Ik wilde kijken of er een manier was om iets meer te weten te komen over de aanvallersgroep, dus ik heb me gefocust op hun rugnummers en op andere uiterlijke kenmerken (haar, kleding/armbandjes onder de motorpakken). De rugnummers komen niet vaak en duidelijk in beeld, maar ik heb hier een overzichtje van de aanvallers gesorteerd op nummer.
1 = man? Kort haar. Ontsnapt als derde.
2 = vrouw. Brunette, krulletjes. Ontsnapt niet, is net te laat bij de molboekjes.
3 = vrouw. Brunette, paardenstaart. Ontsnapt als zesde of zevende en pakt de autosleutel.
4 = ? Ontsnapt niet, is te laat.
5 = man. Kort haar. Ontsnapt als eerste of tweede. Als eerste neergeschoten door Dami.
6 = Noah. Kan je bij de derde linie een aantal keer herkennen aan donkerblauwe trui, blauw shirt, lichte onderbroek. Ontsnapt waarschijnlijk als vierde
7 = man? Ontsnapt als eerste of tweede.
8 = ? Ontsnapt niet, is te laat.
9 = man. Draagt een groene capuchon. Ontsnapt als zesde of zevende.
10 = man? Ontsnapt als vijfde
Van aanvaller 4 en 8 zie ik nog geen heldere beelden (zonder HD). Mijn vermoeden is dat de vrouw met de blonde vlecht die we tijdens de introductie van de aanvallers zien aanvaller 8 is en dat ze haar haar tijdens de proef anders is gaan dragen (er lijkt niemand te zijn met een blonde vlecht).
Verder valt mij aanvaller 3 op, die bij linie 2 een leidende rol op zich neemt, door haar mede-aanvallers hoorbaar aanwijzingen te geven, waarna ze in één keer de autosleutels weet te pakken. Als ik een gok moet doen, is zij de tweede mol.