Poll

Wie is de Mol?

Alina
74 (44.3%)
Bart
38 (22.8%)
Jolien
55 (32.9%)

Totaal aantal stemmen: 166

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 65500 keer)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #140 Gepost op: 19-03-2020, 16:44:42 »
Net gekeken, nog steeds Salim en Jolien  ::)
Meer L

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #141 Gepost op: 19-03-2020, 16:52:53 »
Ik ben in de pool voor Salim gegaan, maar ik hou ze eigenlijk allemaal nog in de gaten. Alleen Bart heb ik voorlopig afgestreept (en Bruno, maar die is al weg).
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #142 Gepost op: 20-03-2020, 00:09:14 »
Els, dan Christiaan, dan Salim.
Graven, graven, graven...

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #143 Gepost op: 20-03-2020, 00:33:39 »
Waarom gewoon niet Bart? Gewoon met -10K beginnen en dan een beetje je best doen. En zeg eerlijk, wie hier zou zonder voorkennis de meloen op zijn / haar hoofd laten zetten?
« Laatst bewerkt op: 20-03-2020, 15:08:50 door VK »
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #144 Gepost op: 20-03-2020, 16:07:12 »
Waarom gewoon niet Bart? Gewoon met -10K beginnen en dan een beetje je best doen. En zeg eerlijk, wie hier zou zonder voorkennis de meloen op zijn / haar hoofd laten zetten?
Ik verwachtte zelf wel dat het nep zou zijn, maar toch zou ik bloedzenuwachtig zijn.

Bovendien heeft Bart het op zijn onbegrijpelijk hoge bod (en oneerlijke wat mij betreft als hij de mol is) na, het eigenlijk voortreffelijk gedaan tijdens alle andere opdrachten. Hij kajakt alle kandidaten bij elkaar - had 'ie echt niet hoeven doen met zo'n zware klus - voert als enige zijn opdracht op de trap foutloos uit en ook op de bruiloft doet hij als één van de weinige goede zaken. Nee, Bart staat onderaan mijn verdenkingen ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 20-03-2020, 16:38:24 door Pac »
...óf niet!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #145 Gepost op: 20-03-2020, 17:36:15 »
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #146 Gepost op: 20-03-2020, 21:27:57 »
Laure.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #147 Gepost op: 21-03-2020, 00:40:24 »
Tunnelvisie op Alina,  bij gebrek aan een overtuigend alternatief.
Toneelspeelster.
Opmerking over twee tenten.
Gokken met 8 of hoger.
Slinks.
Ik vertrouw haar niet.
Viel van zwemband af.
Vrolijk bij Toren van Hanoi, maar niet met de oplossing bezig.
En hoe werd zij gekozen voor geluk/gokken bij de trappen? Op basis van vage opmerkingen van haar?




Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #148 Gepost op: 21-03-2020, 07:10:29 »
1. Salim of Alina - omdat je niet nu al voor maar één hoofdverdachte moet kiezen.
Alina lost de klokkenpuzzel niet zelf op, valt van de boot af, doet het niet geweldig als ze het bordspel moet spelen en komt met de verkeerde taart aan op de trouw.
Salim is lekker verdacht omdat 'ie zo stookt over de doos. Biedt laag maar niet te laag op de vrijstelling en kan zich makkelijk een weg dansen naar vijfhonderd euro minder. Andere opdrachten (groepsfoto, klok luiden, Vradeto) blijft hij op de achtergrond.
3. Els - Doet voorlopig alles fout. De enige reden waarom ik haar voorlopig niet als Mol zie, is het zo stellig zijn dat ze de doos niet open zou maken. En dat terwijl de Mol heel duidelijk aangeeft dat 'ie desnoods zelf de kist had opengemaakt. Wat mij betreft had ze hier dus als de mol is moeten stoken in plaats van onschuldig spelen.
4. Dorien - Geen uitmuntende kandidaat, maar benadrukt wel heel veel dat ze onhandig is. Een Mol hoeft dat niet te vertellen, die laat dat gewoon op natuurlijke wijze blijken.
5. Laure - Valt bij mij niet op, maar het zou nog kunnen. Voorlopig is de taart verwisselen de enige harde Molactie die ik zie.
6.  Cristian - voorlopig een fanatieke kandidaat. Is meer een gevoel, want in de parasail, op de trap en met de zeshoekige piramide heeft hij prima kunnen mollen.
7. Jolien - de doos bewaken lijkt haar plan te zijn. Verder doet ze dingen fout die ik haar als kandidaat wel vergeef: armpje worstelen verliezen, niet zo goed dansen als de professionele dansers. Voorlopig niet de Mol, maar het kan altijd veranderen.
8. Bart - Deed het kajakken foutloos, gaf niet toe aan zijn angsten bij het boogschutten, heeft voorlopig alleen maar tienduizend euro uit de pot gehaald.

Ik zal binnenkort eens voor de vorm kiezen tussen Alina en Salim ::jaja::
...óf niet!

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #149 Gepost op: 21-03-2020, 11:24:12 »
Laure / Christian
Alina / Els / Salim
Jolien
Dorien
Bart

Voor Christian en Alina geldt eigenlijk dat ze zowel hele verdachte als hele onverdachte acties hebben. Els zou ik eigenlijk hoger moeten zetten, maar ik heb veel moeite een mol in haar te zien. Jolien wat lager dan Salim vanwege haar opmerking dat Salim maar een stukje verder naar achteren moet gaan staan. Dorien laag vanwege de truffels, Bart doet echt te veel goed.

