Auteur Topic: Aflevering 9 - Zinloos  (gelezen 72378 keer)

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #160 Gepost op: 1-03-2015, 16:33:13 »
Was bet niet Marlijn die met haar plan Rik overtuigde om 750 euro uit de pot te halen?
Rik wilde helemaal niet de geld uit de pot halen.
Marlijn haalde over om dit te doen.

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #161 Gepost op: 1-03-2015, 16:46:59 »
Was bet niet Marlijn die met haar plan Rik overtuigde om 750 euro uit de pot te halen?
Rik wilde helemaal niet de geld uit de pot halen.
Marlijn haalde over om dit te doen.

Nou nee hoor! Marlijn probeerde het te voorkomen, die wilde in eerste instantie niet dat Rik €750,- uit de pot zou halen voor jokers. Voor Rik stond het vast die jokers zouden er komen.
Kijk maar eens terug.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #162 Gepost op: 1-03-2015, 16:51:38 »
Nou nee hoor! Marlijn probeerde het te voorkomen, die wilde in eerste instantie niet dat Rik €750,- uit de pot zou halen voor jokers. Voor Rik stond het vast die jokers zouden er komen.
Kijk maar eens terug.

Rik wilde 250 euro er zeker uit halen, de twijfel zat er hem in of hij ook een 2e joker zou nemen.

Als Marlijn of Rik de Mol is, dan gaan we waarschijnlijk zien wat er die nacht verder nog gezegd is dat het plots vast stond dat er 750 euro uit moest. ;D

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #163 Gepost op: 1-03-2015, 19:22:40 »
Rik wilde 250 euro er zeker uit halen, de twijfel zat er hem in of hij ook een 2e joker zou nemen.

Als Marlijn of Rik de Mol is, dan gaan we waarschijnlijk zien wat er die nacht verder nog gezegd is dat het plots vast stond dat er 750 euro uit moest. ;D

Rik tegen Marlijn "Iedereen gaat voor jokers, iedereen heeft het gedaan, jij bent ook voor jokers gegaan".
Even later Marlijn tegen Rik "Je gaat niet voor €750,- 2 jokers kopen, ben je gek geworden?"
Rik zegt  "En ik heb je er de vorige keer al 1 gegeven dat ga ik niet nog een keer doen".

Dus ja op zich vrij duidelijk dat Rik diegene is die de keuze maakt voor 2 jokers. Pas daarna op het moment dat Marlijn beseft dat Rik de 2 jokers gaat kopen bied ze aan om iets te bedenken en of ze dan 1 joker krijgt. ::jaja::

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #164 Gepost op: 1-03-2015, 23:06:15 »
Haha, precies mijn gedachte vanavond. Al denk ik dat je met 4 uur nog redelijk voorzichtig bent met je schatting :P Toen ik de promo zag had ik nog even de hoop dat ze boven op de berg van Sigiriya de ontknoping zouden doen, maar helaas ;)

Trouwens, wat een verrekt mooie omgeving daar!

Voorafgaand aan de uitzendingen van dit seizoen heb ik op dit forum meerdere keren lopen verkondigen wat een fantastische/geweldige bestemming Sri-Lanka is. Ook voor een prgramma als WIDM. Ik mag toch aannemen dat de meeste van jullie genoten hebben van de sfeerplaatjes en beelden van de omgeving?

Toch vind ik het jammer dat de productie niet (veel) meer uit de beschikbare locaties heeft weten te halen. Een aantal van mijn vooraf genoemde 'zekerheidjes' is niet eens in beeld geweest! De finale had idd heel mooi boven op de top van de leeuwenrots van Sigiriya gespeeld kunnen worden. Dat ding kwam wel in de promo van afl.9 voorbij, maar helaas...
Naar mijn bescheiden mening zijn ze te lang in Colombo blijven hangen, zijn er te veel opdrachten op de markt uitgevoerd, is er nauwelijks gebruik gemaakt van de geweldige natuur in het binnenland en zijn er sowieso ongelukkige keuzes gemaakt.
Yala National Park kwam halverwege het seizoen voorbij. Dat is een schitterend natuurpark met olifanten, luipaarden, kraanvogels, etc, etc. De groep is daar heen gegaan en er kwamen een paar sfeershots voorbij, maar wat schetste mijn verbazing: er werd een opdracht uitgevoerd met het parkeren van vrachtwagentjes in een nieuw aan te leggen havengebied wat ten koste gaat van de natuur daar... ::ohno::

