Auteur Topic: [kandidaat] Samina  (gelezen 10503 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #40 Gepost op: 7-04-2021, 22:00:05 »
Aflevering 1.
Een flamingo vliegt over de auto en kijkt naar achteren doordat zijn kop onder zijn buik is, en ziet dus op zijn kop. De flamingo ziet dat ie hier moet zijn, begint een bocht en land in de buurt van het maisveld.

Dan volgt het De mol logo.

Dan hoor je een raar geluid (youtube j-vid's) dat als je dat achteruit afspeelt een vrouwenstem is die zegt "hey Sven". Dat is de stem van Samina in de portofoon in de maisveld opdracht, hier gemonteerd om ook de flamingo een entree te laten maken. https://www.youtube.com/watch?v=e6kR7McQxFQ (vanaf minuut 3.0)

Samina verschijnt even later op het maisveld.

Ook in deze aflevering de spiegels links en rechts die voorlopen op het middenbeeld, alleen bij Samina.
Samina al 3 keer aangewezen met hints in aflevering 1.

Annelotte na de maïsproef: Samina is zon leidinggevend type en ik miste zo wel die extra info zodat we konden anticiperen op die aanstormende aanvallers.

Speelt de moeder, maakt ontbijt, noemt Noah haar zoon en Dami, een goede klik mee, een schatteke, een jong meisje die zij onder haar vleugels wil nemen. Dami en Noah zijn naar huis .

Tegen Kevin in het kasteel: zou er een dino op die kamer staan? Kevin wordt ingepakt, is naar huis.
Kevin heeft alleen zoeken in het kasteel samen met Samina gedaan.

Haar dove hondje heet takkie (zei ze op de knuffelpaal). Bij Jip en Janneke is Takkie een teckel. (en Isidoor noemt ze Snoopy).

De uitspraak hey (in de ondertiteling van 4) komen we verderop ook tegen als Katrien net in de auto bij Samina is gestapt en door Samina wordt begroet.

Zie je wel, alles wijst naar Samina.


Dit plaatje laat het vogelperspectief zien van een flamingo die tussen zijn poten door naar achteren kijkt naar de auto waar hij net overheen is gevlogen, waardoor het beeld op zijn kop is. Hij zet een bocht in om hier te gaan landen, want hier moet de flamingo zijn.
(Ok, ik ben nog op zoek naar de poten van de flamingo)
« Laatst bewerkt op: 9-04-2021, 11:51:29 door foxhunter »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #41 Gepost op: 8-04-2021, 09:14:35 »
Samina opvallend fel opeens bij de domino, door te stellen dat zij en Philip er recht op hadden hun deelopdracht te doen. Philip zou een hele slimme keuze zijn als partner, die vangt alle wind af. Ik geloof wel dat zij en Philip de pasvragen hebben gekozen. Alleen die deelopdracht was er niet eentje voor de mol.

Bij het hypnose-dictee het tegengestelde doen van wat anderen verwachten, is ook mols. Dus ja, nog steeds (of weer) op de radar! De enige twee opdrachten waarin zij echt onmols was, zijn het karaoke zingen en het druiven stampen. Maar dat kan zij nu wel inzetten om posities af te dwingen, en dat doet ze ook. Extra je best doen bij het druiven stampen heeft hoogstens 2 extra glazen opgeleverd (400 euro). En het zingen 830 euro. Een investering van ruim 1.200 euro.
« Laatst bewerkt op: 8-04-2021, 09:18:57 door Molest »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #42 Gepost op: 8-04-2021, 09:17:59 »
Samina opvallend fel opeens bij de domino, door te stellen dat zij en Philip er recht op hadden hun deelopdracht te doen. Philip zou een hele slimme keuze zijn als partner, die vangt alle wind af. Ik geloof wel dat zij en Philip de pasvragen hebben gekozen. Alleen die deelopdracht was er niet eentje voor de mol.
Bij het hypnose-dictee het tegengestelde doen van wat anderen verwachten, is ook mols. Dus ja, nog steeds (of weer) op de radar! De enige twee opdrachten waarin zij echt onmols was, zijn het karaoke zingen en het druiven stampen. Maar dat kan zij nu wel inzetten als wisselgeld om posities af te dwingen, en dat doet ze ook.
Die andere twee deelopdrachten bij de dominostenen (duitse leenwoorden en origami) waren inderdaad makkelijker en dus geschikt om kandidaten te laten doen. Dat met die papierproppen daar deed Samina haar best om deze lastig te behalen opdracht ook nog binnen te brengen, maar is niet gelukt. Deze "mol" heeft ook altijd pech.
Lennart en Annelotte weer heel verdacht neergezet, omdat ze een papiertje verkeerd om vouwen. Afleiding van de mol is er altijd.
« Laatst bewerkt op: 8-04-2021, 09:19:48 door foxhunter »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #43 Gepost op: 8-04-2021, 09:25:12 »
Lennart en Annelotte weer heel verdacht neergezet, omdat ze een papiertje verkeerd om vouwen. Afleiding van de mol is er altijd.
Hihi!  :D

