Als je alleen maar negativiteit ziet, moet je misschien even mailen naar de AvroTros ?
Dit is slechts een constatering, waarom vind je dat negatief? Ik vind het slechts naïef om te denken dat Margriet geen idee heeft wie de mol is en daarom denk ik dat ze in Moltalk opzettelijk verbaasd reageert als iemand Thomas verdenkt. Ik vind dat helemaal niet erg. Sterker nog, als ik producent van het programma zou zijn, zou ik juist precies hetzelfde doen.
Maar als sommigen hier klakkeloos aannemen dat alles wat ze voorgeschoteld krijgen de waarheid is, mag ik hen dan er toch best op wijzen dat er redenen zijn om daaraan te twijfelen?
Hetzelfde geld voor mijn kritiek op de laatste aflevering. Ik zeg dat juist uit liefde voor het programma. Als fan van het programma hoef je toch niet alles fantastisch te vinden. Voor kritische noten zou toch ook ruimte moeten zijn op een forum als dit?
Dat gezegd hebbende, laat het me gerust weten als je vind dat er geen kritiek geuit mag worden, al denk wel dat het dan een saaie boel zou worden.