Aflevering 7
eeeeeeeeeeeeeee
Over ongeveer 4 weken zullen we eindelijk weten wie de mol is. Maar voor de allesbeslissende finale moeten er nog enkele spelers afvallen. In de komende 4 weken zullen er namelijk ook 4 kandidaten afvallen en vandaag de eerste van de 7. De vorige keer zagen we hoe Lautjuh de strijd moest opgeven. Ongetwijfeld een van de sportiefste kandidaten, maar het bleek niet genoeg. De mol had ook Lautjuh tuk. De groep is aan het veranderen. Er worden vrienden gemaakt, of toch niet? Kandidaten houden informatie voor zichzelf en delen die niet met anderen en nee, dan heb ik het niet alleen over Fennie. Veel plaatsen zijn bezocht en de kandidaten lijken toe aan wat rust, maar in CMC hoef je dat niet te verwachten. Nieuwe opdrachten staan te wachten, maar de vraag is wie de race tot het einde zal volbrengen en het spel zal winnen en natuurlijk wie is de mol?
Tapei, Taiwan: Robbieazerty: Dag, allemaal. Ik ben blij om jullie allemaal weer te zien. Tijgertje, gefeliciteerd nogmaals met je prachtige Subaru. Milk en @miesh, jullie zullen wel blij zijn dat het dieet er op zit, maar CMC kent ook minder leuke kanten, 1 van jullie 7 zal weer moeten afvallen. Laten we maar gaan beginnen met de executie: Alive & Kicking? GROEN Tijgertje? GROEN Fennie? ROOD Robbieazerty: Oi, het spijt me......*kandidaten nemen afscheid van Fennie, Robbieazerty en Fennie zonderen zich af.* Robbieazerty: Dat is jammer, je geheime informatie was waarschijnlijk niet genoeg om de Mol te ontmaskeren. Je was een geweldige kandidaat en ik hoop het beste voor je. *Robbieazerty keert terug bij de anderen* Robbieazerty: Ook voor Fennie zit het erop. Jullie kansen op de finale worden steeds groter. We gaan ook vandaag weer verder. Het is tijd om Europa weer eens op te gaan zoeken.
Molio, Italië: Robbieazerty: Vandaag zijn we bijeen in een nieuwe Italiaanse stad genaamd Molio. Italië staat om veel mooie dingen bekend, maar is ook berucht vanwege de mafia. Ik heb 1 iemand nodig die niet corrupt genoeg is voor de mafia oftewel een echt lieverdje, een crimefighter. Iemand voorkeur? e: 'Dat ben ik wel' Doris: 'Weet je het zeker, ik wil het ook wel doen.' @miesh: 'Ga erom loten, anders.' Doris: 'Nee, laat e dan maar. Ik offer me wel op.' Robbieazerty: 'Okee, e dan mag jij hier even wachten, terwijl ik de andere 5 meeneem.'
Robbieazerty: Alive & Kicking, Milk, Tijgertje, Doris en @miesh, vandaag moeten jullie allemaal een misdaad plegen. Jullie werken voor de maffiagang: 'De Barmanies' Hier vlakbij staat een museum. In het midden van het museum staat 'De Blauwe Smaragd'. De opdracht voor een van jullie is om deze diamant te stelen. Zodra de smaragd is gestolen is de opdracht geslaagd, maar zodra het alarm is afgegaan is de opdracht mislukt. De tweede opdracht is om in een vluchtauto over een 2 km lange brug heen te komen. Dit lijkt erg makkelijk, maar er zullen 5 politieauto's achteraan komen, die er alles aan doen om je te arresteren, zodra je gearresteerd bent is de opdracht over. Het grappige hieraan is dat jullie de vluchtauto al gewonnen hebben. Hiervoor wordt namelijk Tijgertjes Subaru gebruikt die ze gewonnen heeft in het '7 zondenspel'. In de 'Barmanies'-gang zit een man die door de bende verdacht van wordt een geheim agent te zijn, iemand van jullie zal research moeten doen wie die man is en of hij echt een geheim agent is, dit kan door gebruik te maken van internet. Daarbij verdient de 'Barmanies' veel geld door mee te doen aan straatraces. Een van jullie zal moeten meedoen in een echte 'Street Race' en proberen te winnen. De laatste opdracht is erg moeilijk. Een van jullie krijgt een paintballsluipschuttersgeweer samen met 10 paintballkogels mee. In het midden van de stad doet de concurrende bende van 'De Barmanies' 'De Koetsies' een belangrijke drugsdeal. Daarbij zullen 5 mannen betrokken zijn. Die moeten alle 5 met het paintballsluipschuttersgeweer geraakt worden. Jullie krijgen nu de tijd om te overleggen wie, welke opdracht gaat doen. 1 geslaagde opdracht levert 500 euro op, per geslaagde opdracht verdubbelt dit bedrag, dus 1000, 2000, 4000 en uiteindelijk 8000 Euro.
Robbieazerty: e, vandaag zijn jouw 5 medekandidaten maffialeden. Jij krijgt de opdracht om ze te stoppen. Per gestopte actie verdienen jullie 2000 Euro, weet jij iedereen te stoppen dan wordt er dus 10000 Euro verdient, om je te helpen wordt jij vervoerd in deze supersnelle Ferrari, die wordt geleidt door iemand die verstand heeft van autorijden. Daarbij krijg je een map mee, zodra iemand aan een opdracht begint, kun je zien waar dat persoon zich bevindt en hoe je er moet komen. Nog 1 ding, de andere kandidaten weten niets van jouw opdracht, behalve de Mol. Als jij de Mol bent, spreekt dit voor zich natuurlijk.