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #165 Gepost op: 2-03-2015, 00:02:02 »
Voorafgaand aan de uitzendingen van dit seizoen heb ik op dit forum meerdere keren lopen verkondigen wat een fantastische/geweldige bestemming Sri-Lanka is. Ook voor een prgramma als WIDM. Ik mag toch aannemen dat de meeste van jullie genoten hebben van de sfeerplaatjes en beelden van de omgeving?

Toch vind ik het jammer dat de productie niet (veel) meer uit de beschikbare locaties heeft weten te halen. Een aantal van mijn vooraf genoemde 'zekerheidjes' is niet eens in beeld geweest! De finale had idd heel mooi boven op de top van de leeuwenrots van Sigiriya gespeeld kunnen worden. Dat ding kwam wel in de promo van afl.9 voorbij, maar helaas...
Naar mijn bescheiden mening zijn ze te lang in Colombo blijven hangen, zijn er te veel opdrachten op de markt uitgevoerd, is er nauwelijks gebruik gemaakt van de geweldige natuur in het binnenland en zijn er sowieso ongelukkige keuzes gemaakt.
Yala National Park kwam halverwege het seizoen voorbij. Dat is een schitterend natuurpark met olifanten, luipaarden, kraanvogels, etc, etc. De groep is daar heen gegaan en er kwamen een paar sfeershots voorbij, maar wat schetste mijn verbazing: er werd een opdracht uitgevoerd met het parkeren van vrachtwagentjes in een nieuw aan te leggen havengebied wat ten koste gaat van de natuur daar... ::ohno::


je hebt helemaal gelijk, echt zinloos!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #166 Gepost op: 2-03-2015, 01:15:14 »
Dat hij Marlijn bevoordeelt heeft vind ik onzin. Door haar vertrouwen te winnen heeft hij haar juist benadeeld! Ze heeft dan wel de finale gehaald, maar ze verdenkt hem nog steeds niet, dus zal ze niet winnen.
Dat zij hem nog steeds niet verdenkt, betekent niet dat hij haar niet bevoordeeld heeft. Hij heeft haar zonder goede reden drie (!) jokers gegeven die het verschil kunnen maken tussen een rood en een groen scherm. Dat zij hem dan nog steeds niet verdenkt, is haar fout en heeft hier voor de rest niks mee te maken. Mits Rik de mol is.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline moffel de mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik koekeloer voor de mol.
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #167 Gepost op: 2-03-2015, 09:31:20 »
Rik is de mol want Rik is gewoon de mol. HINT VAN HET JAAR! :P
Moffel van Piertje

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #168 Gepost op: 2-03-2015, 11:26:09 »
Dat zij hem nog steeds niet verdenkt, betekent niet dat hij haar niet bevoordeeld heeft. Hij heeft haar zonder goede reden drie (!) jokers gegeven die het verschil kunnen maken tussen een rood en een groen scherm. Dat zij hem dan nog steeds niet verdenkt, is haar fout en heeft hier voor de rest niks mee te maken. Mits Rik de mol is.

