Auteur Topic: [kandidaat] Noah  (gelezen 8737 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Noah
« Reactie #80 Gepost op: 27-03-2021, 18:14:15 »
Voor mij is Noah zeker niet afgeschreven als mol. Sterker nog ik zou het best wel een stunt vinden als hij wel de mol zou zijn.

Maar dat zou impliceren dat Jens dus ook de Mol was en die zou dan gekozen hebben voor de positie van drone-operator en keek machteloos toe? Hoe waarschijnlijk acht je dat?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Noah
« Reactie #81 Gepost op: 28-03-2021, 00:36:03 »
Ik voel een nieuw onderwerp aankomen. Moeten het alleen nog eens worden over de naam Jensisme of Noahisme.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [kandidaat] Noah
« Reactie #82 Gepost op: 29-03-2021, 11:08:21 »
Noah opperde al vrij snel aan Kevin om in de doos op het karton te kijken en niet al die papiertjes door de machine te halen. Verdenk hem verder totaal niet, maar vond dit wel opvallen
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Noah
« Reactie #83 Gepost op: 29-03-2021, 12:52:35 »
Zijn reactie op het filmpje (extra mol maaiveld) was erg opvallend. Hij wist niet hoe te reageren en leek erdoor overvallen. Een mol zou hier toch beter op voorbereid zijn qua reactie? Bijv lachen en zeggen ‘ja je weet het niet hè’, maar dat zenuwachtige genip aan zijn biertje en niet weten hoe te reageren, vond ik erg onmols.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Noah
« Reactie #84 Gepost op: 29-03-2021, 13:07:15 »
Zijn reactie op het filmpje (extra mol maaiveld) was erg opvallend. Hij wist niet hoe te reageren en leek erdoor overvallen. Een mol zou hier toch beter op voorbereid zijn qua reactie? Bijv lachen en zeggen ‘ja je weet het niet hè’, maar dat zenuwachtige genip aan zijn biertje en niet weten hoe te reageren, vond ik erg onmols.
Ja, eens. Hadden ze trouwens meer mee kunnen doen met de openingsopdracht in België. Bijvoorbeeld door meer dan 1 aanvaller door te laten gaan. Sluipt er toch meer twijfel in de groep. Echte twijfel ...geen gespeelde.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Noah
« Reactie #85 Gepost op: 29-03-2021, 15:09:13 »
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Noah een groot voordeel heeft als kandidaat omdat hij zonder afgeschoten te worden de auto heeft bereikt. Zou hij wellicht ontdekt hebben dat Lennart hem had kunnen afschieten maar dit niet gedaan heeft?
Hij is door en met zo weinig concurrenten kun je niet erg spreiden. In de biecht mogen we alleen horen wat   hij aan Kevin verdacht vindt, maar die is het dus niet. Mogen we misschien niet weten dat zijn (hoofd)verdachte Lennart is?

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Noah
« Reactie #86 Gepost op: 29-03-2021, 16:20:53 »
Ik betrap mezelf erop dat ik al vanaf het begin totaal niet op Noah let als eventuele Mol. Als je ernaar zoekt is er vast van alles te vinden, maar ik denk echt niet dat hij het is/Jens het was.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Noah
« Reactie #87 Gepost op: 29-03-2021, 16:33:02 »
Hij leek wel oprecht fanatiek (en gefrustreerd fuck roepend als het mislukte) in dat opblaasbadje van 'm. (Wat werd er eigenlijk veel opgeblazen deze aflevering.)