Maar er zit wat in. En Isidoor op schoot terwijl je dominosteentjes neerzet is vragen om moeilijkheden.
« Laatst bewerkt op: 8-04-2021, 09:27:40 door Run »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #44 Gepost op: 8-04-2021, 09:38:14 »
De enige twee opdrachten waarin zij echt onmols was, zijn het karaoke zingen en het druiven stampen.

Bij het Caraoke zingen wilde ze volgens mij in de volgauto, maar werd geblokkeerd door Jasmien en Dami. Jasmien zegt resoluut dat ze niet kan zingen, en Dami klapte een beetje dicht bij zingen in Duits. Dan is het opvallend om toch nog in die auto te willen. Een typisch schakel momentje voor een mol.

Bij het druiven persen kon ze haar Flamengo talent laten zien. Dat wijnproeven gaf ze wel heel makkelijk weg, ze stond er nota bene als eerste.

« Laatst bewerkt op: 8-04-2021, 09:41:22 door foxhunter »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #45 Gepost op: 8-04-2021, 09:43:11 »
Bij het Caraoke zingen wilde ze volgens mij in de volgauto, maar werd geblokkeerd door Jasmien en Dami. Jasmien zegt resoluut dat ze niet kan zingen, en Dami klapte een beetje dicht bij zingen in Duits. Dan is het opvallend om toch nog in die auto te willen.

Bij het druiven persen kon ze haar Flamengo talent laten zien. Dat wijnproeven gaf ze wel heel makkelijk weg, ze stond er nota bene als eerste.
Ze zei nog dat ze niet goed kon zingen, dus des te groter de verrassing dat ze dat wel kon. En die 830 euro was nog niet zo maar binnen, misschien hoopte ze nog dat de drie woorden niet goed werden geraden.
Dat ze het wijnproeven te gemakkelijk weg gaf, ben ik met je eens. Samina was in de eerste 2 afleveringen bijzonder meegaand. En heeft zich dus erg onverdacht gemaakt. Maar dat lijkt in afl. 3 nu wel over.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #46 Gepost op: 8-04-2021, 19:04:36 »
Ik heb gelukkig geen hoed maar ben het helemaal met je eens. Zeker na de omhelzing tussen Samina en Jasmien na het rode scherm van Noah. Een van de twee zegt: "we zijn er nog bij meisje". Volgens mij zijn ze alle twee de mol niet.
Of Jasmien is de volgende die Samina in gaat pakken. Jasmien werd aangestoten door Katrien, toen Lennart zo verdacht was bij hypnose. Die zullen op Lennart gaan.
Samina heeft Dami, Noah en Kevin al ingepakt met haar moederlijke aandacht. Begint hier de jacht op Jasmien?
Philip zei het al bij het wijnproeven: Je moet snel zijn he.

