Dan heb ik nog wat voor je Moedermol
HEEL OPMERKELIJK! (lastig uit te leggen dus lees dit en kijk het moment terug)
Ik heb een plattegrond gemaakt. In de eerste shot van Buddy staat hij op het rode kruisje op mijn plattegrond. Het pijltje is waar hij naar kijkt, namelijk de muur die hij moet hebben. Deze muur is
afschermd voor ons als kijker. Het zwarte kruisje is namelijk het bakje dat hij moet hebben (zie afbeelding daarna). FOUT: EXCUSES, HET BAKJE ERNAAST IS ZIJN BAKJE. Tegen de bomen aan.
Je zal denken dat hij de vrijstelling vind toch?Waar wat doet hij? Hij kijkt naar muur die hij moet hebben en zegt: Oh het is de andere kant en begint als een gek naar de andere kant te rennen. (kijk de eerste twee afbeeldingen). Er is zelfs een shot te zien waar hij helemaal naar de andere kant rent zonder op de muur te kijken
Daarna stelt hij zich voor en meteen het shot daarna staat hij op PRECIES dezelfde plek en vind zijn vrijstelling en begint in het rond te springen. En ja, het is precies dezelfde plek, kijk maar aan de herkenningspunten die ik rood heb gecirkeld.
Onzin? Bekijk dit AUB (het is achter elkaar en een scene van 20 seconden)https://youtu.be/-xy98Q8w7o0?t=786(als de link het niet doet -> vanaf 13:05)
Of hij het in eerste instantie echt gezien heeft? dat is de vraag.
PS: Het enige wat nog zou kunnen is dat hij het echt niet gezien heeft en helemaal naar de andere kant is gerent, elk stukje muur heeft bekeken en dan er toch achter komt dat het precies is waar hij begon met kijken. Mocht dit zo zijn dan hij is definitief NIET de mol. Want dat betekent dat hij elk stukje muur heeft gezien. Dit kan wel kloppen eventueel want je ziet een cameraploeg op de achtergrond (en hij hijgt bij het vinden).