Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 90606 keer)

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #200 Gepost op: 18-02-2010, 15:37:21 »
Ik vind dat veel meer een kandidatenuitspraak. Voor de mol heeft het eerder 4000 Euro opgeleverd. Gekost klinkt veel te negatief voor een uitspraak van een mol!

Hmm zou denk ik nét iets te obvious zijn als Arjen zou gaan juichen omdat de groep 4000 euro had verloren.. :P Dit is JUIST een moluitspraak, want opgeleverd klinkt te mols!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 6
« Reactie #201 Gepost op: 18-02-2010, 15:40:55 »
Hmm zou denk ik nét iets te obvious zijn als Arjen zou gaan juichen omdat de groep 4000 euro had verloren.. :P Dit is JUIST een moluitspraak, want opgeleverd klinkt te mols!
Ik zeg ook niet dat een mol zou moeten gaan juichen, maar ik vind dit echt veel meer een kandidaat die sarcastisch bezig is. Deze uitspraak is ook een van de redenen waarom hij bij mij de minst mogelijke molkandidaat is...
Ich bin ein Bärliner!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #202 Gepost op: 18-02-2010, 20:54:46 »
Ik zeg ook niet dat een mol zou moeten gaan juichen, maar ik vind dit echt veel meer een kandidaat die sarcastisch bezig is. Deze uitspraak is ook een van de redenen waarom hij bij mij de minst mogelijke molkandidaat is...

Hij blijft het zo noemen alsof het bij zijn pluspunten hoort..
Niet dat er ff een pauze tussenzit of dat hij zegt.. Maar jullie hebben me € 4000,- gekost.

Blijf het erg verdacht vinden..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 6
« Reactie #203 Gepost op: 18-02-2010, 20:57:04 »
Weer die Japanse karakters!! Dat ene bordje leek verdacht veel op the wafeltje with the bloemetje.
En waarom halen ze Frits er niet gewoon uit? En waarom kiest Arjen nu weer voor dat derde gebouw, beter hadden ze dat even aan een Japanner gevraagd.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #204 Gepost op: 18-02-2010, 21:01:42 »
Tsja, Arjen is verdacht hè? ::tandpastasmiley::
Tell me what your telescope says

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #205 Gepost op: 18-02-2010, 22:25:36 »
Frits kan er niet uit, want hij is de mol;)
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline iewin

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #206 Gepost op: 19-02-2010, 16:14:57 »
ik weet niet of iemand er al iets over heeft gezegd, maar mij viel het volgende op:
bij de aflevering van 11 februari wordt zoals altijd gestart met shots van de kandidaten en daarnaast een groene of rode vingerafdruk. aan het einde van die introductie zie je een groepsfoto van de overgebleven kandidaten. op het moment dat je het geluid van de foto camera hoort, zie je Erik heel duidelijk met zijn hoofd knikken....  ::jaja::

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 6
« Reactie #207 Gepost op: 19-02-2010, 16:36:06 »
ik weet niet of iemand er al iets over heeft gezegd, maar mij viel het volgende op:
bij de aflevering van 11 februari wordt zoals altijd gestart met shots van de kandidaten en daarnaast een groene of rode vingerafdruk. aan het einde van die introductie zie je een groepsfoto van de overgebleven kandidaten. op het moment dat je het geluid van de foto camera hoort, zie je Erik heel duidelijk met zijn hoofd knikken....  ::jaja::

Ja zag ik ook, zo'n gebaar dat in japan heel veel voorkomt  :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #208 Gepost op: 21-02-2010, 02:01:50 »
Bij deze aflevering moet ik denken aan alle ballen verzamelen  ::rofl::

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Aflevering 6
« Reactie #209 Gepost op: 21-02-2010, 23:15:17 »
Ieder groepje had er 5, dat wisten ze van elkaar.

Dat waren er méér!

Frits zegt aan het begin van de opdracht duidelijk dat ieder groepje 5 muntjes had.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Aflevering 6
« Reactie #210 Gepost op: 22-02-2010, 07:49:07 »
Frits zegt aan het begin van de opdracht duidelijk dat ieder groepje 5 muntjes had.

