Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 99907 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #320 Gepost op: 26-02-2017, 19:41:16 »
Kan moltalk deel 2 nergens terugkijken...

Op wieisdemol.nl kan je de hele aflevering  van MolTalk in een keer terugkijken, dus niet in 2 losse delen  ;)
Frankje Lapi

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #321 Gepost op: 26-02-2017, 19:42:53 »
Op wieisdemol.nl kan je de hele aflevering  van MolTalk in een keer terugkijken, dus niet in 2 losse delen  ;)

http://www.npo.nl/moltalk-afl-8/26-02-2017/POMS_AT_7610728

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #322 Gepost op: 26-02-2017, 22:53:08 »
Na afloop weer even met Jochem gepraat, en daar nuttige informatie uit gehaald...

Informatie je wilt delen met ons, wellicht? ;)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #323 Gepost op: 26-02-2017, 23:22:16 »
Zou Margriet één van de informanten van de huidige Mol kunnen zijn?
Wat denken jullie?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Moltalk
« Reactie #324 Gepost op: 26-02-2017, 23:35:52 »
Informatie je wilt delen met ons, wellicht? ;)
Ik zal 't na afloop nader verklaren. Voor nu houd ik de informatie nog even voor mezelf, het heeft een zeker spoilergehalte ::regenboog::
...óf niet!

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #325 Gepost op: 26-02-2017, 23:54:46 »
Ik zal 't na afloop nader verklaren. Voor nu houd ik de informatie nog even voor mezelf, het heeft een zeker spoilergehalte ::regenboog::

250.000 boete voor jochem dan ;D

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #326 Gepost op: 26-02-2017, 23:57:54 »
250.000 boete voor jochem dan ;D

Pac verklapt toch niks  ;) Jochem heeft er toch een beetje moeite mee z'n mond te houden. Omdat hij zaterdagmiddag een tweet stuurde in de trant van : wie zou er vanavond een vrijstelling winnen? heb ik in de pool mijn antwoord meteen op vrijstelling: ja en vrijstelling voor Jochem gezet.

Offline Shenzi26

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #327 Gepost op: 27-02-2017, 00:05:14 »
Ik vond dat ook heel fideel van onze Jochem
 ::tandpastasmiley::

Offline Shenzi26

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #328 Gepost op: 27-02-2017, 00:30:32 »
Zou Margriet één van de informanten van de huidige Mol kunnen zijn?
Wat denken jullie?

Jazeker, dat dacht ik toen ik det tweede dagboek van de Mol las; "Verdeel en Heers". Lees de eerste alinea er maar eens op na.
Ik hoorde het Margriet gewoon zeggen: "En dat gaat ver.En dat is eng.Want dat lukt. En dat is bizar." Etc.


Offline cinner

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #329 Gepost op: 27-02-2017, 05:40:21 »
Nee speciaal kijker cinner pesten
Gewoon een foutje. En 10 minuten MolTalk missen is toch geen ramp? De stream zal nog wel opduiken denk ik.

Goed ik moet toegeven - al klinkt dit weinig feministisch - dat de periode van de maand eraan zat te komen. Dat zou een beetje invloed gehad kunnen hebben  ::rofl::

http://www.npo.nl/moltalk-afl-8/26-02-2017/POMS_AT_7610728

Mijn dank is groot!  ::bravo::

Ik zal 't na afloop nader verklaren. Voor nu houd ik de informatie nog even voor mezelf, het heeft een zeker spoilergehalte ::regenboog::

Owwwww Pac, je sloopt ons  ::tandpastasmiley::

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Moltalk
« Reactie #330 Gepost op: 28-02-2017, 14:01:54 »
Put your hands up voor Tania in Moltalk. :)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #331 Gepost op: 28-02-2017, 16:50:35 »
Jazeker, dat dacht ik toen ik det tweede dagboek van de Mol las; "Verdeel en Heers". Lees de eerste alinea er maar eens op na.
Ik hoorde het Margriet gewoon zeggen: "En dat gaat ver.En dat is eng.Want dat lukt. En dat is bizar." Etc.

Haar manier van praten lijkt daar inderdaad sterk op, vandaar mijn vraag. Fijn om te horen, dat ik niet de enige ben die dat  veronderstelt. Ik meende ook in haar manier van de camera inkijken tijdens Moltalk af en toe iets te ontwaren: een blik met de ogen extra wijd open, soms gespeeld verbaasd lijkend. Iemand die normaal gesproken vrij open is, niet een verhuller/leugenaar is van nature, kan zo'n blik vertonen als hij/zij iets zegt wat bezijden de waarheid is. Maar misschien vergis ik me in haar, dat is natuurlijk ook mogelijk. 

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #332 Gepost op: 28-02-2017, 18:29:13 »
Haar manier van praten lijkt daar inderdaad sterk op, vandaar mijn vraag. Fijn om te horen, dat ik niet de enige ben die dat  veronderstelt. Ik meende ook in haar manier van de camera inkijken tijdens Moltalk af en toe iets te ontwaren: een blik met de ogen extra wijd open, soms gespeeld verbaasd lijkend. Iemand die normaal gesproken vrij open is, niet een verhuller/leugenaar is van nature, kan zo'n blik vertonen als hij/zij iets zegt wat bezijden de waarheid is. Maar misschien vergis ik me in haar, dat is natuurlijk ook mogelijk. 

