Auteur Topic: [De Mol] Philippe  (gelezen 15081 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
[De Mol] Philippe
« Gepost op: 12-03-2022, 16:50:45 »


Bespreek hier alles over Philippe. Een overzicht van zijn acties vind je HIER.
« Laatst bewerkt op: 12-05-2022, 10:53:09 door Heinz »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #1 Gepost op: 13-03-2022, 21:13:04 »
Dit was dus één van de gemaskerde aanvallers vorig jaar  ::vergroot:: Misschien maar goed dat hij toen niet meeging. Philip en Philippe zou lekker verwarrend zijn geweest :P

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #2 Gepost op: 13-03-2022, 21:17:42 »
Dit was dus één van de gemaskerde aanvallers vorig jaar  ::vergroot:: Misschien maar goed dat hij toen niet meeging. Philip en Philippe zou lekker verwarrend zijn geweest :P

Wat leuk dat iemand daarvan toch nog eens meegaat ::bravo::.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #3 Gepost op: 13-03-2022, 21:21:06 »
Wat leuk dat iemand daarvan toch nog eens meegaat ::bravo::.
Zeker! Had ook eigenlijk niet anders verwacht. Sowieso al eens vaker gebeurd dat iemand het ene jaar een poging waagt voor inschrijving en dan het jaar erop alsnog mee op reis mag.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #4 Gepost op: 13-03-2022, 21:29:50 »
Zeker! Had ook eigenlijk niet anders verwacht. Sowieso al eens vaker gebeurd dat iemand het ene jaar een poging waagt voor inschrijving en dan het jaar erop alsnog mee op reis mag.
Ja Bruno die in Griekenland mee mocht had zich het jaar ervoor ook al ingeschreven

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #5 Gepost op: 13-03-2022, 23:32:58 »
Klopt. Alleen weten we nu natuurlijk wel dat hij in elk geval toen niet gekozen is als backup-mol, laat staan als de echte mol. Had hij vorig jaar meegedaan, dan was hij kandidaat geweest. Zegt dat iets? ::hypocriet::
...óf niet!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #6 Gepost op: 14-03-2022, 01:07:38 »
Ja Bruno die in Griekenland mee mocht had zich het jaar ervoor ook al ingeschreven
::ok:: o ja, ik was even kwijt wie dat precies was ook alweer.

Klopt. Alleen weten we nu natuurlijk wel dat hij in elk geval toen niet gekozen is als backup-mol, laat staan als de echte mol. Had hij vorig jaar meegedaan, dan was hij kandidaat geweest. Zegt dat iets? ::hypocriet::
Nee, dat denk ik niet. Een nieuw jaar, nieuwe kansen voor het molschap (geen twist met een back-up mol). Dus gewoon van de 10 nieuwe kandidaten is degene gekozen waarvan de productie denkt dat dat degene is die het beste in de groep van dit jaar de boel kan saboteren. Dat hij dat vorig jaar niet was als reservemol, betekent in mijn ogen niet dat hij nu de mol niet kan zijn.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #7 Gepost op: 14-03-2022, 12:51:50 »
::ok:: o ja, ik was even kwijt wie dat precies was ook alweer.
Nee, dat denk ik niet. Een nieuw jaar, nieuwe kansen voor het molschap (geen twist met een back-up mol). Dus gewoon van de 10 nieuwe kandidaten is degene gekozen waarvan de productie denkt dat dat degene is die het beste in de groep van dit jaar de boel kan saboteren. Dat hij dat vorig jaar niet was als reservemol, betekent in mijn ogen niet dat hij nu de mol niet kan zijn.

Volledig mee eens, er werd ook gezegd dat hij prima paste in deze groep. Dat geeft al wat aan dat ze misschien ook de mol kiezen op basis van de samenstelling van de groep .
Voor mij is Philippe zeker niet afgeschreven als mol in verband met zijn figurantenrol vorig jaar

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #8 Gepost op: 14-03-2022, 13:14:18 »
Afgeschreven is hij zeker niet, maar minder waarschijnlijk maakt het hem wel. Hadden ze een ideale mol in hem gezien, dan hadden ze hem misschien gewoon een jaartje laten wachten in plaats van aanvaller te maken in het veld.
...óf niet!

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #9 Gepost op: 14-03-2022, 20:33:03 »
Klopt. Alleen weten we nu natuurlijk wel dat hij in elk geval toen niet gekozen is als backup-mol, laat staan als de echte mol. Had hij vorig jaar meegedaan, dan was hij kandidaat geweest. Zegt dat iets? ::hypocriet::

Ik denk dat het veel zegt. Hij staat niet bovenaan in mijn mol-rijtje :)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #10 Gepost op: 19-03-2022, 09:59:23 »
Philippe komt bij mij over als een sociaal en vrolijk persoon. Ook een gevoelig persoon. Lijkt moeite te hebben met disharmonie. Ik krijg niet zoveel hoogte van hem. Lijkt niet de mol te zijn. 