Klopt! Dan heeft Arjen niet goed opgelet. Want hij zegt zelf dat ze in het begin twee containers gevuld hebben. Aan het eind vullen ze ook twee containers en verliezen een muntje. En tussendoor vult Kim ook nog een container. Dat zouden zes muntjes moeten zijn als Arjen goed opgelet heeft. In werkelijkheid heeft Kim volgens mij die container tussendoor niet gevuld, dus dan klopt het van die vijf muntjes.

Het maakt de zaak alleen maar sterker dat Kim de mol is. Want die anderen hadden zichtbaar vier containers gevuld en een muntje over, in totaal vijf dus. Kim en Arjen schrijven gewoon een gevulde container van Sanne en Erik op hun conto i.p.v. van die ene die Kim niet gevuld heeft. En Arjen denkt dat Sanne en Erik geklungeld hebben.

UPDATE:
Nog beter. Arjen zegt in het begin weliswaar dat ze twee containers KONDEN vullen, maar die tweede (van 250) hebben ze nooit gevuld. En dan gooit Kim inderdaad hoogstwaarschijnlijk daar een muntje in het water.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2010, 08:57:25 door Avogadro »

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #211 Gepost op: 22-02-2010, 09:15:45 »
Ben blij dat jij het ook opvallend vindt! Ik vind echt dat Kim een muntje gooit wanneer Arjen zijn eerste can vult, je ziet haar vingers in de koker gaan...

Op je edit: het is vreemd dat ze die tweede jerrycan missen, want deze lag stil tegen de rotsen in rustig water...

Ik denk het volgende, Kim gooide inderdaad een muntje toen Arjen de eerste vulde. Als mol zorgde ze er voor dat ze snel bij de rode vlaggen, en dus buitenspel, zouden geraken. Want Erik en Sanne deden er 4x zo lang over, volgens Arjen.  Hierdoor kon ze deze actie ook maken, want zo zouden ze weinig jerrycans tegen komen (dacht ze). Maar vlak voor de rode vlaggen vinden ze 3 (!!) jerrycans. Precies het aantal muntjes wat er nog over was, dus dan zou er geen 1 over blijven, wat vanuit Arjens oogpunt we zou  moeten. Hierdoor deed ze alsof ze muntje gaf en maakte een beweging toen hij nog bezig was met de zijne te vullen. Er viel niets in het water, wel muntje weg dus klopt het voor Arjen en de kijker ook weer.

Weet je het niet, antraciet

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 6
« Reactie #212 Gepost op: 22-02-2010, 11:09:29 »
In welke seizoenen is de zin: Niets is wat het lijkt! uitgesproken?

Peggy: Seizoen 6, afl 9. en 10.
...
« Laatst bewerkt op: 22-02-2010, 11:12:32 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #213 Gepost op: 22-02-2010, 11:11:54 »
3 meerdere afleveringen
Weet je het niet, antraciet

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Aflevering 6
« Reactie #214 Gepost op: 22-02-2010, 12:00:59 »
Uit mijn hoofd was Renate Verbaan ook nogal dol op de uitspraak.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 6
« Reactie #215 Gepost op: 22-02-2010, 12:53:02 »
Was Renate niet vooral van de psychologische achtbaan en de mindfuck?

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #216 Gepost op: 22-02-2010, 12:59:15 »
En 1 geniale ingeving, karel/elkaar
Weet je het niet, antraciet

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #217 Gepost op: 22-02-2010, 13:26:06 »
Was Renate niet vooral van de psychologische achtbaan en de mindfuck?


En van de grappige blikken en grappige uitspraken in de biechten. ;D
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 6
« Reactie #218 Gepost op: 22-02-2010, 20:07:48 »
Ben blij dat jij het ook opvallend vindt! Ik vind echt dat Kim een muntje gooit wanneer Arjen zijn eerste can vult, je ziet haar vingers in de koker gaan...
Ik heb dit ook maar eens bekeken en het valt inderdaad op (als je er op let). Je hoort zelfs een plonsje. Goed gespot van jullie.
Het hoeft natuurlijk geen muntje te zijn, maar het zou mij niks verbazen. Kim heeft wel vaker in beeld zitten mollen.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 6
« Reactie #219 Gepost op: 22-02-2010, 20:18:51 »
Ik heb een filmpje gemaakt van die rollende getallen, bij het verschijnen van namen/steden.
Maar dan dus in slomotion.
Kan je duidelijk zien, wat er allemaal verschijnt.
http://www.youtube.com/watch?v=cgsgRRupAIo
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)