Auteur Topic: [Kandidaat] Edo  (gelezen 114740 keer)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #420 Gepost op: 6-03-2008, 19:46:31 »
Edo staat onder groter verdenking bij mij. Het enige wat me aan het twijfelen brengt is het feit dat zijn 'mol-acties' zo vaak in beeld worden herhaald door de eindregie. Ze halen weinig zaken van Dennis of Regina in beeld. Des te groter zal de verrassing zijn, hoor ik de regie al denken.

Maar wie het ook mag zijn, Edo was een zeer leuke kandidaat!
Zou het een toeval zijn dat WIDM kids in Zwolle is opgenomen en de zeer fanatieke speurder ook uit Zwolle komt?  ::rofl::
Dan kan het niet anders en dat Edo de mol is  ::joehoe::
Of ben IK de mol en jullie erg mindfucking raakten door mij  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 6-03-2008, 19:49:58 door yessie »

Offline 91ld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #421 Gepost op: 6-03-2008, 19:50:04 »
beeldmateriaal is makkelijker te manipuleren (helaas, maar wel 'leuk' voor dit soort spellen)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #422 Gepost op: 6-03-2008, 20:03:07 »
poeh wat een toeval.ik kom ook uit zwolle, toeval ... dus dennis is de mol. en je bent niks fanatieker dan ieder ander hoor.
dennis for mole !

Offline 91ld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #423 Gepost op: 6-03-2008, 20:05:18 »
 ;D dus jij was al die tijd de mol!

*zucht* nog een half uur. wat triest  :-[

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #424 Gepost op: 6-03-2008, 20:07:11 »
Nog 25 minuten en we krijgen eindelijk uitsluitsel: is het toch Edo of zoals ik al die tijd al denk: Dennis?

Serieus, als Edo het is, heb ik het al sinds 2 januari goed voorspelt :P Maar de feiten vertellen mij Dennis, gelukkig weten we het straks zeker wie het is :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #425 Gepost op: 6-03-2008, 20:11:53 »
poeh wat een toeval.ik kom ook uit zwolle, toeval ... dus dennis is de mol. en je bent niks fanatieker dan ieder ander hoor.
Klopt, mijn posts en inzet was minimaal, ppppppppffffffffff.
Weet je, als het Edo is dan wil ik niemand uitlachen, maar jou in het bijzonder wel en heb ik alle redenen toe. Ik heb jou als zeer vervelend ervaren richting mij persoonlijk en dat wil ik nog wel even kwijt.
Nog ruim een kwartier en dan is de mol daar, wie het ook is.

Offline 91ld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #426 Gepost op: 6-03-2008, 20:17:53 »
relax, het is maar een entertainment-serie

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #427 Gepost op: 6-03-2008, 20:26:23 »
laten we collectief voordat de uitslag bekend wordt de (vriendschappelijke) strijdbijl begraven :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #428 Gepost op: 6-03-2008, 20:43:14 »
 ::oink::

En die t-shirt hint dan?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #429 Gepost op: 6-03-2008, 21:03:38 »
Klopt, mijn posts en inzet was minimaal, ppppppppffffffffff.
Weet je, als het Edo is dan wil ik niemand uitlachen, maar jou in het bijzonder wel en heb ik alle redenen toe. Ik heb jou als zeer vervelend ervaren richting mij persoonlijk en dat wil ik nog wel even kwijt.
Nog ruim een kwartier en dan is de mol daar, wie het ook is.


Arme yessie, ik ben bang dat nevermind nu helemaal los zou branden.

Ik moet zeggen, ik vond je fanatisme erg leuk, je zat af en toe echt zo in je eigen wereldje met allerlei hints, en ik hoopte ook dat je gelijk had.

Maar helaas...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #430 Gepost op: 6-03-2008, 21:25:11 »
Ik zat er ook naast...Eerst op Patrick en toen na veel twijfel toch op Edo.
Maar dat maakt me niet veel uit. Het was een mooie serie in Mexico met hele
leuke kandidaten. ::ok::
Alle Dennisstemmers van het eerste uur wil ik hier van harte feliciteren!!