Ja luister het is verschrikkelijk allemaal ::)
Kom op ze zijn nou eenmaal bezig met een spelletje Wie is de Mol? Daar gebeuren nou eenmaal dingen die niet altijd helemaal eerlijk gaan. Dat is dit seizoen niet anders. De Mol saboteert nou eenmaal. Zoals we allemaal kunnen zien heeft Rik inderdaad jokers weggegeven en Marlijn heeft daar uiteindelijk heel weinig aan gehad.
En als Chris op de juiste Mol had gezeten dan was Chris niet eens naar huis gegaan. We kunnen nu wel blijven vallen over de weggegeven jokers en er een heel drama van maken, maar dat is nu eenmaal het spel. De Mol probeert nu eenmaal het spel zo veel mogelijk te frustreren. En Marlijn & Rik hebben nu eenmaal een verbondje, Rik heeft er nooit een geheim van gemaakt samen met Marlijn in de finale te willen staan (hij heeft haar gewoon nodig) dus ik vind het heel logisch. En nogmaals: Als iemand toch al niet op de juiste Mol zit dan is de kans zeer klein dat die ene joker het verschil zal maken.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2015, 11:48:33 door Molletjuh »

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #169 Gepost op: 2-03-2015, 11:47:58 »
Ja luister het is verschrikkelijk allemaal ::)
Kom op ze zijn nou eenmaal bezig met een spelletje Wie is de Mol? Daar gebeuren nou eenmaal dingen die niet altijd helemaal eerlijk gaan. Dat is dit seizoen niet anders. De Mol saboteert nou eenmaal. Zoals we allemaal kunnen zien heeft Rik inderdaad jokers weggegeven en Marlijn heeft daar uiteindelijk heel weinig aan gehad.
En als Chris op de juiste Mol had gezeten dan was Chris niet eens naar huis gegaan. We kunnen nu wel blijven vallen over de weggegeven jokers en er een heel drama van maken, maar dat is nu eenmaal het spel.

Dat ligt er maar net aan wie de mol is! Als het Margriet is zullen we het nooit weten of hij zonder de jokers door was gegaan of misschien wel had gewonnen. Als het Rik is heb je wel gelijk! Maar ja dat zien we volgende week :)

edit: oeps deze week bedoel ik natuurlijk!
« Laatst bewerkt op: 2-03-2015, 18:11:50 door Tomahawk9 »

Offline mollientje

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #170 Gepost op: 2-03-2015, 14:17:52 »
 ::oink:: ik mag toch hopen déze week...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #171 Gepost op: 2-03-2015, 14:19:53 »
::oink:: ik mag toch hopen déze week...

 ::rofl:: Khoop t ook

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #172 Gepost op: 2-03-2015, 14:32:43 »
Dat ligt er maar net aan wie de mol is! Als het Margriet is zullen we het nooit weten of hij zonder de jokers door was gegaan of misschien wel had gewonnen. Als het Rik is heb je wel gelijk! Maar ja dat zien we volgende week :)

Ik denk dat Marlijn op Chris heeft gezet bij de eerste test van aflevering 9. Ze antwoordt bij vraag 18 van favoriete boek naar Chris. Het kan ook gemanipuleerd zijn natuurlijk.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #173 Gepost op: 2-03-2015, 14:53:50 »
Ik denk dat Marlijn op Chris heeft gezet bij de eerste test van aflevering 9. Ze antwoordt bij vraag 18 van favoriete boek naar Chris. Het kan ook gemanipuleerd zijn natuurlijk.

Of het favoriete boek is informatie die nooit gedeeld is onderling. Marlijn deed gewoon een gok dat het boek van Margriet was.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #174 Gepost op: 2-03-2015, 15:46:47 »
Ja luister het is verschrikkelijk allemaal ::)
Kom op ze zijn nou eenmaal bezig met een spelletje Wie is de Mol? Daar gebeuren nou eenmaal dingen die niet altijd helemaal eerlijk gaan. Dat is dit seizoen niet anders. De Mol saboteert nou eenmaal. Zoals we allemaal kunnen zien heeft Rik inderdaad jokers weggegeven en Marlijn heeft daar uiteindelijk heel weinig aan gehad.
En als Chris op de juiste Mol had gezeten dan was Chris niet eens naar huis gegaan. We kunnen nu wel blijven vallen over de weggegeven jokers en er een heel drama van maken, maar dat is nu eenmaal het spel. De Mol probeert nu eenmaal het spel zo veel mogelijk te frustreren. En Marlijn & Rik hebben nu eenmaal een verbondje, Rik heeft er nooit een geheim van gemaakt samen met Marlijn in de finale te willen staan (hij heeft haar gewoon nodig) dus ik vind het heel logisch. En nogmaals: Als iemand toch al niet op de juiste Mol zit dan is de kans zeer klein dat die ene joker het verschil zal maken.
Dus als een kandidaat ondanks alles nog steeds op de verkeerde mol zit, is het opeens oké voor een mol om een kandidaat duidelijk te bevoordelen?   ::slaap::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #175 Gepost op: 2-03-2015, 18:12:31 »
Ik denk dat Marlijn op Chris heeft gezet bij de eerste test van aflevering 9. Ze antwoordt bij vraag 18 van favoriete boek naar Chris. Het kan ook gemanipuleerd zijn natuurlijk.
Ik gok dat het gemanipuleerd is, ze heeft immers ook een keer op haar zelf gestemd en ik denk ook niet dat ze haarzelf verdenkt  ;D

