Mee eens dat dit hartstikke leuk is om te lezen, en goed werk van iedereen die hier geschreven heeft, maar met uitzondering van echt een énkeling gaan we hier niemand meer mee uit zijn of haar tunnel slepen.
Hoeft toch niet? Tenminste, dat is niet per se waarom ik me hier meng in de discussies.
Standaardregel bij online discussies is dat je niet schrijft om de ander te overtuigen, maar om twijfelende meelezers te overtuigen.
Niet dat het echt mijn motivatie is, ik vind het gewoon leuk om wat te analyseren en filosoferen over De Mol. En ik heb graag gelijk

Er is teveel subjectiviteit in het aanduiden wat nu wel of niet kandidaats of mols is. Of er is teveel nadruk op potentiële molacties zonder uitgesproken kandidatenacties mee te laten tellen.
Ja, maar ho even, achteraf blijken er sommige mensen gewoon gelijk te hebben gehad en anderen niet. Dat is nou juist het leuke aan deze discussies. Uiteindelijk zaten er sommige mensen goed en sommige verkeerd. Er is geen onduidelijkheid over wie het goed heeft geanalyseerd, en wie er dit jaar naast zat.