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Noah
« Reactie #88 Gepost op: 1-04-2021, 10:38:12 »
Ik betrap mezelf erop dat ik al vanaf het begin totaal niet op Noah let als eventuele Mol. Als je ernaar zoekt is er vast van alles te vinden, maar ik denk echt niet dat hij het is/Jens het was.
Précies wat de makers willen.  ;D
Ik ga volgende aflevering toch eens beter op Noah letten. In aflevering 2 stuurt hij volgens mij het meest naar het feit dat de code IN de doos staat, zodat Philip die later snel kan vinden.
Tevens valt me het begin van aflevering 2 op, waar de kandidaten hem ondervragen of hij de mol is. Dit kan je als mol natuurlijk verwachten en goed voorbereiden. Hij speelt dan dat hij slecht kan verbergen dat hij niet de mol is. Verder blijft hij redelijk under the radar wat zo vroeg in het spel vaak gebeurt met de mol.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Noah
« Reactie #89 Gepost op: 1-04-2021, 15:49:20 »
Précies wat de makers willen.  ;D
Ik ga volgende aflevering toch eens beter op Noah letten. In aflevering 2 stuurt hij volgens mij het meest naar het feit dat de code IN de doos staat, zodat Philip die later snel kan vinden.
Prima dat je beter op Noah gaat letten, maar ik geef je wel mee dat Noah die uitspraak pas deed nadat Philip zei dat de kartonnen door iets te maken moest hebben met de code en niet de typemachine. M.a.w. vergeet die teletype en de papertape die deze uit kan tikken, maar kijk in naar de doos. Deze uitspraak van Philip vond ik erg verdacht en dat is op dit forum volgens mij al genoemd. Het lijkt erop dat hij zelf niet de oplossing wil geven om voorkennis te verhullen.
« Laatst bewerkt op: 1-04-2021, 15:51:18 door MartinJ »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Noah
« Reactie #90 Gepost op: 1-04-2021, 16:29:09 »
Prima dat je beter op Noah gaat letten, maar ik geef je wel mee dat Noah die uitspraak pas deed nadat Philip zei dat de kartonnen door iets te maken moest hebben met de code en niet de typemachine. M.a.w. vergeet die teletype en de papertape die deze uit kan tikken, maar kijk in naar de doos. Deze uitspraak van Philip vond ik erg verdacht en dat is op dit forum volgens mij al genoemd. Het lijkt erop dat hij zelf niet de oplossing wil geven om voorkennis te verhullen.

En dit komt ook nog eens over de top in beeld, terwijl de andere groep uiteindelijk eerder buitenkomt... Wie komt daar op de oplossing? De mol, maar niet in de montage uiteraard.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Noah
« Reactie #91 Gepost op: 4-04-2021, 11:18:13 »
Noah opperde al vrij snel aan Kevin om in de doos op het karton te kijken en niet al die papiertjes door de machine te halen. Verdenk hem verder totaal niet, maar vond dit wel opvallen
Dit vond ik ook. Hij hield zich eerst mooi op de achtergrond toen duidelijk was dat men het eens was over de rode knop en toen het te lang duurde, werd hij nerveus leek het.
Het uitbeelden in het zwembadje ging knullig bij hem. Hij wordt op de achtergrond gehouden door de montage.
In de gaten houden.
« Laatst bewerkt op: 4-04-2021, 11:20:09 door Run »

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Noah
« Reactie #92 Gepost op: 4-04-2021, 23:12:48 »
Jammer dat Noah eruit ligt. Leuke fanatieke kandidaat  ::ok::, vond hem echt een meerwaarde in de groep. 

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Noah
« Reactie #93 Gepost op: 4-04-2021, 23:13:47 »
Echt jammer dat Noah eruit is, ontzettend leuke kandidaat! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Noah
« Reactie #94 Gepost op: 4-04-2021, 23:19:24 »
De leuksten gaan er toch wel vroeg uit. Eerst Kevin en nu Noah. Maar dit zijn wel de ''zachtsten'' dus ergens ook wel weer te verklaren. Hield Noah nog wel in mn achterhoofd als mol maar na deze aflevering te hebben gezien leek het toch wel heel onlogisch. Die gast heeft geen verkeerde dingen gedaan en ging vaak niet mee in discussies. Maargoed, we weten nu wel dat de mol in aflevering 1 zijn plek heeft kunnen behouden.
« Laatst bewerkt op: 4-04-2021, 23:36:43 door Reflektor »

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Noah
« Reactie #95 Gepost op: 4-04-2021, 23:32:41 »
Ik heb tot nu toe elke afgevallen kandidaat betreurd. Noah is daarop zeker geen uitzondering. En zo hoort het ook.  ::jaja::
Woosie down?

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [kandidaat] Noah
« Reactie #96 Gepost op: 5-04-2021, 00:09:02 »
Noah, jammer man! Ik vond je een toffe toevoeging ::bravo::
En West-Vlaams! ::love::
« Laatst bewerkt op: 5-04-2021, 00:11:47 door putyourHANSup! »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Noah
« Reactie #97 Gepost op: 5-04-2021, 06:24:16 »
Heeft te weinig gespreid. Ik gok dat Philip hem ingepakt heeft.

Re: [kandidaat] Noah
« Reactie #98 Gepost op: 5-04-2021, 11:17:37 »
totaal geen mol, dus heerlijk genoten. Zeker goed gedaan om toch nog mee te kunnen doen aan het spel !

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Noah
« Reactie #99 Gepost op: 5-04-2021, 17:46:22 »
Heel irritant dat degenen van wie je zeker weet dat ze niet de mol zijn er meestal snel uitvliegen. Schiet je weer niet op. En inderdaad ook vaak de aardigste kandidaten. Ik vermoed dat Noah er op Philip is uitgevlogen, want die was toch wel de kampioen nep-mollen.