Wat wil Gupp van FrankLapidus? Pokemons uitwisselen
. Ja of hij maakt een deal met hem om informatie te geven over de wat hij weet voor bijv. wat geld, wat Frankie wel wil want hij is als jongste altijd maar afhankelijk van zijn oudere broers/zus.
En er komt binnenkort een nieuwe pokemon game uit dus hij moet sparenKunnen Spechteke en Molcrazy erachter komen waar TimvDons en Nieky mee bezig zijn? Ik hoop het want ik ben ook wel benieuwd. Ik vergeet elke keer dat MC en Specht zelf ook bad guys zijn, dus opzich zou je zeggen dat het ze moet lukken om binnen te komen. Maar of ze precies het plan te weten komen dan .....hmm
Wat is er met de_witte aan de hand? Die heeft een ongeluk gehad, ik neem aan dat Niuno er misschien wel verantwoordelijk voor is geweest en ze daarom iets tegen hem hebben. Hoewel het ook nog niet helemaal duidelijk is wat de relatie tussen De Witte, Starlight en Duncton is?
Overleeft Lukie4 2 dagen in een Smart? Je zou bijna denken dat het niet de auto is die gaat exploderen maar Lukie4 zelf
Wat gaat Mollenvanger-MV aan HDD en Swifty vertellen? Hij gaat hun gezamelijke plan onthullen zolang hij zelf maar niet verantwoordelijk wordt gehouden en dus alle schuld van alle daden die ze samen hebben gedaan op Nieky schuiven
.
En draait Grasisgroen door? Jaaaa, GIG die doordraait is leuk
Maar de vraag van vandaag is … wat wordt bij Swifty door de brievenbus gestoptIk stem op A, omdat ik graag wil weten wie erop staat