Poll

wie denk jij dat de mol is!

Jochem van Gelder
15 (10.4%)
Sanne Wallis de Vries
7 (4.9%)
Thomas Cammaert
122 (84.7%)

Totaal aantal stemmen: 144

Auteur Topic: Wie is de Mol ? - poll  (gelezen 149927 keer)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #360 Gepost op: 4-02-2017, 22:39:03 »
Misschien dat Imanuelle Jochem in de maling nam door te overdrijven. Als Jochem volle bak op Diederik gaat, Imanuelle bij de helft van haar vragen en een deel van de rest van de groep (minstens 2 personen) verdenken Diederik niet, gaat Imanuelle door.

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #361 Gepost op: 4-02-2017, 22:46:40 »
Hier ook nog steeds Thomas. Ik heb trouwens het idee dat er dit jaar meer fanatieke kandidaten zijn en minder kandidaten die opzettelijk aan het nepmollen zijn. En als ze wel aan het nepmollen zijn ligt het er wel heel dik bovenop (jochem). Mede daardoor ben ik Thomas al snel gaan verdenken.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #362 Gepost op: 4-02-2017, 22:47:51 »
Thomas  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #363 Gepost op: 4-02-2017, 22:52:38 »
Sanne was ook te duidelijk aan het nepmollen, vooral in aflevering 1, met die typmachine. En Diederik doet ook af en toe nepverdacht.

Maar echt geld uit de pot houden doet vooral Thomas. Afgezien van de veiling...

Offline MaliceB

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #364 Gepost op: 4-02-2017, 23:04:44 »
Afgezien Van de veiling... hij was erg goed in het opvoeren van de prijs  ;)
« Laatst bewerkt op: 4-02-2017, 23:06:36 door MaliceB »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #365 Gepost op: 4-02-2017, 23:05:37 »
Ok, ok, ok, ik ben om (Thomas).
Maar ik hoop stiekem dat t fout is. ;D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #366 Gepost op: 4-02-2017, 23:23:33 »
Das ook weer zo.

Blijft ook lastig de wie op wie zit en wat we te zien krkjgen.

Regina zat de hele tijd op Edo tot in de finale aan toe. Zolang je maar niet de meeste fouten maakt maar als een-na-slechtste presteert haal je de finale ook.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #367 Gepost op: 4-02-2017, 23:26:25 »
50-2. Dit is wel een zware uitslag aan het worden.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #368 Gepost op: 4-02-2017, 23:29:43 »
Laat ik maar eens heel origineel op Thomas stemmen.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #369 Gepost op: 4-02-2017, 23:29:58 »
Regina zat de hele tijd op Edo tot in de finale aan toe. Zolang je maar niet de meeste fouten maakt maar als een-na-slechtste presteert haal je de finale ook.

Doet niks af aan je punt maar:
Regina zat op Dunya. Na Dunya's exit volgens mij op Patrick, en pas in de finale ging ze Dennis en Edo tegen elkaar wegzetten, waarna ze in slaap viel bij het lijstje molacties van Edo zonder aan die van Dennis toe te komen.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #370 Gepost op: 4-02-2017, 23:42:35 »
Doet niks af aan je punt maar:
Regina zat op Dunya. Na Dunya's exit volgens mij op Patrick, en pas in de finale ging ze Dennis en Edo tegen elkaar wegzetten, waarna ze in slaap viel bij het lijstje molacties van Edo zonder aan die van Dennis toe te komen.


Sterker nog; tot en met de halve finale heeft niemand Dennis als hoofdverdachte gehad. Dus eigenlijk hadden Edo en Regina beide geluk dat ze zover zijn gekomen. En als Patrick wel in de finale was beland, had wellicht niemand het goed. Maarja, das niet gebeurt. ::ohno::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #371 Gepost op: 5-02-2017, 00:26:08 »
Het wil er gewoon bij mij niet in dat vd deelnemers zo weinig mensen op Thomas zouden stemmen.
Zij zien live wat wij op tv zien. Met name in de rodeo en de Duin estafette.

