Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 99944 keer)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #160 Gepost op: 21-01-2017, 22:29:16 »
Heinz zien zitten! Had het kennelijk goed naar zijn zin.

Leuke aflevering weer, ditmaal met nog meer humor en goedmoedige spot.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk
« Reactie #161 Gepost op: 21-01-2017, 23:25:31 »
Heinz zien zitten! Had het kennelijk goed naar zijn zin.

Leuke aflevering weer, ditmaal met nog meer humor en goedmoedige spot.

Ik betwijfel of ik dat was want ik stond helemaal achterin. De prijswinnaars mochten bijna twee uur staan, stoeltjes waren voor vrienden en familie ("speciale gasten") en dat waren er meer dan ze op getekend hadden. Toch had ik het goed naar mijn zin en vond ik het ook een erg leuke aflevering. ::ok::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #162 Gepost op: 22-01-2017, 01:48:35 »
Ik betwijfel of ik dat was want ik stond helemaal achterin. De prijswinnaars mochten bijna twee uur staan, stoeltjes waren voor vrienden en familie ("speciale gasten") en dat waren er meer dan ze op getekend hadden. Toch had ik het goed naar mijn zin en vond ik het ook een erg leuke aflevering. ::ok::

Ja, op het scherm meende ik je rechtsboven achterin te zien. Of heb je een dubbelganger? Ik wilde een foto maken, maar de letters 'Live' stonden telkens voor jouw/je dubbelgangers hoofd.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk
« Reactie #163 Gepost op: 22-01-2017, 09:47:00 »
Ja, op het scherm meende ik je rechtsboven achterin te zien. Of heb je een dubbelganger? Ik wilde een foto maken, maar de letters 'Live' stonden telkens voor jouw/je dubbelgangers hoofd.

Was ik inderdaad, heb het even teruggekeken. ::zwaai:: En vveerraak was ook mooi in beeld steeds. ::bravo::

Het was een erg leuke aflevering dit keer. Er werd goed de tijd genomen om rustig te praten en Chris vond ik ook beter. ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Moltalk
« Reactie #164 Gepost op: 22-01-2017, 10:53:30 »
Jullie moesten staan? Wij konden nog zitten, al was het op een wankele kruk.

Was er bij jullie ingangscontrole, vorige keer heb ik niemand gezien, die (al was het maar even) de uitnodiging bekeek.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #165 Gepost op: 22-01-2017, 10:58:32 »

Het was een erg leuke aflevering dit keer. Er werd goed de tijd genomen om rustig te praten en Chris vond ik ook beter. ::ok::
Ja dat vond ik ook. Het kwam wat minder gehaast over voor mij. En wat vind ik Ellie en Margriet toch heerlijke mensen  ::rofl::

Leuke gasten volgende week! Ik verwacht minstens een schema met feitjes van Vivienne tijdens Moltalk  ::bravo::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #166 Gepost op: 22-01-2017, 12:56:04 »
Was ik inderdaad, heb het even teruggekeken. ::zwaai:: En vveerraak was ook mooi in beeld steeds. ::bravo::

Het was een erg leuke aflevering dit keer. Er werd goed de tijd genomen om rustig te praten en Chris vond ik ook beter. ::ok::
Moltalk was leuk! Vooral Ellie was erg grappig bezig met haar uitgebreide analyses. Nu ga ik terugkijken waar ik in beeld zat - ik heb er een beetje bij geprobeerd te lachen.  ;D
Tell me what your telescope says

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #167 Gepost op: 22-01-2017, 13:40:11 »
Moltalk was leuk! Vooral Ellie was erg grappig bezig met haar uitgebreide analyses. Nu ga ik terugkijken waar ik in beeld zat - ik heb er een beetje bij geprobeerd te lachen.  ;D

Lijkt me echt geweldig om daar bij te kunnen zijn. Hoe zie jij eruit (ongeveer..)? Dan kan ik ook even terugkijken om te zien of je lacht  ;) .
Heinz heeft hier in ieder geval nog even gezwaaid. Was wel achteraf, maar dat telt ook.  :)

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #168 Gepost op: 22-01-2017, 20:43:10 »
Net de eerste paar minuten teruggekeken. Ellie Lust moet geen typetje worden, maar met of zonder haar vind ik wel een groot verschil. Wel jammer dat Taeke naar mijn idee weinig gezegd heeft.
« Laatst bewerkt op: 22-01-2017, 21:00:24 door kwkw »

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #169 Gepost op: 22-01-2017, 21:44:00 »
Zojuist MolTalk van en paar seizoenen geleden voorbij zien komen op youtube en ik kon het niet laten om een klein stukje te kijken. De huiskamersfeer was echt veel gezelliger, de presentator (naar mijn mening) leuker en het geheel kwam veel mysterieuzer over. Echt alsof een clubje fanatieke kijkers samenkwamen in een huiskamer om samen WIDM te kijken en daarover te praten (en toevallig werd dat ook gefilmd). Het liefst zou ik de makers zo ver zien gaan om Arjen terug te krijgen en ook weer terug naar de huiskamersferen te gaan. Nu is het allemaal net iets te geacteerd en het gaat allemaal iets te snel. Op youtube zat je bovendien niet vast aan tijden, dus werd er nergens te gehaast doorheen gegaan. Jammer, want het concept zoals hij er in de eerste jaren was, was natuurlijk geweldig, maar zoals het tegenwoordig commercieel op tv wordt uitgebuit vind ik persoonlijk zonde ::ohno::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Lumos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #170 Gepost op: 23-01-2017, 13:53:09 »
Was erg leuk! Wij zaten dus op de gladde krukjes buiten beeld, maar voor de opname hadden we wel een erg goed overzicht!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #171 Gepost op: 24-01-2017, 19:47:42 »
Heel mooi, deze foto's ook.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Moltalk
« Reactie #172 Gepost op: 24-01-2017, 19:55:09 »
Leuk die foto's


de nieuwe quiz is weer beschikbaar.
iets met leeftijden van deelnemers optellen geloof ik.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #173 Gepost op: 24-01-2017, 20:03:25 »
de nieuwe quiz is weer beschikbaar.
iets met leeftijden van deelnemers optellen geloof ik.

Nee, je moet de cijfers uit de geboortedatum van deelnemers optellen. Als je 11 uitkomt, heb je de Mol gevonden.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #174 Gepost op: 25-01-2017, 21:14:35 »
Net de eerste paar minuten teruggekeken. Ellie Lust moet geen typetje worden, maar met of zonder haar vind ik wel een groot verschil. Wel jammer dat Taeke naar mijn idee weinig gezegd heeft.
Hij werd gewoon overgeslagen

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Moltalk
« Reactie #175 Gepost op: 27-01-2017, 21:40:45 »
Ik mag naar Moltalk morgen ::bravo::
Echt meer dan gelukkig ::regenboog::
« Laatst bewerkt op: 27-01-2017, 21:43:50 door Pac »
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Moltalk
« Reactie #176 Gepost op: 27-01-2017, 21:42:26 »
gefeliciteerd PAC!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk
« Reactie #177 Gepost op: 27-01-2017, 21:45:28 »
Have fun Pac! ::ok::

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Moltalk
« Reactie #178 Gepost op: 27-01-2017, 23:05:04 »
Veel plezier Pac  ::bravo::

Grappig ook dat er tot nu toe iedere week iemand van dit forum bij was :P

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Moltalk
« Reactie #179 Gepost op: 28-01-2017, 21:34:49 »
Daar zit Pac.  Als alle drie de gasten in beeld zijn, op de achterste rij ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.