Dit is en blijft voor mij toch wel de ultieme hint naar Thomas.
Belgische kleuren.
2 culturen
T C
En cowboyhoed die Thomas ook op had.
TJa ik zit ook in de thomastunnel, wil er graag uit maar het gaat gewoon niet. Na filteren van de wat vergezochte theorieen blijft er toch behoorlijk wat overeind.
- Belgische driekleur op opvallende momenten in beeld gedurende de serie. Die van jou wel als hoogtepunt.
- Het bedenken ipv verdenken van mollen test afl. 4
- Positie helikopter afl. 1. Ook de manier daarbij waarop hij het ticket vond.
- Spiegelen: Bath 8 omgedraaid = belgjacht. Shirt met 89 68. Thomas word als enige gespiegeld in leader. Spiegelen en tweeën leiden opvallend vaak naar thomas.
- Grasmaaien voorstel thomas O is goed L is goed M kan ook wel nog voor het woord bedacht word.
- V teken het bieden bij de veiling met 2 vingers. Ook het dagboek zegt "niet met een vinger" dat verzeker ik. Inderdaad met 2 vingers dus.
- Thomas betekend tweeling te herleiden naar alle paren en tweeën.
- Altijd juiste positie. Faalt op beslissende momenten zoals bij de lasso opdracht. Altijd weinig opbrengst, aak met porto in hand. Follow the money is behoorlijk van toepassing.
- Brandmerken van de mol op joker
- Aflevering 6 test. Sanne zit deels als enige op Thomas en gaat door. Ima en Jochem zitten op Diederik en Diederik op Sanne. 1 van hen had het rode scherm.
Hier kom ik niet meer uit, als Thomas een rood scherm krijgt komt hij in aflevering 10 alsnog vertellen dat dit jaar de mol iets eerder naar huis is gegaan.