Auteur Topic: [kandidaat + De Mol] Uma  (gelezen 21983 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #80 Gepost op: 6-04-2022, 21:36:52 »
Als dat zo zou zijn, dan kun je dus ook de afvallers gaan beredeneren: wie nog geen quote heeft uitgesproken kan nog niet afvallen.     ::vergroot::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #81 Gepost op: 6-04-2022, 22:01:57 »
Op het Belgische forum hebben ze in alle 3 afleveringen, tot nog toe,  een quote gevonden van oud mollen/kandidaten (Gilles, Lloyd, Alina) die uitgesproken worden door Emanuelle.....maar daar geloven ze er nog niet erg in.

Deze vind ik dan weer minder sterk. Ik weet niet of deze quotes erg expliciet zijn, maar anders kan het ook gewoon toeval zijn. En misschien een beetje raar om als productie te vragen 'Hé kun je proberen om tijdens de opdracht onopvallend dit zinnetje te zeggen?'
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #82 Gepost op: 6-04-2022, 23:24:32 »
Op t belgische forum heeft iemand een best bizarre kledinghint gevonden.

Uma schijnt elke aflevering kleding van medekandidaten te dragen. Waard om dat ff te checken daar.


Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #83 Gepost op: 6-04-2022, 23:39:50 »
Hoe doet ze dat dan? Gaat ze telkens een kledingstuk vragen? Dat gaat toch opvallen?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #84 Gepost op: 6-04-2022, 23:42:43 »
Heb je t gelezen?
Het is echt bizar. Vooral die pet van Sven 😲
Hoe dan?

Geen idee welke chocola ik ervan moet maken

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #85 Gepost op: 6-04-2022, 23:44:53 »
Nee, ik heb het nog niet gelezen. Heb je misschien een rechtstreekse link naar het topic daar?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #86 Gepost op: 6-04-2022, 23:46:46 »
https://forum.wieisdemol.be/

En dan onder t kopje “verborgen hints”

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #87 Gepost op: 6-04-2022, 23:50:37 »
Thanks! Het is echt bizar!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #88 Gepost op: 6-04-2022, 23:52:57 »
I know! Dit moet wat zijn.

De mol droeg in elke aflevering een kledingstuk van n kandidaat.
Kan m niet anders verklaren. Die pet! En dat jasje binnenstebuiten. Hoe raar

Echt geniaal gevonden van die persoon

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #89 Gepost op: 6-04-2022, 23:57:42 »
Ja, dan heb je serieus rechercheurscapaciteiten. Ik ga nu de volgende afleveringen heel anders naar Uma kijken. En dat terwijl ze al mijn Mol was.
Als we ook nog eens Boy George's nummer Karma Chameleon te horen krijgen, dan hebben we een heel vette lead! 
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #90 Gepost op: 6-04-2022, 23:59:47 »
Shit zeg.. ik zat vanaf afl 2 op Sven in de pool maar begin na deze serieus te twijfelen  ::rofl::


Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #91 Gepost op: 7-04-2022, 00:04:18 »
Ik zou haar wel een leuke Mol vinden. Dus naast mijn schot-voor-de-boeg is ze eigenlijk ook mijn wensmol.
Hebben we eigenlijk al een draadje over wens- en vreesmollen?



PS: Dat nummer van Culture Club / Boy George zou ook aardig aansluiten bij die opdracht met die travestieshow.    ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 7-04-2022, 00:07:57 door Tunnelgraver »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #92 Gepost op: 7-04-2022, 00:09:11 »
Ben niet zo fan van de vrijstelling van Jens pakken actie. Vind t een beetje molonwaardig ..
Zie liever n mol die anderen manipuleert het te doen. Ze kwam laag op mn lijstje hierdoor. Maar goed.. omdat ik iets niet graag zie wil niet zeggen dat het niet zo gegaan is.

Nu ff bijkomen van die kledinghint  ::zweet::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #93 Gepost op: 7-04-2022, 00:26:28 »
Ik denk dat ze dat niet zozeer deed om Jens te kisten, maar omdat ze als beginnende Mol echt bang was dat de pot in één klap flink gespekt zou gaan worden.
Het was niet de enige keer dat Uma plotseling iets deed: zoals ze hier zonder overleg de stelten greep, zo zagen we haar ook bij de piraat naar voren stormen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #94 Gepost op: 7-04-2022, 00:41:03 »
Op t belgische forum heeft iemand een best bizarre kledinghint gevonden.

Uma schijnt elke aflevering kleding van medekandidaten te dragen. Waard om dat ff te checken daar.
Ik vind het allemaal een beetje overdreven. Ik zie maar 3 momenten en het is zeker niet elke aflevering. Die trui van Gretel is alleen van hetzelfde merk en dat kan dus heel makkelijk toeval zijn. Of misschien had ze Gretel een trui van dat merk eerder zien dragen en vond het om deze reden wel leuk om ook een trui van hetzelfde (misschien wel hippe) merk te dragen. Dat is toch wat mode doet.
Die pet past misschien wel iedereen om maar eens een oude leus van de politie te gebruiken.
Voor dat trainingsjack van Yens zou een heel simpele verklaring kunnen zijn dat Uma het koud had en het jack van Yens heeft geleend.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #95 Gepost op: 7-04-2022, 08:22:34 »
Ik snap de ophef ook niet. ::rofl::

Volgende keer graag zo'n bericht van wieisdemol.be citeren of samenvatten met een link en vermelding van de persoon die het postte erbij, dan weten we meteen waar het over gaat zonder op het andere forum te moeten zoeken. :)

Offline Navadni

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #96 Gepost op: 7-04-2022, 09:33:02 »
Op zich vind ik het wel een leuk idee, natuurlijk, en hoewel iedereen wel elkaars pet of jasje kan lenen, is het wel opvallender en minder toevallig als het enkel tijdens de biechten voorkomt.... Maar dan had dat in de eerste aflevering ook wel zo moeten zijn, denk ik.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #97 Gepost op: 7-04-2022, 10:48:32 »
Ik vind het best raar allemaal. Zeker dat petje. Maar ze is precies mijn mol niet  ::rofl::

En nee ik verwijs gewoon naar t andere forum.. ga niks overnemen of screenshots maken daarvan of opnieuw al die foto’s posten. Een verwijzing en link vind ik voldoende.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #98 Gepost op: 7-04-2022, 11:32:41 »
Inderdaad. Echt dingen overnemen zou wat link zijn.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #99 Gepost op: 7-04-2022, 11:42:46 »
In aanwijzingen op kleding geloof ik niet meer, sinds Diederik Jekel een T-shirt droeg waar de constante van Avogadro op stond. Dat zou een hint zijn dat hij de mol is omdat deze constante de eenheid mol-1 heeft. Ook herinner ik mij een T-shirt waar je MOL in kon lezen als je het op z'n kop hield. Weet een twee drie niet meer zo goed wie dit aanhad. Was dat niet Jan-Willem Roodbeen in 2014?
Bovendien zitten er in de Belgisch mol (gelukkig) weinig hints, dus dat helpt ook.