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #11 Gepost op: 20-03-2022, 12:51:09 »
Ik vind dat hij het meest lijkt op de samengestelde mol uit alle kandidaten, maar of dat iets zegt..?

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #12 Gepost op: 21-03-2022, 04:39:52 »
Dit was dus één van de gemaskerde aanvallers vorig jaar  ::vergroot:: Misschien maar goed dat hij toen niet meeging. Philip en Philippe zou lekker verwarrend zijn geweest :P

Stel je voor inderdaad. Zou heel onhandig zijn met de executie ook. "Ja, wie noem je nou op".

In ieder geval, mijn schot voor de boel mol wordt Yens, of nee, Jens. Of wacht euh..., laat ook maar.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #13 Gepost op: 21-03-2022, 11:41:53 »
Philippe zit veel op goede posities:
Bij 1.1 Jubileumfeest legt hij de hele route af
Bij 1.2 de ondervragingen stuurt hij de ballonnenlopers aan
Bij 1.3 Vloer is Lava leest hij de vragen voor om over de kartonnen dozen te komen
Mogelijke acties:
- 1.1 Snel het raadsel oplossen bij de graven van Manou en Yens.
- 1.1 Roosje eten van de taart en misschien een tweede laten verdwijnen
- 1.2 Tettert door de aanwijzingen van Nele heen en verwart zo de begeleiding van de ballonnenlopers door Nele
- 1.3 Bij de vloer is lava neemt hij de stoel route, die is toch eenvoudiger dan via de kast en vindt de stelten niet, die vindt
  Manou. Dat kost weer tijd.



« Laatst bewerkt op: 21-03-2022, 15:59:57 door foxhunter »

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #14 Gepost op: 21-03-2022, 15:03:19 »


Bekijk Philippe's kandidatenpagina hier. En vermeld het in dit topic als je interessante aanvullingen hebt. ::vergroot::

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #15 Gepost op: 21-03-2022, 16:56:07 »
Ben er niet zeker van of die andere foto van de kandidaten al ergens geplaatst zijn op dit forum, maar op basis van deze look is de gemorphde foto samengesteld:


Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #16 Gepost op: 22-03-2022, 08:57:30 »
Krijg bij hem enorme kandidaatvibes, een beetje zoals ik bij
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
meteen al had.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #17 Gepost op: 22-03-2022, 10:47:34 »
Ik heb ook jouw vibes ::trots::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #18 Gepost op: 23-03-2022, 16:45:29 »
Ik zit op een andere frequentie want mijn metertje slaat juist uit naar Mol. ;)

Als Philippe in de auto zegt dat ie wat Nele gedaan heeft (de anderen aan de ketting laten zitten) nooit zou durven dan klopt dat niet met wat we hem even daarvoor in zijn gesprek met de castingredacteuren hebben horen zeggen: dat hij in het echt wel een braaf onschuldig kereltje is maar in een spel niet. Misschien probeert hij hier nu al de brave onschuldige te spelen en je zou kunnen zeggen dat je dat als Mol eerder doet dan als kandidaat. (Maar als kandidaat kan het ook, zodat je later ineens toe kan slaan voor persoonlijk gewin.)

Verder viel het me op dat Philippe zich wat over Jens leek te ontfermen als in dat hij meteen toenadering tot hem zocht. Dit is niet per se mols maar hij profileert zich er wel als sympathiek mee en misschien pakt ie zo al meteen één kandidaat (Jens) in.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #19 Gepost op: 23-03-2022, 17:33:48 »
Ik zit op een andere frequentie want mijn metertje slaat juist uit naar Mol. ;)

Als Philippe in de auto zegt dat ie wat Nele gedaan heeft (de anderen aan de ketting laten zitten) nooit zou durven dan klopt dat niet met wat we hem even daarvoor in zijn gesprek met de castingredacteuren hebben horen zeggen: dat hij in het echt wel een braaf onschuldig kereltje is maar in een spel niet. Misschien probeert hij hier nu al de brave onschuldige te spelen en je zou kunnen zeggen dat je dat als Mol eerder doet dan als kandidaat. (Maar als kandidaat kan het ook, zodat je later ineens toe kan slaan voor persoonlijk gewin.)

Verder viel het me op dat Philippe zich wat over Jens leek te ontfermen als in dat hij meteen toenadering tot hem zocht. Dit is niet per se mols maar hij profileert zich er wel als sympathiek mee en misschien pakt ie zo al meteen één kandidaat (Jens) in.

Philippe valt mij ook met name op dat hij ‘vrienden’ wil maken. Is erg sympathiek en vriendelijk, dit naast zijn goede posities en dan weer ineens een afwachtende houding totdat anderen reageren. Alsof hij inhoudt. Snel het woord ‘eng’ roepen vond ik ook opvallend, en dan mompelen ‘ja dat is iets waar ik goed in ben’. Ik vind hem ook verdacht.