Auteur Topic: [De Mol] Philippe  (gelezen 15084 keer)

Offline Lotje00

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #60 Gepost op: 5-04-2022, 10:58:09 »
De tweede foto komt vooral op naam van Anke. Philippe hobbelt er achteraan.

Als je dan naar alle anderen kijkt in afl. 3:
- Anke loopt onnodig naar de 17-jarige serveerster, voor een juiste foto (EUR 750).
Het is wel dankzij Philippe die meteen camerera als serveerster vertaalt dat ze überhaupt een beetje gericht kunnen gaan zoeken en haar uiteindelijk vinden. Was totaal niet nodig geweest. Als hij niet had vertaald hadden ze haar niet gevonden, of op zn minst nog 250 euro verspild aan de vertaling

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #61 Gepost op: 5-04-2022, 11:13:14 »
Goed punt, dat was ik even vergeten. Tja, dan is er dus voor iedereen iets tegen het mogelijke molschap te zeggen. Dat schiet lekker op. ;D

Online Van Zwam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #62 Gepost op: 5-04-2022, 13:33:18 »
Ja het lijkt me ook Philippe die zonder overleg de vraag om een selfie laat afspelen bij de juiste serveerster, had die makkelijk kunnen laten.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #63 Gepost op: 5-04-2022, 13:42:18 »
Het enige wat ik voor Philippe vind pleiten is dat ie echt heel erg op de achtergrond blijft/gehouden wordt. Ik vergeet hem gewoon constant als ik molkandidaten af ga in mijn hoofd. Vaak zijn degenen die we het verst zien komen of de meest spraakmakende kandidaten óf de mol. Nou hebben ze dat natuurlijk niet persé in de hand maar ze kunnen wel zorgen dat we iig genoeg zien van alle kandidaten om ze te gaan verdenken/waarderen. Philippe vind ik echt heel erg op de achtergrond blijven

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #64 Gepost op: 5-04-2022, 13:46:44 »
Dat was alleen in afl 3 vanwege de posities en een tetterende manu in de buggy

In de voorgaande afleveringen vond ik m heel zichtbaar met zn eieren .. gegeten roosjes .. veel balonnenzendtijd en allerlei andere zaken waardoor hij bij mij meteen op 1 stond na afl 1

Online Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #65 Gepost op: 5-04-2022, 15:42:04 »
Het is wel dankzij Philippe die meteen camerera als serveerster vertaalt dat ze überhaupt een beetje gericht kunnen gaan zoeken en haar uiteindelijk vinden. Was totaal niet nodig geweest. Als hij niet had vertaald hadden ze haar niet gevonden, of op zn minst nog 250 euro verspild aan de vertaling
Inderdaad en hij heeft ook snel door dat de eerste foto  een yogalerares moet zijn waardoor ze die ook snel vinden. Philippe erg onmols dus deze opdracht.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #66 Gepost op: 5-04-2022, 15:50:47 »
Philippe kan haast al niet meer de Mol zijn. Die beklaagt zich in de briefing over dat de groep zo goed samenwerkt en hij zijn plannen niet kan uitvoeren. Maar een Mol heeft natuurlijk niet als plan om de yogalerares en de serveerster te vinden. Kan eigenlijk wel een streep door.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #67 Gepost op: 5-04-2022, 16:13:36 »
Philippe kan haast al niet meer de Mol zijn. Die beklaagt zich in de briefing over dat de groep zo goed samenwerkt en hij zijn plannen niet kan uitvoeren. Maar een Mol heeft natuurlijk niet als plan om de yogalerares en de serveerster te vinden. Kan eigenlijk wel een streep door.

En als de mol per ongeluk wel in dat plan komt, was er bij de serveerster meer te doen om de juiste foto te vermijden.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #68 Gepost op: 9-04-2022, 17:27:52 »
Wat ik nog steeds niet los kan laten is het steltlopen van Philippe. Hij ging voorbeeldig plat op zijn bek om de rest eens bang te maken.
Als fysiotherapeut zal je fysiek wel in orde zijn.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #69 Gepost op: 10-04-2022, 21:44:38 »
 ::oink:: ::oink:: ::oink::

Wat gebeurt hier?!

