Haar manier van praten lijkt daar inderdaad sterk op, vandaar mijn vraag. Fijn om te horen, dat ik niet de enige ben die dat veronderstelt. Ik meende ook in haar manier van de camera inkijken tijdens Moltalk af en toe iets te ontwaren: een blik met de ogen extra wijd open, soms gespeeld verbaasd lijkend. Iemand die normaal gesproken vrij open is, niet een verhuller/leugenaar is van nature, kan zo'n blik vertonen als hij/zij iets zegt wat bezijden de waarheid is. Maar misschien vergis ik me in haar, dat is natuurlijk ook mogelijk.
Misschien verklaart dat ook wel waarom ze bij Moltalk zo angstvallig Thomas uit beeld houdt. Vrijwel iedere keer als hij ter sprake komt, praat ze er snel overheen.
Als ik zo'n programma zou moeten presenteren, zou ik trouwens geen assistent of vertrouwenspersoon willen zijn en al zeker niet van de mol. Je zit volgens mij dan toch niet echt op je gemak, hoe goed je ook een geheim kunt bewaren.
PS: Diep in m'n hart hoop ik nog steeds dat Sanne de mol is, dat zou ik zooooo leuk vinden.