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #176 Gepost op: 2-03-2015, 18:32:24 »
Ik denk dat wij niet zien op wie de kandidaten echt stemmen, tijdens de test.
En wat zij zeggen, voor ons te horen, zal over het algemeen wel niet (geheel) waar zijn. Zou toch veel te makkelijk worden voor de kijkers om de MOL te ontmaskeren.
Ik denk dat de kandidaten en de productie zich geweldig amuseren met al het gebabbel en getwist op deze site. Zouden we ze eens moeten vragen. ::jaja::

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #177 Gepost op: 2-03-2015, 22:24:15 »
Dat zij hem nog steeds niet verdenkt, betekent niet dat hij haar niet bevoordeeld heeft. Hij heeft haar zonder goede reden drie (!) jokers gegeven die het verschil kunnen maken tussen een rood en een groen scherm. Dat zij hem dan nog steeds niet verdenkt, is haar fout en heeft hier voor de rest niks mee te maken. Mits Rik de mol is.

Misschien verdenkt ze hem wel als mol en versprak ze zich daarom ook over het kamernummer...
Zij liet hem gewoon denken dat zij ook op Margriet zat maar heeft hem in de gaten gehouden ondertussen  ::vergroot::

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #178 Gepost op: 2-03-2015, 23:50:20 »
Ik denk dat wij niet zien op wie de kandidaten echt stemmen, tijdens de test.
En wat zij zeggen, voor ons te horen, zal over het algemeen wel niet (geheel) waar zijn. Zou toch veel te makkelijk worden voor de kijkers om de MOL te ontmaskeren.
Ik denk dat de kandidaten en de productie zich geweldig amuseren met al het gebabbel en getwist op deze site. Zouden we ze eens moeten vragen. ::jaja::

dan is dat dankzij mij, die een methode heeft om de juiste mol aan te wijzen na aflevering 9. en geloof me, die theorie klopt voor alle 14 de seizoenen...dus waarom deze niet? omdat ze dat natuurlijk meelezen en dachten van, nee, doe toch maar niet ;) maar ik betwijfel dat. omdat dan dat grote verdenkschema in je molboekje eigenlijk vrij nutteloos wordt.

reden waarom iedereen margriet verdenkt? omdat ze de vreemde eend in de bijt is. vorig jaar was dat Aaf, dat jaar daar voor Paulien. Ik verdacht paulien, omdat dat mijn eerste jaar was, ik verdacht Aaf daarom juist niet. doe ik nu weer.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2015, 23:52:14 door SomeOne_01 »

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #179 Gepost op: 3-03-2015, 02:58:36 »
Ik denk dat Marlijn op Chris heeft gezet bij de eerste test van aflevering 9. Ze antwoordt bij vraag 18 van favoriete boek naar Chris. Het kan ook gemanipuleerd zijn natuurlijk.
Een foutje van Marlijn. En geen gemanipuleerde beelden. Ik denk dat dit zo in beeld kwam om te laten zien hoe cruciaal het was van Rik om de jokers bij Chris te stelen!
'Ook een fijne dag verder...’