Was vlak voordat de pool sloot op Philippe overgestapt als afvaller maar niet met dit in t achterhoofd

Heftig

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #70 Gepost op: 10-04-2022, 21:46:30 »
Met alle molbiechten en Phillipes gemoedstoestand deze aflevering zag ik het een heel klein beetje aankomen. Maar alsnog een enorme shock.

Ik vond hem een fantastische kandidaat! Heel jammer hoe het gelopen is.  ::sorry::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #71 Gepost op: 10-04-2022, 21:48:14 »
Oh wat jammer maar ook dapper van Philippe om deze keuze te maken. ::hug::

En ik had wel mooi twee keer de Mol goed. ::rofl::

Wat een wending. ::oink::

Online Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #72 Gepost op: 10-04-2022, 21:59:26 »
Ik vond hem al 1 van de leukere dit seizoen, maar nu met het hele verhaal eromheen heb ik nog meer respect voor hem gekregen. Wat een topper!  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #73 Gepost op: 10-04-2022, 21:59:51 »
 ::oink::... maar 'failure' is an option. Dapper van Philippe.  ::bravo::

(afvaller goed  ;))
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #74 Gepost op: 10-04-2022, 22:00:06 »
Diep respect en een hele diepe buiging, bedankt Philippe! ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #75 Gepost op: 10-04-2022, 22:03:20 »
Wat zal het een lastig besluit geweest zijn, maar wat dapper 💛

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #76 Gepost op: 10-04-2022, 22:06:03 »
No way! Tjonge, wat een wending. En wat ontzettend sneu voor Philippe. Maar begrijpelijke keuze, als je het gevoel hebt dat het van kwaad tot erger gaat... En dit is wel even een keisterke groep. Heel jammer dit, Philippe had een heel leuke mol kunnen zijn, maar alle respect voor zijn beslissing! ::sorry::  ::hug:: ::bravo::

Hij was wel mijn schot-voor-de-boeg mol, dus hee dit jaar zo maar 2x een goede schot-voor-de-boeg! ::trots:: En 2x net zo hard weer van afgestapt.  ::rofl::

Wat een loodzware erfenis voor zijn opvolger... Poeh.

Online Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #77 Gepost op: 10-04-2022, 22:08:19 »
Bert zei in aflevering 1 zelfs dat Philippe in zijn slaap praat en dat Bert daar handig gebruik van maakt. Niet echt iets wat je wil dat een Mol doet. :o (Of Philippe is zo geslepen dat ie doet alsof ie slaapt en voedt Bert met informatie die hem goed uitkomt. ;D)

Oei, dat is apart om terug te lezen.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #78 Gepost op: 10-04-2022, 22:15:35 »
Wat een schok deze aflevering. Philippe die dus de originele mol was, maar niet op kon tegen de groep en de druk. Ik had hem ook geheel afgeschreven, doordat hij telkens op slechte posities uitkwam en daar nauwelijks tegen leek te protesteren. Stiekem heeft hij best veel geld binnengehaald. Dapper dat hij als mol heeft durven stoppen.

Online Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Philippe
« Reactie #79 Gepost op: 10-04-2022, 22:35:27 »
Dat ben ik met je eens. Philippe is gezakt op mijn lijstje maar ik schrijf hem zeker nog niet af.

 Ook bij de raketlancering kwam hij in een vervelende positie, in de buggy met de trainerende  Manu en achter Yens die alle buggy 's achter hem blokkeerde.

In de extra filmpjes zit Phillippe stilletjes achterin de auto. Nogal een contrast met de enthousiaste en grappige  (poepchauffage) Philippe in aflevering 1.

Maar als hij de mol is mag hij zich wel meer profileren, misschien was hij bang teveel op te vallen na zijn acties met de eieren en amandelen? ((molbriefing afl.2)

Ach wat jammer en sneu maar respect voor de keuze.
Ik kon hem nog niet loslaten als mol en had het kennelijk toch goed gezien dat hij na aflevering 1 anders in het spel zat.