Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 100512 keer)

Offline lilith

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Moltalk
« Reactie #220 Gepost op: 5-02-2017, 09:10:51 »
Margriet stuurt wel meer dan een beetje. Het is nu iets minder dan afgelopen weken, maar het leek wel of het woord Thomas verboden was te noemen. Ben benieuwd hoe ze dat volgende week gaat aanpakken. Om Thomas kan je toch echt niet heen.
Nou los van het idee of het door het programma gestuurd wordt verbaast mij de reactie van Margriet ook. In mijn ogen reageert zij met, Thomas??? Met andere woorden; HOE KOM JE DAAR NU BIJ?
Vind ik toch gek. Het kan je mol niet zijn, maar ze kan niet ontkennen dat Thomas molt.
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline FrankLapidus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #221 Gepost op: 5-02-2017, 09:31:15 »
Of ze weten echt niet wie de mol is  ;)
Frankje Lapi

Offline Draco

• Forumlid
« Reactie #222 Gepost op: 5-02-2017, 10:38:23 »
Wellicht is Margriet één van die 26% die op Jochem of Diederik zit en zit ze zo in die tunnel dat ze er niet bij kan dat anderen Thomas verdenken. ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 5-02-2017, 10:43:02 door Draco »

Offline molecula

• Forumlid
  • I'm gonna rope you
« Reactie #223 Gepost op: 5-02-2017, 11:23:13 »
Of ze weten echt niet wie de mol is  ;)
Ze was zelf de mol, ze weet hoe het programma gemaakt wordt en ze kijkt als presentator van Moltalk de uitzendingen extra intensief. Natuurlijk weet ze allang dat Thomas de mol is. :)

Offline Bob De Mol

• Forumlid
« Reactie #224 Gepost op: 5-02-2017, 11:35:53 »
Als ik niet op deze forums had gekeken, zat ik waarschijnlijk nog altijd in een Jochem tunnel hoor. (Weliswaar meer als wensmol, maar dat overacting van Thomas komt niet per se op mij zo over, alhoewel dat natuurlijk aan mn lichte vorm van autisme kan liggen ;))

Offline FrankLapidus

• Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: 5-02-2017, 11:38:01 »
Ze was zelf de mol, ze weet hoe het programma gemaakt wordt en ze kijkt als presentator van Moltalk de uitzendingen extra intensief. Natuurlijk weet ze allang dat Thomas de mol is. :)

Als je de mol bent geweest, weet je niet gelijk wie de mol is. Elk seizoen is anders, elk jaar is er een ander soort mol. Ze kijkt nu misschien heel anders, maar je kan niet met zekerheid zeggen dat ze weet dat Thomas de mol is.
Frankje Lapi

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #226 Gepost op: 5-02-2017, 19:05:50 »
Als je de mol bent geweest, weet je niet gelijk wie de mol is. Elk seizoen is anders, elk jaar is er een ander soort mol. Ze kijkt nu misschien heel anders, maar je kan niet met zekerheid zeggen dat ze weet dat Thomas de mol is.

Precies!  ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline molecula

• Forumlid
  • I'm gonna rope you
« Reactie #227 Gepost op: 5-02-2017, 19:20:30 »
Aangezien het voor ons allen al zo duidelijk is, dan denk je toch zeker niet dat een ervaringsdeskundige als zij nog twijfelt?  ::ohno::

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #228 Gepost op: 5-02-2017, 19:41:28 »
Als je alleen maar negativiteit ziet, moet je misschien  even mailen naar de AvroTros ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #229 Gepost op: 5-02-2017, 19:44:58 »
Of niet meer kijken zoals ik  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Michmol

• Forumlid
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #230 Gepost op: 5-02-2017, 19:53:14 »
Als je alleen maar negativiteit ziet, moet je misschien  even mailen naar de AvroTros ?

Waarom? Dit is toch het Moltalktopic op een WIDM-forum? En wie weet lezen ze wel mee. Dat scheelt toch weer postzegels. ;D
Woosie down?

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
« Reactie #231 Gepost op: 5-02-2017, 19:56:25 »
Herhaling van negatieve opmerkingen wordt vervelend.
Dit is een fanforum. En het was niet mijn bedoeling om een discussie te starten.
Dus weer terug naar Moltalk en de dingen die daar gezegd werden.

Offline molecula

• Forumlid
  • I'm gonna rope you
« Reactie #232 Gepost op: 5-02-2017, 19:57:47 »

Dit is slechts een constatering, waarom vind je dat negatief? Ik vind het slechts naïef om te denken dat Margriet geen idee heeft wie de mol is en daarom denk ik dat ze in Moltalk opzettelijk verbaasd reageert als iemand Thomas verdenkt. Ik vind dat helemaal niet erg. Sterker nog, als ik producent van het programma zou zijn, zou ik juist precies hetzelfde doen.
Maar als  sommigen hier klakkeloos aannemen dat alles wat ze voorgeschoteld krijgen de waarheid is, mag ik hen dan er toch best op wijzen dat er redenen zijn om daaraan te twijfelen?

Hetzelfde geld voor mijn kritiek op de laatste aflevering. Ik zeg dat juist uit liefde voor het programma. Als fan van het programma hoef je toch niet alles fantastisch te vinden. Voor kritische noten zou toch ook ruimte moeten zijn op een forum als dit?
Dat gezegd hebbende, laat het me gerust weten als je vind dat er geen kritiek geuit mag worden, al denk wel dat het dan een saaie boel zou worden.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 5-02-2017, 20:02:41 »
yep,kritiek mag maar je (en een aantal anderen)valt in herhalingen en dat in meerdere topics en dat wordt als storend ervaren. Vandaar mijn opmerking. We gaan nu echt weer terug naar Moltalk.

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #234 Gepost op: 5-02-2017, 20:18:06 »
Ik heb de laatste twee afleveringen van mol talk niet gezien.

Geen idee waarom eigenlijk niet. T is er gewoon niet van gekomen. Heb niet t idee dat ik iets mis want er zijn genoeg onafhankelijke YouTube kanalen en hint pagina's om mijn informatie honger te stiller.
Misschien voor as zaterdag toch maar weer eens kijken.. wie weet zie ik nog bekende forummers

Offline molecula

• Forumlid
  • I'm gonna rope you
« Reactie #235 Gepost op: 6-02-2017, 00:51:56 »
Ik heb de laatste twee afleveringen van mol talk niet gezien.

Geen idee waarom eigenlijk niet. T is er gewoon niet van gekomen. Heb niet t idee dat ik iets mis want er zijn genoeg onafhankelijke YouTube kanalen en hint pagina's om mijn informatie honger te stiller.
Misschien voor as zaterdag toch maar weer eens kijken.. wie weet zie ik nog bekende forummers

Ik heb Moltalk slechts als achtergrond opstaan als ik dit forum check na de aflevering. En dat is geen negatieve kritiek op Moltalk, maar slechts een compliment voor dit forum. Ik geloof dat de mensen hier zinnigere informatie te delen hebben.

Offline Aryogaton

• Forumlid
« Reactie #236 Gepost op: 6-02-2017, 01:36:38 »
Ikzelf volg Moltalk eigenlijk helemaal niet meer... Vind het verre van interessant qua hints want er komen random dingen langs die vrijwel niets toevoegen aan een verdenking. Tevens vind ik Chris té aanwezig en mis ik Arjan, Patrick en Vivianne.

PS. Het blijft televisie, natuurlijk hebben de mensen daar meer kennis van zaken...

Offline m0lmuis

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #237 Gepost op: 9-02-2017, 12:30:19 »

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #238 Gepost op: 9-02-2017, 12:42:40 »