Voor nu op Laure gestemd, maar ik ben wel toe aan aflevering 3. ::jaja::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #150 Gepost op: 21-03-2020, 11:42:42 »
Jolien

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #151 Gepost op: 21-03-2020, 14:19:08 »
Sinds aflevering 0 Dorien!
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Online Molest

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #152 Gepost op: 22-03-2020, 16:31:46 »
Eindelijk beide afleveringen kunnen herkijken. Nog steeds Jolien.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #153 Gepost op: 22-03-2020, 16:32:10 »
Salim

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #154 Gepost op: 22-03-2020, 18:07:08 »
Salim

(Dorien heb ik verlaten... Langzaam lopen werd te veel een dingetje)
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #155 Gepost op: 22-03-2020, 19:52:44 »
De stand voor aflevering 3:

Alina 8 (8.6%)
Bart 4 (4.3%)
Christian 9 (9.7%)
Dorien 8 (8.6%)
Els 20 (21.5%)
Jolien 14 (15.1%)
Laure 7 (7.5%)
Salim 23 (24.7%)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #156 Gepost op: 22-03-2020, 20:08:03 »
Toch nog even een lijstje voordat we aflevering 3 in gaan ::joehoe::

1. Laure - niet helemaal overtuigd, maar Laure is wel mijn beste optie. Ze levert aan het eind geweldige beelden op, zelfs al helemaal aan het begin: “jij stelt hier niet de vragen, Laure” ::rofl::. Verder kon ze in aflevering 1 niet heel veel. Ze kon niet ontkennen dat de blindengeleidehond van haar was en ook kon ze zich niet laten vallen in opdracht 3, omdat de snelheid van de boot daarvoor te laag was. In deze aflevering was het verdacht om de kist de bewaken, denk ik. Ook heeft ze gemold door tips te vragen en zelf geen enkel goed antwoord te geven en later voor de verkeerde taart te kiezen. Dat maakt haar voor mij nu de nummer 1 mol. ::vergroot::

2. Salim - ik vind Salim altijd maar een beetje verdacht. Hij heeft nog geen echte acties die naar hem leiden, maar hij is dus wel veel bezig met het manipuleren van de groep door zijn opmerkingen. Zou echt een leuke mol kunnen zijn.

3. Jolien - ik streep haar niet af, en daarom staat ze nog relatief hoog op mijn lijstje. Ze zou het echt wel kunnen zijn. Nergens redenen om haar af te strepen en ze zou een heleboel te vertellen hebben aan molacties: de kist bewaken, het dansen, de eerste opdracht, handjedrukken, en weet ik veel wat er allemaal nog bij kan komen.

4. Christian - ik luister echt naar mijn gevoel als ik zeg dat hij het niet is. Ik zou er echt geld op durven in te zetten dat hij gaat winnen. Ik streep hem niet 100 procent af en hij heeft tot nu toe genoeg redenen om de mol te zijn, maar hij is zo fanatiek in het zoeken naar de mol dat ik overtuigd ben dat dat ook daadwerkelijk zijn doel is in het spel.

5. Els - zou wel leuk zijn, maar ik denk niet dat ze het aan zou durven om weken lang iedereen voor te liegen. Ze zegt al vrij weinig voor de camera, dus hoe gaan we haar brutale molacties uit zien voeren? Haar meest verdachte ding was het laten vallen van een glas, maar dat heeft ze voor een molactie dus niet goed uitgevoerd.

6. Alina - ik zie Alina als mol niet meer voor me nu Bruno haar enorm verdacht vond en zijzelf nergens haar stempel drukt op het verloop van opdrachten.

7. Dorien - je maakt jezelf als mol niet vanaf moment 1 extreem verdacht door te zeggen dat je o zo onhandig bent. Verder kon ze gemakkelijk mollen bij het kiezen van de hond, wat ze niet gedaan heeft. Elk seizoen heeft wat kandidaten nodig die iedereen ten onrechte kan verdenken, en daar is zij er één van.

8. Bart - was al af te strepen na zijn bod van 10.200 euro, maar hij heeft ook nog eens gekajakt als een gek en voor de goede hond gekozen bij het truffels zoeken. Niet te vergeten: blijven staan toen er op hem werd geschoten met pijl en boog.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #157 Gepost op: 22-03-2020, 22:09:22 »
Minstens 20 mensen zaten op de foute Mol. De poll is gereset.

Offline Bzada

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #158 Gepost op: 22-03-2020, 22:56:43 »
Gedurende de aflevering viel Els voor mij al af.

Bij mij is de twijfel heel erg toegeslagen tussen Salim, Jolien en Alina. Jolien vond ik  bij de minotaurus opdracht erg verdacht, terwijl Salim daar (behalve dat zijn beurt niet succesvol was) nauwelijks verdacht.

Dus mijn ranking is nu:

1. Jolien
2. Alina
3. Salim
4. Christian
5. Laure
6. Bart
7. Dorien
« Laatst bewerkt op: 22-03-2020, 23:01:10 door Bzada »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #159 Gepost op: 22-03-2020, 23:46:10 »
Alina, Bart , laure of jolien.

De mol die graaft en gaat liever aangelijnd richting de Minotaurus.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan