Oh trouwens, als Richard geen contact krijgt met Fré, vraagt Milouska of zij het even mag proberen. Voordat hij hem overgeeft, drukt ie duidelijk op een ander knopje dan het knopje wat inegdrukt wordt bij het spreken. Heeft iemand dit ook egzien?
Ja, ik! Het ging in een seconde maar je kon het duidelijk zien. Ik vond Richard erg klooien met die walkie talkie, hij treuzelde.
Richard zegt bij het vlot bouwen:
"...ik bedoel ik ben goed bevriend met Frederique, maar voor hetzelfde geld is dat van haar of van mij zit er ook een gedeelte gespeeld bij..."
Ik vind het erg vreemd dat hij zegt of van mij want hij weet zelf tocht wel of hij het speelt of niet?!?
Dit vind ik er dus goed bij passen. Hoezo zou jij jezelf erbij noemen als je het hebt over: "een bepaalde rol spelen"? Dan doel je toch in principe erop aan dat jij zelf ook niet je ware ik toont maar gewoon zit te fucken (zoals Mary Lou zo leuk kon quoten
)
De intro van Liz is zeker weten vanavond uitgezonden hoor
Daar heb je gelijk in Miekie, maar ik doel op iets anders. In de
sneak preview voor de
VOLGENDE AFLEVERING zie je het stukje van
Liz terug die altijd getoond word in de
INTRO. Kortom, Liz haar "Kennismakings"stukje komt in aflevering 3 aan bod, maar ook die van
RichardTrouwens, even totaal off topic: al gemerkt dat er nog vijf vrouwen over zijn tegenover drie mannen?