Bij de bunker: Samina tegen Jasmien: als jij wilt liegen, mag je de telefoon oppakken en hen beliegen, maar ik ga dat niet doen.
Jasmien: ik vind dat geen probleem.
Samina: doet gij dat maar.
Lennart: ik kan dat ook niet.
Jasmien : maar ge moet wel akkoord zijn
Samina : ik ben akkoord.
Jasmien : als gij niet akkoord zijt dat ik lieg dan ga ik dat niet doen he.
Samina : nee nee das goed.
Lennart : moeten we niet met de rest bespreken dat ze akkoord zijn, dat we liegen aan de telefoon.
Jasmien : nee die gaan sowieso drukken, ge hebt daar Sven Philip.

Ik vind Samina hier behoorlijk mols, stuurt aan op liegen, maar laat het door Jasmien doen. Samina reageert ook steeds vlot. Dit soort discussies is waar het in deze opdracht om draait.

Philip versprak zich met 5000 euro. Jasmien noemt dat, Lennart bevestigd dat, maar Samina fronst en blijft stil. Weer die focus op Lennart, Samina uit de wind gehouden.



« Laatst bewerkt op: 8-04-2021, 20:50:12 door foxhunter »

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #47 Gepost op: 8-04-2021, 20:36:30 »
Ik weet niet of inpakken de core business is van de mol.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #48 Gepost op: 8-04-2021, 20:53:29 »
Ik weet niet of inpakken de core business is van de mol.
Nee, dat is geld uit de pot. Vanuit een Samina tunnel kan ik alleen maar zeggen dat Lennart dat niet goed doet. De hypnose show probeert Samina geld uit de pot te halen, alleen lukt het nog niet zo goed.  Lennart is vooral in beeld als verdachte, maar doet eigenlijk weinig.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #49 Gepost op: 8-04-2021, 21:39:06 »
Ongeacht het al dan niet goed raden bij de hypnose opdrachten haalt hij hier €500 uit de pot. In de maisveld opdracht had er €5000 in de pot kunnen komen als hij had meegewerkt om 2 extra aanvallers af te schieten. Had als kandidaat ook nog een vervelende eerste (gok)test kunnen voorkomen. Zijn 2 wijnglazen zijn net onder het merkteken gevuld (weer min €500).
Edit Hij geeft onvoldoende aanwijzingen om een simpel origami figuurtje correct te kunnen vouwen, wat €1000 op had kunnen leveren.
Verder hou ik mij niet zo bezig met FTM.
« Laatst bewerkt op: 8-04-2021, 22:10:11 door MartinJ »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #50 Gepost op: 9-04-2021, 12:05:03 »
Aflevering 1.
Een flamingo vliegt over de auto en kijkt naar achteren doordat zijn kop onder zijn buik is, en ziet dus op zijn kop. De flamingo ziet dat ie hier moet zijn, begint een bocht en land in de buurt van het maisveld.

Dan volgt het De mol logo.

Dan hoor je een raar geluid (youtube j-vid's) dat als je dat achteruit afspeelt een vrouwenstem is die zegt "hey Sven". Dat is de stem van Samina in de portofoon in de maisveld opdracht, hier gemonteerd om ook de flamingo een entree te laten maken. https://www.youtube.com/watch?v=e6kR7McQxFQ (vanaf minuut 3.0)

Samina verschijnt even later op het maisveld.

Ook in deze aflevering de spiegels links en rechts die voorlopen op het middenbeeld, alleen bij Samina.
Samina al 3 keer aangewezen met hints in aflevering 1.
Dat van die niet synchroon lopende spiegels is echt opvallend ja, ze is de enige bij wie dat zo gaat. Het lijkt inderdaad de stem van Samina, die 'hey Sven' zegt. Dat van die flamingo is ook mooi bedacht.
Al vind ik 3 hints in een paar minuten tijd wel wat veel. :)

Samina is verder in het maisveld niet bepaald onverdacht.

