Het is jammer dat we geen enkele reactie zien van Mil en Buddy op het feit dat Mil hem twee keer onder de bus gooit. Eenmaal bij groene en rode kaarten en eenmaal bij de draaitafel. Hij lijkt dat eerst met een knikje goed te keuren. Maar is dat niet vreemd? Waarom zou hij dat als kandidaat met ultieme winnaarsmentaliteit (die heeft hij in elk programma waar hij aan mee doet) doen met het risico dat hij met bevoordelen van Mil zichzelf uit het spel zou kegelen. Als mol kan je die gok natuurlijk wel nemen. Dan is het absurd dat Mil niet doorziet dat het raar gedrag van Buddy is. Wellicht is het bondje gewoon gebroken en zien we dat niet.
Je slaat de spijker op zijn kop!
Buddy's presentatie klopt voor geen meter. Als hij echt die winnaarsmentitaliteit had dan zou hij niet na elke opdracht relativeren. Veel gebruikte quotes van Buddy zijn: "oh we hebben het wel goed gedaan jongens" "oh tenminste iets in de pot jongens!" "TOCH NOG EKKIES JONGENS!"
Het bondje is ook gebroken, ben ik vrij zeker van. Kijk met de kennis van nu eens de laatste executie terug waar Leonie eruit gaat. En let met name op de lichaamstaal van beide. Wat ik hier duidelijk zie is dat Buddy zich schuldig voelt en Miljushka is DUIDELIJK in shock en wil Buddy helemaal niet aankijken. Bij de extra beelden is nog eens te zien dat Miljushka Buddy 10 seconden aankijkt en je ziet haar gewoon denken "hoe kun je mij dit flikken. Dit is expres uit de uitzending gelaten.
Mocht Buddy de mol zijn dan:- Heeft Rob na de hoovercraft opdracht Buddy hele tijd meegenomen in de test. Rob speelt het spel heel slim, merk je aan alles. Kudo's als hij toch de mol blijkt te zijn. Rob prikte hier duidelijk door Buddy heen en probeerde hem te testen.
- Nathan met zijn opmerking tijdens de parkeeropdracht dat er een bordje was met Buddy als mol en daarna in lachen uitbarst. Nathan heeft misschien buddy ook af en toe meegenomen in de test
- Miljushka heeft geluk dat ze er nog in zit en het zou mij niks verbazen als ze het nog wint. Ze weet dmv. het bondje namelijk alles van Buddy.
Ik ben heel benieuwd naar de aflevering van vanavond. Als er een klein beetje spanning is tussen Buddy en Miljushka dan weet ik genoeg.