Poll

Wie is NIET de Mol?

Comfort
32 (26.9%)
Lancelot
28 (23.5%)
Toos
59 (49.6%)

Totaal aantal stemmen: 89

Auteur Topic: [Poll] Wie is NIET de Mol?  (gelezen 12427 keer)

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #100 Gepost op: 30-04-2023, 21:24:11 »
Ik durf ook alleen Toos met vrij grote zekerheid af te strepen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #101 Gepost op: 2-05-2023, 15:16:55 »
Toos en Lancelot threads zijn wel bijzonder lauw met 9 om 11 pagina's, zelfs Thomas en Ruben hebben er met 13 om 17 meer. Er zijn blijkbaar weinig argumenten te bedenken voor de heren..... zij zijn dus niet de mol, leert onze forumervaring.

Tevens is het meestal zo dat een vrouwelijke mol zich omringt met mannen op het einde, de vrouwen dus eerder wegwerkt.

Commy verdient met haar 31 pagina's ook duidelijk het molschap ::love:: ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #102 Gepost op: 2-05-2023, 15:45:04 »
Lancelot.
Nooit verdacht.
En iets van 5000 euro.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #103 Gepost op: 2-05-2023, 16:08:12 »
Comfort.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #104 Gepost op: 2-05-2023, 16:42:03 »
Toos is het in ieder geval niet ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #105 Gepost op: 2-05-2023, 18:23:17 »
Toos

Offline Evake

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #106 Gepost op: 2-05-2023, 18:26:09 »
Toos kan hem niet zijn. De enige echt verdachte actie is de rode knoppen, maar hij weet (indien hij de mol is) dat Lieselot geen vrijstelling neemt. Dan kan hij beter Leila en Ruben laten gaan (als hij de mol is), zodat ze sowieso genomen worden. Met deze ervaring weet hij ook in de bunker dat Lieselot geen pasvragen neemt. Dus hij kan onmogelijk (zoals in het dagboek gezegd werd) ervan uitgaan dat iedereen pasvragen neemt...Als mol had hij er bijvoorbeeld bij het duel er ook voor gezorgd dat hij verdacht was tov Commy, zodat zij 0 euro kon afschieten. Maar hij zegt nadat hij weet dat Commy geen krekels heeft onder haar hoed, dat Ruben het is. Hierdoor kiest Commy 3000 euro om te kunnen afschieten.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #107 Gepost op: 2-05-2023, 18:40:27 »
Toos kan hem niet zijn. De enige echt verdachte actie is de rode knoppen, maar hij weet (indien hij de mol is) dat Lieselot geen vrijstelling neemt. Dan kan hij beter Leila en Ruben laten gaan (als hij de mol is), zodat ze sowieso genomen worden. Met deze ervaring weet hij ook in de bunker dat Lieselot geen pasvragen neemt. Dus hij kan onmogelijk (zoals in het dagboek gezegd werd) ervan uitgaan dat iedereen pasvragen neemt...Als mol had hij er bijvoorbeeld bij het duel er ook voor gezorgd dat hij verdacht was tov Commy, zodat zij 0 euro kon afschieten. Maar hij zegt nadat hij weet dat Commy geen krekels heeft onder haar hoed, dat Ruben het is. Hierdoor kiest Commy 3000 euro om te kunnen afschieten.

En wie heeft er dan voor gezorgd dat de schaarlift toch in de bunker kon komen? Ik heb daar geen kaboutertjes gezien, slechts twee kandidaten en die ene is al naar huis.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Evake

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #108 Gepost op: 2-05-2023, 18:44:31 »
Ruben, hij maakt het de mol immers gemakkelijk  ::jaja::
Bij deze aflevering hebben de kandidaten immers de mogelijkheid om op één verdachte in te zetten. Wat doet de mol? Zichzelf onverdacht maken, dus lift hoefde niet bij de pasvragen te geraken én de bingo opdracht hoefde niet gemold te worden. Zo kan hij de kandidaten serieus doen twijfelen bij het testen van hun hoofdverdachte.
« Laatst bewerkt op: 2-05-2023, 18:50:22 door Evake »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #109 Gepost op: 2-05-2023, 18:48:37 »
En dat ie naar huis moest hielp ook niet echt als mol  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #110 Gepost op: 2-05-2023, 19:16:03 »
Toos.