- Ze heeft zich aangeboden om de envelop met instructies te halen, dat heeft niet de montage gehaald. Terwijl het toch een verdachte actie is. Het kan worden afgeleid uit het feit dat twee mensen (Sven en Jasmien) naar haar wijzen.
- 'Deel je troepen in', stond er in de instructies. Dus ze had het voor het zeggen. Er komen een paar mensen op rare plekken terecht, zoals Sven bij de snuggere schutters i.p.v. Jasmien, die bij de strategische schutters komt. Andersom lag misschien meer voor de hand.
- Haar opmerking dat Jens handig is en daarom wel aan de drone kan, is naar achteren gemonteerd en valt daarom minder op.
- Ze had als enige met Jens zicht op de drone beelden. En ook op de toren bij linie 2. Kon ze zo de reservemol herkennen?
- Ze spoort Lennart aan om te schieten op een aanvaller die nog in de greppel ligt.
Het zou geniaal zijn als de schutters met 60 kogels mochten beginnen, en Samina er 20 heeft verduisterd. ;D Maar dat kan alleen als die kokers met kogels in het drone-tentje stonden en Samina ze heeft uitgedeeld, en daar is geen aanwijzing voor. Toch is 40 een raar aantal, want niet deelbaar door 3.
« Laatst bewerkt op: 9-04-2021, 12:20:41 door Molest »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #51 Gepost op: 9-04-2021, 12:21:47 »
Het zou geniaal zijn als de schutters met 60 kogels mochten beginnen, en Samina er 20 heeft verduisterd. ;D Maar dat kan alleen als die kokers met kogels in het drone-tentje stonden en Samina ze heeft uitgedeeld, en daar is geen aanwijzing voor. Toch is 40 een raar aantal, want niet deelbaar door 3.
Lekker out of the box.

Lennart heeft kogels los in de hand, en Annelotte een voorraadbusje. Het kan dus dat Samina met dat busje langs Lennart, langs Jasmien is gelopen om kogels uit te delen en het busje toen aan Annelotte gaf, die stond daar het verste weg.

En sluit aan bij je eerdere idee zo snel mogelijk kogels te verspillen, zodat er een aanvaller doorkomt, waar je eerder al over schreef.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #52 Gepost op: 9-04-2021, 12:47:08 »
Lennart heeft kogels los in de hand, en Annelotte een voorraadbusje. Het kan dus dat Samina met dat busje langs Lennart, langs Jasmien is gelopen om kogels uit te delen en het busje toen aan Annelotte gaf, die stond daar het verste weg.
Ja, zou kunnen. Het zijn maar kleine kogeltjes, en die koker is vrij groot. Misschien passen ze er allemaal wel in. Dan moet er toch iemand de ronde hebben gemaakt.

Ze waren wel afhankelijk van hoeveel aanvallers linie 3 bereikten, en dat wisten ze op dat moment nog niet. Stel het worden er 6 of meer. Dan is het risico dat de reservemol de auto bereikt te overzien, en wil de Mol denk ik zo weinig mogelijk kogels hebben. Maar stel het zijn er maar 3, en de reservemol zit erbij. Dan is het risico best wel groot, en wil de Mol ze misschien allemaal afschieten en die 5.000 euro op de koop toe nemen. Dan moet je dus zoveel mogelijk kogels hebben. In dat geval zou het handig zijn om vlak voor de aanval nog meer kogels te 'vinden'. In het drone-tentje, bijvoorbeeld.

Offline Mol-Dova

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #53 Gepost op: 10-04-2021, 05:45:04 »
In die zin is "lijn 3" dus de best mogelijke mollenpositie. Door te beginnen met de deling van regel 1+2, kon Samina zich ook sparen voor regel 3. Onopvallend, maar effectief.

De meest overtuigende en symbolische hint voor mij tot nu toe:
We zien vooral in aflevering 1 de persoonlijke interviews van de kandidaten met het "links/rechts spiegel effect." (slechte vertaler hier, sry)

Samina is de enige waar de schermdelen (links+rechts) NIET parallel lopen met het beeld in het midden vanaf ongeveer 6:20+.
Bij alle andere kandidaten is de links/rechts afgeschermde scène telkens volkomen evenwijdig met het middelste beeld.