Verder wil ik gewoon niet dat Thomas de mol is, dus kies ik afwijkend. ::zwaai::

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #372 Gepost op: 5-02-2017, 00:36:54 »
Verder wil ik gewoon niet dat Thomas de mol is, dus kies ik afwijkend. ::zwaai::

+1  ::ok::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #373 Gepost op: 5-02-2017, 09:40:41 »
Voorlopig maar weer terug van Sanne naar Thomas. Al vind ik Thomas niet de ideale kandidaat die de mol volgens Art zou zijn. Dus met voorbehoud.

Mijn hoop is nog dat ik de regie/productie onderschat want alles leek (alweer) naar Thomas te leiden in afl. 5.: het aanpakken van de posttas, het delen van de brieven, het initiatief nemen tijdens het maken van de jokers met Jochem; de "touwtjes" dus "in handen hebben" en het kruisje onder de woorden "De Mol" op zijn joker.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #374 Gepost op: 5-02-2017, 11:42:08 »
Geweldig dat 92% goed zit dit seizoen, maar we hebben nu wel een enorme blinde vlek als forum.
Niemand gaat onze tunnelvisie nu nog tegenspreken. Op die manier komen we er natuurlijk nooit achter als we fout zitten :-\\ Misschien toch de andere fora ook maar eens gaan lezen...
...óf niet!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #375 Gepost op: 5-02-2017, 11:49:17 »
Geweldig dat 92% goed zit dit seizoen, maar we hebben nu wel een enorme blinde vlek als forum.
Niemand gaat onze tunnelvisie nu nog tegenspreken. Op die manier komen we er natuurlijk nooit achter als we fout zitten :-\\ Misschien toch de andere fora ook maar eens gaan lezen...

Er is genoeg over de andere kandidaten te zeggen, maar die zijn gewoon de mol niet, punt.

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #376 Gepost op: 5-02-2017, 11:56:12 »
Ik zit als wensmol (in de pool) nog steeds op Jochem, zou het echt fantastisch vinden als hij het is. Maar ja, ook mij begint het gedrag van Thomas steeds meer op te vallen helaas   :\'(

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #377 Gepost op: 5-02-2017, 11:57:11 »
Ik denk juist dat het een compliment is aan Thomas als Mol als we hem nu al zo massaal verdenken. Als Molloot ben ik zelf namelijk altijd geneigd om de 'ideale' Mol te kiezen, de Mol die het mooist saboteert en het minst verdacht wordt. Dikwijls is dat de verkeerde en moet ik halverwege het seizoen alsnog switchen naar de goede, maar minder 'perfecte' Mol. Dat we er nu al zo over uit zijn dat hij het is zegt volgens mij iets over de verve waarmee hij het Molschap tot nu toe uitvoert ::bravo::
Zoiets dacht ik ook. Als Thomas inderdaad de mol blijkt te zijn vind ik hem juist goed want hij heeft de pot veel geld gekost. Dit hebben wij ontdekt en daardoor is hij heel verdacht maar het komt in eerste instantie omdat hij zo'n goede mol is dat we hem massaal verdenken.

(dus ja, ik stem ook op Thomas)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #378 Gepost op: 5-02-2017, 11:57:57 »
Er is genoeg over de andere kandidaten te zeggen, maar die zijn gewoon de mol niet, punt.

Idem. Je komt tegenwoordig op 2 manieren bij Thomas: Zijn eigen acties maken hem verdacht en er zijn criteria waardoor de andere 4 minder geschikt zijn.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #379 Gepost op: 5-02-2017, 12:05:33 »
Hmm, het percentage dat Thomas verdenkt is zelfs nog hoger dan het percentage van de verdenkingen op Klaas bij de poll voor de laatste aflevering vorig jaar... ::oink::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?