De andere 2 kunnen het beiden nog zijn!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #111 Gepost op: 2-05-2023, 20:10:44 »
Persoonlijke aanvaringen heb ik uit dit topic verwijderd.

Voel je je in het vervolg persoonlijk aangevallen? Wees dan de verstandigste en reageer niet, maar meld het aan de moderators. Dan grijpen we in voordat het escaleert.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #112 Gepost op: 2-05-2023, 21:29:44 »
Noch Comfort, noch Toos is de mol.
...óf niet!

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #113 Gepost op: 2-05-2023, 21:30:49 »
Klopt
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #114 Gepost op: 2-05-2023, 21:41:30 »
Het lijkt mij stug dat degene die bij de raketbunker volledig afhankelijk was van wat er onder de grond gebeurde en toen hij daar dan toch nog terecht kwam de vrijstellingen liet voor wat het was en aldus 5000 euro in de pot speelde, toch de Mol is. Zowel, dan was dat een zwarte dag voor de Mol. Waarmee ik overigens niets over die persoon an sich wil zeggen. Integendeel, want dat lijkt me een leuke vent om eens een pintje mee te pakken.

Dan hebben we degene die al dan niet de test echt het slechtste had gemaakt en in de DeLorean terecht kwam en vervolgens heel veel emotie vertoonde toen Laïla naar huis moest. Toneelspel? Zou kunnen, maar waarom kon ze dan vervolgens niet geloofwaardig acteren dat ze in een stuntvliegtuig zat? Ik kan me dat niet zo goed voorstellen van de Mol.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Paarseorka

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #115 Gepost op: 3-05-2023, 13:02:32 »
Lancelot is iig niet de mol, het is Toos, die zo voor geel kon gaan zonder verdacht te zijn, of Comfort, die onderaan staat in het Follow The Money schema.
Marit Daphne Sigrid Bella Robèrt Lakshmi Laetitia Jip

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #116 Gepost op: 3-05-2023, 14:39:48 »
En wie heeft er dan voor gezorgd dat de schaarlift toch in de bunker kon komen? Ik heb daar geen kaboutertjes gezien, slechts twee kandidaten en die ene is al naar huis.

Die bunker was al moeilijk te verklaren voor Thomas en Toos. Toen ging Thomas weg. Ruben kon je hier nog uitleggen als mol, maar die is nu ook weg.

Toch vindt iedereen Comfort, die goed meewerkt, hier verdachter dan Toos die een foute code ingeeft. Ook vinden ze dat Comfort, die goed meewerkt, beter uitlijnt met de molbiecht. Dit valt voor mij echt niet te begrijpen.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #117 Gepost op: 3-05-2023, 17:24:53 »
Ik zie steeds terugkomen dat Toos een foute code heeft ingegeven in de bunker. Maar dat is toch niet hard te maken? De code staat niet stil en er wordt nog gedraaid, maar om daar nou uit te concluderen dat hij een foute code ingaf...

Als dat een van de pijlers is onder een Toos-verdenking, vind ik hem heel dun. Dan is Comfort een stuk verdachter in de bunker. En het dagboek van de mol past prima bij haar, 'ik mag niet teveel opvallen'. Daarmee bedoelt de mol volgens mij dat hij ervoor had gekozen niet zelf naar de pasvragen te gaan om ze te pakken. Maar erop rekende dat de andere twee dat zouden doen.
« Laatst bewerkt op: 3-05-2023, 17:34:09 door Molest »

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #118 Gepost op: 3-05-2023, 17:41:28 »
Comfort heeft een rood scherm gehad -> niet de mol. Velen vinden dat een discussie; ik niet. Voor mij is zij 100% niet de mol.

Lancelot pakt 5000 euro terwijl die met 1 pasvraag dat ook níet had kunnen doen -> niet de mol.

Blijft er maar 1 mol over. En inderdaad, als chauffeur van de bus zei Toos niet "doe maar geel" maar "doe maar Ruben". Slim, als mol, om het zo in te pakken :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #119 Gepost op: 3-05-2023, 17:48:27 »
is zij 100% niet de mol
Ik vind het een statistisch hoogstandje  ::trots::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)