Volgens mij is het een exacte herhaling van het advies wat een andere mol van een ex-mol heeft gekregen, maar ik kan me gewoon niet meer herinneren van wie naar wie dat is geweest. Het klinkt erg als Margriet vind ik ook. En vooral de laatste aflevering van Moltalk vond ik haar af en toe wat vreemd reageren, idd alsof ze een beetje toneel speelde. Misschien krijgen we het nog te horen.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #333 Gepost op: 1-03-2017, 08:53:45 »
Ik zal 't na afloop nader verklaren. Voor nu houd ik de informatie nog even voor mezelf, het heeft een zeker spoilergehalte ::regenboog::

Ik vond dat ook heel fideel van onze Jochem
 ::tandpastasmiley::

Grrrrrrrrrrrrrrr.  >:( ;) 

Kan een van jullie misschien een tipje van sluieren oplichten? Gaat het bijv. over

a) wie waarschijnlijk de afvaller is (Diederik of Sanne?)
b) of de mol mogelijk toch ontmaskerd wordt door in ieder geval 1 van de finalisten


Pretty please? :P

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #334 Gepost op: 1-03-2017, 09:29:14 »
Misschien heeft Jochem, sportief en hulpvaardig als ie is, de spoiler van hun formule 1-bolide voor hen gefinetuned.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #335 Gepost op: 1-03-2017, 09:40:25 »
Misschien heeft Jochem, sportief en hulpvaardig als ie is, de spoiler van hun formule 1-bolide voor hen gefinetuned.
::rofl::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #336 Gepost op: 1-03-2017, 15:37:35 »
Volgens mij is het een exacte herhaling van het advies wat een andere mol van een ex-mol heeft gekregen, maar ik kan me gewoon niet meer herinneren van wie naar wie dat is geweest. Het klinkt erg als Margriet vind ik ook. En vooral de laatste aflevering van Moltalk vond ik haar af en toe wat vreemd reageren, idd alsof ze een beetje toneel speelde. Misschien krijgen we het nog te horen.
Het staat in ieder geval tussen aanhalingstekens in het 2e moldagboek van dit jaar en wordt daarin inderdaad gewoon opgevoerd als het advies van een oud-mol. Dus die specifieke quote, of die nu uit een telefoongesprek tussen de huidige mol en een oud mol komt of ergens anders vandaan is gehaald, is geen aanwijzing dat er dit jaar door een oud mol aan meegeschreven wordt. (Ik zeg overigens niet dat je dat beweerde, maar denk even "hardop")

Ik ben het met jullie eens dat het erop lijkt dat Margriet in ieder geval weet wie de mol is en deze mogelijk ook mede heeft geadviseerd.


Offline cinner

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #337 Gepost op: 2-03-2017, 05:33:22 »
Het staat in ieder geval tussen aanhalingstekens in het 2e moldagboek van dit jaar en wordt daarin inderdaad gewoon opgevoerd als het advies van een oud-mol. Dus die specifieke quote, of die nu uit een telefoongesprek tussen de huidige mol en een oud mol komt of ergens anders vandaan is gehaald, is geen aanwijzing dat er dit jaar door een oud mol aan meegeschreven wordt. (Ik zeg overigens niet dat je dat beweerde, maar denk even "hardop")

Ik ben het met jullie eens dat het erop lijkt dat Margriet in ieder geval weet wie de mol is en deze mogelijk ook mede heeft geadviseerd.

Wel wat ongelukkig voor haar (als het klopt), is ze geen mol en moet ze nog acteren ;)

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #338 Gepost op: 3-03-2017, 15:57:34 »
Haar manier van praten lijkt daar inderdaad sterk op, vandaar mijn vraag. Fijn om te horen, dat ik niet de enige ben die dat  veronderstelt. Ik meende ook in haar manier van de camera inkijken tijdens Moltalk af en toe iets te ontwaren: een blik met de ogen extra wijd open, soms gespeeld verbaasd lijkend. Iemand die normaal gesproken vrij open is, niet een verhuller/leugenaar is van nature, kan zo'n blik vertonen als hij/zij iets zegt wat bezijden de waarheid is. Maar misschien vergis ik me in haar, dat is natuurlijk ook mogelijk. 

Misschien verklaart dat ook wel waarom ze bij Moltalk zo angstvallig Thomas uit beeld houdt. Vrijwel iedere keer als hij ter sprake komt, praat ze er snel overheen.
Als ik zo'n programma zou moeten presenteren, zou ik trouwens geen assistent of vertrouwenspersoon willen zijn en al zeker niet van de mol. Je zit volgens mij dan toch niet echt op je gemak, hoe goed je ook een geheim kunt bewaren.

PS: Diep in m'n hart hoop ik nog steeds dat Sanne de mol is, dat zou ik zooooo leuk vinden.  ::jaja::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #339 Gepost op: 3-03-2017, 16:46:50 »

PS: Diep in m'n hart hoop ik nog steeds dat Sanne de mol is, dat zou ik zooooo leuk vinden.  ::jaja::

Ik zou het juist zooooo leuk vinden als ze wint! Vind haar super grappig en gewoon een lekker mens en ze verdient het!

Als ze de mol is rijzen er toch wat vraagjes op waarvan ik geen zin heb ze te stellen