectiviteit in het aanduiden wat nu wel of niet kandidaats of mols is. Of er is teveel nadruk op potentiële molacties zonder uitgesproken kandidatenacties mee te laten tellen.

Ja, maar ho even, achteraf blijken er sommige mensen gewoon gelijk te hebben gehad en anderen niet. Dat is nou juist het leuke aan deze discussies. Uiteindelijk zaten er sommige mensen goed en sommige verkeerd. Er is geen onduidelijkheid over wie het goed heeft geanalyseerd, en wie er dit jaar naast zat.

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #25 Gepost op: Vandaag om 22:11:56 »
Ja, maar ho even, achteraf blijken er sommige mensen gewoon gelijk te hebben gehad en anderen niet. Dat is nou juist het leuke aan deze discussies. Uiteindelijk zaten er sommige mensen goed en sommige verkeerd. Er is geen onduidelijkheid over wie het goed heeft geanalyseerd, en wie er dit jaar naast zat.

Absoluut. Maar de crux met moldebatten (die superleuk zijn, ondanks dat deze nu pas helemaal aan het einde van de serie gevoerd wordt, waardoor de meeste tunnels al wel gevormd zijn) is dat er uiteindelijk gewoon een echte mol en een doelbewuste nepmol bij zitten. Soms is het ontzettend lastig om doelbewust nepmollen te onderscheiden van echt mollen. En heeft iedereen in feite gelijk over molacties. Vandaar het belang van kandidatenacties meenemen in een molduel.

Een van deze twee prachtige dames gaat de NepMol zijn. En daar zit er vrijwel altijd wel eentje van bij, die zelf de finale haalt door zand in de ogen van kandidaten te strooien. Hoe vaak ben ik er zelf wel niet ingetuimd bij De Mol?

(Maar Michèle is de mol dit jaar)
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 22:18:55 door Nat007 »