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #431 Gepost op: 6-03-2008, 21:25:39 »
Zullen we het hier vanaf nu over Winnaar Edo hebben  :)
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #432 Gepost op: 6-03-2008, 21:27:49 »
Edo, je hebt het verdiend. Al die tijd nooit op Dennis gestemd, maar wel in het oog gehouden (en Patrick die het maar niet wilde geloven  ::rofl::) En dan toch in de allerlaatste stem Dennis ingeven als mol, prima gespeeld!  ::ok:: :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline 91ld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #433 Gepost op: 6-03-2008, 21:28:02 »
 ;D het is hem van harte gegund! leuke kandidaat! Ik zou er niks op tegen hebben als hij weer zou meedoen

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #434 Gepost op: 6-03-2008, 21:29:07 »
ik heb niets persoonlijks gezegd. ik vond je theorieen veel te ver gezocht en lichtelijk hilarisch.
vind het ook niet zo slim van je om tez eggen dat je me gaat uitlachen als edo de mol is.
in omgekeerde volgorde zal ik dat niet doen,
maar ik denk dat het voor jouw nu ook wel duidelijk is !
edo is niet de mol :) en jouw theorieen klopten niet
proficiat voor alle dennisverdenkers :D ik ben er blij mee
dennis for mole !

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #435 Gepost op: 6-03-2008, 21:29:38 »
Edo, je hebt veel te veel mollenstreken gedaan, eikel! ;D

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #436 Gepost op: 6-03-2008, 21:33:40 »
Edo is de mol  ::jaja::

Want anders ist gewoon stom  :(

 :P

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #437 Gepost op: 6-03-2008, 21:41:49 »
Dat is gewoon het spel, mensen gaan zelf ook molacties doen om verdacht te lijken, daardoor kun je enorm in de maling genomen worden... Joris bijvoorbeeld haalde gewoon zoveel geld uit de pot. Ook al waren er niet veel hints naar hem, zijn manier van spelen maakte hem heeel verdacht... Daarom is het ook zo moeilijk om de juiste eruit te pikken, dan moet je inderdaad je huiswerk heel goed doen. Ik denk trouwens, in tegenstelling tot wat op tv werd gezegd, het juist makkelijker is om dáár de mol te vinden dan thuis. Je krijgt wel aanwijzingen, maar toch wordt er stelselmatig geknipt in de beelden en daardoor dingen geheim gehouden die je enorm op het verkeerde spoor kunnen brengen. Je moet dan met de hints aan de slag, en dat kunnen de kandidaten weer minder. Het ligt er een beetje aan waar jij de meeste waarde aan hecht. Ik kijk liever naar persoonlijke acties dan naar hints, vooral omdat in deze serie de hints talloos zijn en er vaak naar elke kandidaat wel een stuk of wat worden gevonden. Persoonlijke acties laten dan meer zien, maar ja, met al het knipwerk in de montages is dat wel lastig, de sfeer in bepaalde situaties wordt er door verdraaid. Ik denk persoonlijk dat mij dat de das om heeft gedaan, tezamen met mijn eergevoel. Ik wilde niet als laatste het Dennis kamp joinen (wat alsnog is gebeurd trouwens :P). Ik wilde dat ik in me uppie gelijk had...

En dan is het alleen maar goed om toe te geven dat je iets niet gezien hebt of ongelijk had. Wees op z'n minst een goede verliezer. Edo wist tenslotte ook de laatste 2 afleveringen pas dat Dennis een serieuze mol-kandidaat was!

En voor Edo: Gefeliciteerd man! Geweldig gedaan en terechte winnaar! Als enige goed opgelet vind ik...

Offline sdfghj

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #438 Gepost op: 6-03-2008, 21:45:08 »

Alle Dennisstemmers van het eerste uur wil ik hier van harte feliciteren!!

Dennis-stemmer van de laatste uren  ::hypocriet::

Maar ik ben blij dat Edohet geld heft hoor, ookal had Regina het ook wel mogen hebben...
Náá, maakt me niets uit, het gaat immers om de mol!

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #439 Gepost op: 6-03-2008, 21:45:38 »
Edo, ik heb het eerder gezegt: Je bent absoluut de verdiende winnaar. Je hebt jezelf zo verdacht gemaakt, en daarmee de helft van de concurentie weggespeeld ongeveer!!!

En zo lang een oogje in het zeil gehouden richting Dennis (volgens mij was die telefoonnummer vraag van, zullen we opnieuw beginnen? Een test richting Dennis).

Super, verdiend. Achteraf had jij ook een heel biechtfilmpje kunnen vullen  ::rofl:: . Je hebt zo ongeveer werk weggehaald voor de echte mol, haha. Jij zorgde bijna voor het hele sabotage gedeelte (briefjes weg e.d.).

Top(o)pie!