Wat betekent dit?
Dit is natuurlijk een prachtige symboliek voor het feit dat er "2 Saminas" of "2 films" rond Samina bestaan.
Ik denk niet dat de productie zo'n fout zou hebben gemaakt en het, zeer opvallende, gebrek aan parallellie niet zou hebben opgemerkt.
Voor mij is dit veruit de sterkste aanwijzing tot nu toe.


PS: Samina staat trouwens ook in "#9" op de achtergrond van de kandidaat-introductie-de-mol studiomuur.
Dat wil zeggen, de show waar Alina+2 andere deelnemers ook op de achtergrond zitten en Gilles praat met een presentator over het nieuwe seizoen.


Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #54 Gepost op: 10-04-2021, 10:41:58 »
In die zin is "lijn 3" dus de best mogelijke mollenpositie. Door te beginnen met de deling van regel 1+2, kon Samina zich ook sparen voor regel 3. Onopvallend, maar effectief.
Toelichting: Mol-Dova gebruikt een vertaal programma om hier te posten. Dit stukje gaat over de maisveld opdracht en regel moet linie zijn. Deling is verdeling.

De strijd om Isidoor gaat denk ik tussen Annelotte en Samina.
Voorin de auto praten Philip en Katrien over het verkloten van de training van Isidoor, en rechts achterin zit Annelotte met in het midden Isidoor en links achterin Samina. Samina wordt hier of verdacht gemaakt of het is een hint, dat Samina die training gaat verpesten. Zie de foto ( in video zie je dit beter). Meteen na die opmerking zegt Samina: waar is de rode knop. Ze verlegd de focus door "mee te denken".
Ook zien we een beeld van Samina s'avonds van buiten naar binnenhuis met Isidoor in haar armen.
En tot slot de beschuldiging dat Isidoor Annelotte zou kennen. Grote onzin, dan zou hij Annelotte minuten lang begroeten, dat zou iedereen opgevallen zijn.
Maar of een teckel op Isidoors leeftijd nog trainbaar is, daar heb ik vraagtekens bij. Het blijft een teckel.
« Laatst bewerkt op: 10-04-2021, 11:07:48 door foxhunter »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #55 Gepost op: 11-04-2021, 12:53:56 »
Sorry, twee posts achter mekaar, maar dan is de administratie voor Samina op orde.

1.1-Strijd in het maïsveld
Volgt de strategie om zoveel mogelijk Daft Punkers door te laten.
Motiveert de 3 schutters om te schieten, zodat de kogels opraken.
1.2-Intieme kennismaking
Vind geen aanwijzing op de koekoeksklok, raad zeemeermin van Dami, maar verteld niet dat haar dove hond getest is met het geluid van een kettingzaag.
1.3-Opdracht 3 - Zoektocht in het kasteel
Vindt de munten, maar onderzoekt ze niet. Kijkt toe hoe Dami Noah redt van de eliminatie door wel een munt te vinden. Vindt de croque van Sven niet en leidt hierbij Dami af door op carnaval te wijzen. Kevin zoekt in de richting van hooi en paarden en Samina begint over poezen. (Is van Lottipoes?)
2.1-Pianoconcert en Carpool Karaoke
Wilde in de volgauto om de uitbeeldingen te raden maar zag zich geblokkeerd door snelle Jasmien en blokkerende Dami. Geen molactie gezien. Opeens slecht zingen zou opvallen.
2.2-De Oberbrigade
Bij de oberbrigade deed Samina waar ze goed in is: dansen op druiven. Zoals iedereen die dag deed waar hij/zij goed in is: Katrien en Annelotte pianospelen, Philip en Kevin in iets aanleren, Sven goed met plateau lopen, Dami redelijk goed. Lennart rende heen en weer de berg op, Noah ging met zijn “moeder” mee. Jasmien ging mensen kijken (volgauto) en wijn kappen. Geen molactie.
2.3-De Atoombunker
Jasmien neemt het voortouw, Samina motiveert haar als een echte kandidaat om voor de vrijstellingen te gaan, weerspreekt de twijfel van Lennart. Samina is ook van haar plek geweest, dus mogelijk ook in de decodeerkamer, maar dat hebben we niet gezien.
3.1-Hypnose
Het zou vreemd zijn als Samina hier niet aan mee deed. Verdeeld de taken, verbetert zichzelf met citroen, maar lokt Lennart in de val door hem de 1e keer op de schragen te motiveren, zodat hij zich daarna niet meer kan verbeteren. Ontwaakt uit hypnose omdat dit onverwacht was, maar Lennart was helaas wel door hypnose gegrepen en de keuze van Philip voor: 2 ontwaken, 1 blokkeert, is een tactische en helaas juiste keuze. Pech dus, je moet gokken op de uitslag en dat mislukt, maar valt verder niet op. Lennart wel in de picture gezet bij Katrien, die Jasmien aanstoot en samen blikken uitwisselen van “zie je wel”.
3.2-Mensen zoeken + hondenwandeling
Isidoor gaat getraind worden door Annelotte, maar Samina heeft al 30 jaar een hond, en kan wel eens de stoorzender in de training blijken.
3.3-Dominostenen
Begint met: We gaan voor het geld … of niet? Tegen Philip. Je kan net zo goed meteen zeggen, we gingen voor de pasvragen. Strijd er ook voor om toch een opdracht te mogen doen, ondanks Philip impopulariteit in deze. Doen hun uiterste best met propjes gooien, maar halen 7/10 en mislukt. Gooide nog vaker dan Philip stenen om (5 keer), maar komt veel minder in beeld. Wel heeft de mol (wie dat ook is) een goede combi gevonden in Jasmien en Katrien.

