Die opdracht met de paarden nog eens goed bekeken en ze maken er echt een bende van. Bijna iedereen zou op basis daarvan de mol kunnen zijn:
Frédérique stuurt Chris en Mary-Lou naar links, ze gaan naar rechts en dat blijkt beter. Haar aanwijzingen zijn sowieso vaag (,,Ga naar het Leidseplein''). Chris constateert dat ook na afloop.
Team Groen (Chris en ML) spelen we redelijk goed. Chris dunpt twee keer twee zakjes met geld, zo te zien. De rol van Mary-Lou is wat vaag. Ze doet niet veel.
Team Geel (Toine en Peggy) doen het redelijk, maar weten eerst niet wat ze moeten doen. Peggy laat Toine maar wat rijden. Wat me opviel... Peggy zegt: ,,Ik zie daar een vlag, misschien is die wel van ons.'' Daaruit blijkt dat ze weet dat niet alle vlaggen van hen zijn. Toch trekt ze het geld eraf en hangt het weer terug? Daarna is het geld verdwenen. Peggy zegt ook: ,,Wij zijn kleur groen''. Ook dat klopt niet. Peggy dumpt daarna (via Chris) een zakje geld bij de bank, terwijl we aan moeten nemen dat ze toen al twee zakjes hadden (die van het startpunt en Carré)
Team Rood (Richard en Milouska) beginnen bij Tropenmuseum. Richard krijgt geen contact, geeft vage aanwijzingen (,,ik zie een schuurtje''). Bij de RAI zien ze een rode vlag. Milouska zegt dat tegen Frédérique. Die antwoordt: ,,Alle vlaggen zijn toch rood?'' (hoe weet ze dat vanuit die kuil?). Het geld is dan al weg (dankzij Peggy), maar Frédérique zegt dat niet. Ze had kunnen zeggen dat ze even goed moesten kijken of even aan Peggy kunnen vragen. Even later zegt Milouska: ,,We zien een rode vlag, daar gaan we naar toe''. Frédérique zegt dan: ,,Oké'', terwijl ze even eerder nog terecht constateerde dat ze allemaal rood waren. Dan wil Frédérique ze naar de Dam laten rijden, terwijl ze nog geen geld hebben. Ze gaan echter naar het Rijksmuseum. Daar vinden ze geld. Richard begint met Milouska te kibbelen: ,,Ik zeg het tegen haar, zodat ze me niet naar het Anne Frankhuis brengt.'' Hoe weet hij dat het Anne Frankhuis een voor hen goede lokatie is?
Kortom: zowel Frédérique, Peggy, Richard als Milouska maken er een grote bende van.