Er zijn een aantal mol pogingen gelukt, maar ook een aantal pogingen mislukt. Je ziet de voorzichtigheid er nog aan af. Met uitzondering van Philip moeten alle kandidaten het hebben van niet ontdekt worden. Philip kan mollen “in your face”, de rest niet. Samina zit hier wel op het goede spoor.
« Laatst bewerkt op: 11-04-2021, 12:58:24 door foxhunter »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #56 Gepost op: 11-04-2021, 14:24:47 »
Mooie opsomming! Ik heb nog toe te voegen:
1.1- Heeft zich waarschijnlijk zelf aangeboden voor de instructies, en mag de linies verdelen. Maar wordt beschermd door de montage. (sowieso nog nergens een verdachte montage van haar gezien!)
1.2- Ziet wel de beginletters 'Be' van het thema, maar niet 'Beste vriend'. Geeft 'Be' ook niet door. Curieus.
1.3- Leest (als enige) de namen op de bordjes niet op volgorde (Annelotte - Noah - Sven). Zat Noah al in haar hoofd als degene die gevonden moest worden? En moest Noah ook de andere zoekers worden ingeprent?
3.2-Mensen zoeken + hondenwandeling
Isidoor gaat getraind worden door Annelotte, maar Samina heeft al 30 jaar een hond, en kan wel eens de stoorzender in de training blijken.
Dat zou wel leuk zijn! En dan ook nog eens Annelotte verdacht maken, zeker weten dat zij die hond kent. ;D

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #57 Gepost op: 11-04-2021, 17:42:36 »
Op een van de munten stond een vrouw met een knotje, kan Annelotte maar ook Samina zijn.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #58 Gepost op: 11-04-2021, 17:47:29 »
Zat Noah al in haar hoofd als degene die gevonden moest worden? En moest Noah ook de andere zoekers worden ingeprent?

Nee, haar zoon heet Noah. Dus is het logisch dat ze die naam als eerste noemt: top of mind.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #59 Gepost op: 11-04-2021, 19:46:42 »
Als ze de mol is, is het vast geen citroen geweest die ze moest opeten maar iets heel lekkers nagemaakt als een citroen.
Ik vond dat ze de citroen vrij neutraal opat, het lijkt mij echt geen feest en je gaat er de gekste gezichten bij trekken neem ik aan, maar zij niet.
Ik zou het sowieso niet kunnen.
En daarna moest het nog een keer en sneller! Geen wonder dat ze klaarwakker was bij het gedicht schrijven.
« Laatst bewerkt op: 11-04-2021, 19:48:39 door Run »